DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 2 November 2013

Ini Dia Video Yang Dikatakan Menghina Mahkamah, Kalimah Allah dan Memperlekehkan Perjuangan Perkasam





Yang gua nak gelak ialah Laporan Polis yang kat MEMPERLEKEHKAN PERJUANGAN PERKASAM tu beb... kah kah kah... tahu jugak  lu orang dengan perkataan MEMPERLEKEHKAN ya ISI PERUT PERKASAM @ISI PERUT UMNO... kah kah kah... cuma kenapa kat Gambar 4 Orang dikatakan Menghina Mahkamah... Menghina Kalimah Allah dan Memperlekehkan Perjuangan Perkasam tu lu orang KABURKAN Gambar nya beb... apasal tak TERANG gambar tersebut beb... kah kah kah !.

Kasi terang lah itu gambar beb... kenapa perlu KABURKAN... macam mana lah Pihak Polis tu nak Kenal siapa dia yang dikatakan Menghina Mahkamah... Menghina Kalimah Allah dan MEMPERLEKAHKAN PERJUANGAN PERKASAM tu... kah kah kah... Perkasam oh Perkasam tak sudah lu orang nak buat LAWAK GILA BABI... kalau membuat Laporan Polis yang mengatakan Menghina Mahkamah dan Menghina Kalimah Allah rasanya mungking boleh diterima beb.

Tapi bila Laporan Polis dibuat kerana MEMPERLEKEHKAN PERJUANGAN PERKASAM gua ingat lah BUDAK BAWAH UMUR pun boleh KETAWAKAN lu orang sampai PUTUS URAT KENTUT lah beb... apa barang lah lu orang punya kerja ni beb... nanti bila dikatakan BODOH tahu pulak Marah dan mula lah MERABAN dan MERACAU dengan kata-kata Tak BERADAB lah... Tak BERSOPAN lah... Tak ada BUDI BAHASA lah... tapi lu orang sendiri buat kerja guna KEPALA LUTUT lu orang tak sedar ya beb... kah kah kah !.

Lu orang NILAI lah sendiri Video tersebut beb... cuma rasanya gua kenal dengan seorang Pelakon dalam Video tersebut... kalau tak silap gua beliau adalah anak kepada Bekas Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan yang juga Bekas Ahli PKR iaitu Datuk Zaid Ibrahim... yang lain gua tak kenal... yang pelik nya kenapa PERKASAM tu boleh KABURKAN Gambar Pelakon dalam Video tersebut beb... buat Banner Besar-Besar siap tapi Gambar DIKABURKAN... pelik-pelik... kah kah kah !. SH


hemmmmm..... gua nak tengok gak yang dikatakan menghina mahkamah, kalimah allah dan memperlekehkan perjuangan perkasam didakwa beb... jangan senyap aje macam saravanan yang mempertikaikan ibadat korban disekolah tempoh hari sudah lah beb... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....