DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 8 Jun 2013

(VIDEO) SOALAN YANG BUAT NAJIB DAN ROSMAH TERKENCING-KENCING BEB... KAH KAH KAH !





Delegasi Mongolia di Sidang Kemuncak Global Wanita Kuala Lumpur menggesa KERAJAAN MALAYSIA memberi JAWAPAN atas KEMATIAN MISTERI WANITA WARGA MONGOLIA Altantuya Shaariibuu di Malaysia... "Kami membuat PERMINTAAN KHUSUS kepada Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat Malaysia untuk BERTINDAK atas ini dan supaya PERBICARAAN SEGERA diadakan,"... itu antara PETITKAN kata-kata dari DELEGASI MONGOLIA yang DITUJUKAN kepada KERAJAAN MALAYSIA yang DIKETUAI oleh Datuk Seri Haji Najib (DSHN)... kah kah kah !. sumber mk

Soalan tersebut bukan gua yang tanya beb... tapi yang tanya adalah DELEGASI MONGOLIA di Sidang Kemuncak Global Wanita Kuala Lumpur pada hari ini... gua RASA-RASA mahu BERTAMBAH STOK PAMPERS kat SRI PERDANA tu beb... AGAK-AGAK lu orang lah apa JAWAPAN yang akan diberi oleh DSHN berkenaan SOALAN MAUT tersebut... kalau SOALAN berkenaan BERDEBAT dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim mungkin boleh DIJAWAP dengan "DEBAT BUKAN BUDAYA KITA"... atau kalau NAK CANGGIH lagi DIJAWAP "NANTI ANWAR DEMAM"... tapi SOALAN MAUT tersebut apa agak nya JAWAPAN beliau ya beb... kah kah kah !.

Kerana SOALAN yang DIKEMUKAKAN oleh DELEGASI MONGOLIA tersebut seolah-olah mereka TIDAK TAHU bahawa yang melakukan PEMBUNUHAN Warga Mongolia bernama Altantuya Shaariibuu telah pun DITANGKAP... DIBICARAKAN dan DIDAPATI BERSALAH cuma PROSES RAYUAN sahaja yang masih BERJALAN... atau pun AGAK-AGAK gua yang Menteri Luar serta Kakitangan Kementerian Luar TIDAK membuat PENERANGAN berkenaan perkara tersebut... maka sebab itu DELEGASI MONGOLIA tersebut seperti TIDAK TAHU BERITA yang SEBENAR... sedangkan PERBICARAAN sudah LAMA berjalan... kah kah kah !.

Apa lah yang Menteri Luar dan Pegawai-Pegawai kat Kementerian Luar tu buat DSHN oiiii... apa dia orang tak buat PENERANGAN kat Negara Luar ke yang PERBICARAAN Pembunuhan Wanita Mongolia bernama Altantuya Shaariibuu telah DIJALANKAN... dan yang melakukan PEMBUNUHAN telah pun DIDAPATI BERSALAH... atau pun Menteri Luar serta Kakitangan Kementerian Luar TAK SANGGUP untuk membuat PENERANGAN berkenaan PERBICARAAN tersebut... kerana PEMBUNUHAN tersebut dilakukan TANPA MOTIF... atau dalam kata lain SECARA SUKA-SUKA untuk melakukan  PEMBUNUHAN tersebut... kah kah kah !.

Kalau gua jadi Kakitangan Kementerian Luar pun gua TAK SANGGUP beb untuk buat PENERANGAN kat Negara Luar... macam mana nak JAWAP bila ditanya APA MOTIF yang menyebabkan ANGGOTA POLIS tersebut MELAKUKAN PEMBUNUHAN WARGA MONGOLIA tersebut... kemudian jenis PEMBUNUHAN pulak bukan jenis BIASA tapi LUAR BIASA beb... pakai BOMB C4 hanya nak MEMBUNUH seorang Wanita TANPA MOTIF... apa punya GILA lah ANGGOTA POLIS tu beb... kah kah kah... jadi daripada gua PENING KEPALA untuk MENJAWAP Soalan ada LEBIH BAIK tak payah buat PENERANGAN beb... kah kah kah !.

Gua nak lah DENGAR apa jawapan dari DSHN dan Datin Seri Hajjah Rosmah Mansor (DSHRM) serta PENCHACAI-PENCHACAI UMNO berkenaan SOALAN MAUT dari DELEGASI MONGOLIA tersebut... jangan lu orang bagi jawapan BODOH BIN BAHLUL sudah lah beb... nanti DELEGASI MONGOLIA tu ingat semua RAKYAT MALAYSIA adalah BODOH BIN BAHLUL macam lu orang jugak... pada hal nya hanya lu orang ISI PERUT UMNO aje yang BEBAL MELANTUN-LANTUN... bukan apa beb... gua cuma nak ingatkan aje... mana lah tahu kalau ada yang nak beri JAWAPAN bahawa DSHRM untuk BUNUH CICAK PUN TAK BERANI... INI KAN PULAK UNTUK BUNUH ORANG... kah kah kah !.


hemmmmm..... sejak akhir-akhir ini banyak benda yang sudah sejuk tapi kembali hangat semula... kenapa lah agak nya ya beb... hari tu portal berita bernama pecahkan tembelang anak tun mahathir berkenaan pemilikan saham arak san miguel... lepas tu tembelang penipuan ketua penerangan umno datuk ahmad maslan berkenaan dakwat kekal tak kekal terbongkar... lepas ni apa lah lagi ya beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....