DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 26 Januari 2014

Apa Kata Penyokong Umno Totok Bila Orang Melayu Pula Sumbat Kangkung Pada Mulut DS Najib ?


Kalau sebelum ini bila Adun PKR Berbangsa Cina menyumbatkan Kangkung kedalam mulut replika patung Datuk Seri Haji Najib Wassatiyah (DSHNW) dikatakan MENGHINA Pemimpin Melayu dan konon nya Menghina Orang Melayu keseluruhan, pada hal nya Orang Melayu disebelah Pakatan Rakyat (PR) SEBESAR KUMAN pun tidak Terguris beb dengan perbuatan Adun PKR Berbangsa Cina tersebut yang di ILHAMKAN sendiri dari MULUT LONGKANG DSHNW... kah kah kah !.

Malahan Gelaran Kangkung juga turut diberikan kepada beliau oleh Blogger-Blogger Pro Umno/Bn, sampaikan ada Blogger Pro Umno/Bn yang mengeluarkan kata-kata PERGI BERRAMBUS, NAJIB KANGKUNG, PM TAK BERGUNA dan macam lagi yang boleh membuat Telor DSHNW bertambah Kecut beb. Hari ini satu lagi kejadian menyumbat Kangkung kedalam mulut DSHNW telah dilakukan cuma yang beza nya adalah ianya bukan Replika Patung DSHNW tetapi pada Gambar Asli beliau... kah kah kah !.

Yang tambah menarik nya ia bukan dilakukan oleh Adun PKR Berbangsa Cina tetapi oleh Orang Melayu yang membantah Kenaikan Kos Sara Hidup, untuk itu apa pulak yang akan dikatakan oleh PENGAMPU-PENGAMPU TELOR DSHNW yang sebelum ini cukup ANGIN SATU BADAN kepada perbuatan Adun PKR Berbangsa Cina tersebut. Apakah akan ada lagi demotransi dari Pengampu-Pengampu Telor DSHNW yang membawa sepanduk berbunyi 13 MEI MAHU LAGI KA... kah kah kah !


hemmmmm..... kalau dari awal kelahiran nya umno atas penipuan dan pembohongan maka sampai hendak mampos pun pasti penipun dan pembohongan akan diteruskan... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....