DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 3 November 2013

(Video) Pengundi-Pengundi Dun N.20 Sungai Limau Dengar Apa Kata Dr. Asri Ni





Tak Patut-Tak Patut ada ke Dr Asri ni kata yang Duit Rakyat tu bukan nya Duit Mak Bapak dia orang Pemimpin Umno... punya lah SUSAH PAYAH nya Pemimpin Umno Membantu Rakyat dengan segala HARTA PUSAKA MAK BAPAK dia orang tiba-tiba Dr. Asri ni kata itu bukan Duit Mak Bapak dia orang Pemimpin Umno... ini sudah LEBIH beb.

Apa Dr. Asri ni tak tahu Sejarah dan Fakta ke beb... sudah berapa banyak yang Pemimpin Umno habiskan Harta Pusaka Mak Bapak dia orang demi untuk Membantu Rakyat... tiba-tiba SEDAP-SEDAP MULUT beliau aje untuk bercakap yang itu Bukan nya Duit Mak Bapak Pemimpin Umno... PANAS betul gua ni beb.

Ini punya kenyataan gua kena Rujuk dengan Datuk Mufti Harusani dan Datuk Penasihat Majlis Agama Islam Negeri Johor Datuk Nooh Gadut lah beb... gua nak suruh dia orang keluarkan FATWA berkenaan kenyataan SALAH dari Mantan Mufti Negeri Perlis ni... kalau ya pun AGAK-AGAK lah beb... kenang lah sikit JASA yang DICURAHKAN oleh Pemimpin Umno dari Dulu Kini dan Mungkin Selama nya.

Sudah lah dia orang menjadi Pemimpin dengan SUKA RELA dan TANPA IMBUHAN... lepas tu Harta Mak Bapak dia orang lagi dikeluarkan bagi Membantu Rakyat... dia orang pun tak minta DIKENANG akan segala PENAT LELAH dan PENGORBANAN yang telah di Curahkan... tapi jangan lah sampai MENGHINA di orang sedemikian rupa... Kesian dengan dia orang beb.

Buat Pemimpin Umno serta Isi perut Umno jangan lah lu orang BERKECIL HATI dengan kenyataan yang Salah dari Mantan Mufti Negeri Perlis tu ok... anggap lah itu semua adalah ASAM GARAM dalam Perjuangan Agama... Bangsa dan Negara yang lu orang Laung-Laungkan seperti selalu tu... gua harap lu orang banyak-banyak BERSABAR ya beb... Kesian dengan lu orang.

Seharus nya itu semua tidak akan Mematahkan Semangat Perjuangan lu orang yang Terkenal dengan Perjuangan Hingga Ketitisan Darah Yang Terakhir... ditambah lagi dengan Lambang Bendera Umno yang ada bergambar KERIS TELANJANG... semestinya Semangat lu orang tak akan LUNTUR dengan kenyataan seolah MENGHINA dari Dr. Asri tu... gua dengar pun cukup Sedih ni beb... huu hu hu hu... kah kah kah !.


hemmmmm..... selalu nya dr. asri ni tak seperti gua yang akan berbahasa kasar atau yang dikatakan tidak beradab dan bersopan santun... mungkin dr. asri dah sedar yang isi perut umno ni jenis tak faham bahasa melayu bila di beri teguran... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. habis aje PRK Sg Limau ni, pakat2 le 'doa' agar ada sorang lagi ADUN/MP mati.meriah kita nanti masa kempen.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....