DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 25 Januari 2014

Zahid Hamidi Dah Mula Meraban beb !


Kalau ya pun hendak POPULAR selepas selesai Pemilihan Agong Umno jangan lah MERABAN Datuk Seri Zahid Hamidi, cari lah benda lain kalau ya pun hendak Popular seperti sebelum Pemilihan Agong Umno ok. Jangan lah lu tambah lagi BEBAN Anggota Polis yang sekarang ini cukup TERBEBAN dengan masalah Jenayah yang seperti CENDAWAN TUMBUH SELEPAS HUJAN. Biarkan sesebuah Kementerian menyelesaikan masalah Kementerian tersebut yang terhasil dari KERJA BODOH Pemimpin Umno/Bn itu sendiri.

Bagi Anggota Polis biarkan dia orang menjalankan kerja-kerja yang sepatut nya dia orang jalankan, bukan nya pulak menjadi sebahagian dari kakitangan kepada Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) bagi memantau harga barang keperluan khususnya makanan di pasar borong dan premis perniagaan. Sebab KPDNKK ada Menteri nya sendiri dan ada juga Kakitangan nya sendiri, kalau dia orang tak boleh buat kerja suruh aje dia orang LETAK JAWATAN atau duduk rumah sambil GOYANG TELOR ok... kah kah kah !.

Bagi lu dan Anggota Polis selesaikan kerja lu orang yang banyak tak selesai, jangan kerana lu hendak Popular maka Anggota Polis lu jadikan mangsa. Ada baik nya lu selesaikan kerja-kerja lu seperti memberi tahu nama-nama Pemimpin Pembangkang yang lu katakan terlibat dalam isu Pencerobohan Pengganas Sulu di Lahad Datu Sabah semasa kempen Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) dahulu. Sebab rakyat tak kan lupa dengan apa yang katakan bahawa lu akan memberitahu nama-nama Pemimpin Pembangkang tersebut selepas PRU13 selesai.

Namun sampai sekarang usahkan nama Pemimpin Pembangkang yang lu beritahu malahan bayang untuk lu bagi tahu pun tak nampak beb, sudah lah tak nampak lu buat lagi Penyakit dengan mengatakan lu ada bukti bahawa Timbalan Presiden Pas Hj Mat Sabu adalah seorang SYIAH. Jadi rakyat nak gak tengok siapa nama-nama Pemimpin Pembangkang tersebut yang terlibat dalam isu Pencerobohan Pengganas Sulu di Lahad Datu Sabah serta bukti-bukti yang menunjukan bahawa Timbalan Presiden adalah seorang Syiah. Kan ke lebih baik lu selesaikan kerja tersebut dari lu SIBUK dengan kerja Kementerian lain... kah kah kah !. sumber MI


hemmmmm..... nasib lu orang penyokong serta ahli umno dapat seorang pemimpin kaki penipu, sudah lah tu muka pulak jenis tak malu tampal kulit babi 14 inci beb... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....