DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 8 Jun 2013

SPR PAKSA KEMENTERIAN KESIHATAN MENGAKU ADA BUAT PENILAIAN... KAH KAH KAH !

Ini lah dia jenis MANUSIA yang punya MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI beb... sudah TERANG-TERANG yang Menteri Kesihatan mengatakan bahawa TIADA pernah membuat PENILAIAN dan KAJIAN berkenaan DAKWAT KEKAL yang TAK KEKAL sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13)... namun Pengerusi Suruhanjaya PENIPU Rakyat (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof ni masih hendak MENEGAKAN BENANG YANG BASAH dengan mengatakan ADA... tapi bila diminta MENUNJUKAN SURAT dari Kementerian Kesihatan mengenai KAJIAN dan PENILAIAN tersebut beliau berkata "pihaknya akan memaklumkan kepada menteri berkenaan"... kah kah kah !.

Pasal apa nak MEMAKLUMKAN kepada Menteri Kesihatan... kalau ADA surat lu kasi TUNJUK lah... atau pun SURAT tersebut memang TAK ADA... dan hendak menghubungi Menteri Kesihatan supaya KELUARKAN SURAT dan CARI IDEA bagaimana untuk SPIN supaya kedua-dua pihak TAK KANTOI... kah kah kah... ini semua bagi MENCARI ALASAN untuk MENUTUPI PENIPUAN yang dilakukan oleh SPR yang mula TERSERLAH sedikit demi sedikit... dah namanya MENIPU beb... berapa lama BENDA YANG BUSUK boleh DITUTUPI... yang hanya mampu dilakukan oleh SIPENIPU tersebut ialah MENAFIKAN MENAFIKAN MANAFIKAN... kalau digantikan dengan MUNAFIKUN MUNAFIKUN NUNAFIKUN pun SEDAP juga TELINGA gua dengar ni beb... kah kah kah !.

Ini yang dikatakan PENIPUAN jenis KAMI KAZE demi untuk MENUTUP dan MELINDUNGI ISI PERUT UMNO... kah kah kah... sebelum PRU13 daripada MULUT LONGKANG beliau jugalah yang mengatakan bahawa DAKWAT KEKAL bagi Pengundian AWAL boleh BERTAHAN selama 7 Hari... manakala DAKWAT KEKAL bagi Pengundian BIASA boleh BERTAHAN selama 3 Hari... bukan Kementerian Kesihatan yang cakap atau pun Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) yang DAKWA tapi beliau... Timbalan SPR dan Setiausha SPR yang cakap... dan CAKAP tersebut diucapkan dari sebelum Hari Pengundian AWAL hinggalah bermulanya Hari Pengundian BIASA dan hingga TAMAT nya waktu Pengundian BIASA... kah kah kah !.

Dimasa itu tidak TIMBUL soal meletakan TIDAK LEBIH dari 1 Peratus KANDUNGAN SILVER NITRAT atau pun SODIUM NITRAT didalam DAKWAT KEKAL... tak ada pun dimasa tersebut TERDENGAR soal KANSER dalam PENGGUNAAN DAKWAT KEKAL beb... tapi selepas DAKWAT KEKAL TAK KEKAL barulah timbul soal BOTOL TAK DICONCANG seperti MEGONCANG KEPALA MAK BAPAK SPR... dan selepas MENGONCANG BOTOL seperti MENGONCANG KEPALA MAK BAPAK SPR MASIH TAK KEKAL timbul pulak soal KERUMITAN untuk MENGENAL PASTI KUALITI DAKWAT KEKAL walaupun 1 Tahun MASA untuk MENGENAL PASTI KUALITI dipunyai oleh SPR... kah kah kah !.

Susah lu orang nak jumpa jenis MANUSIA macam ini beb... rasa-rasa gua lah hanya kat Malaysia saja lu orang boleh jumpa SPICIES yang macam ini... kerana langsung TIDAK menunjukan RASA BERSALAH dan INSAF walaupun BAU TEMBELANG PENIPUAN sudah dapat DIHIDU oleh RAKYAT... agak-agak gua lah yang ada didalam KOTAK PEMIKIRAN SPR ni tak kira SIANG... MALAM... JAGA dan TIDUR hanyalah bagaimana HENDAK MENIPU... MENIPU dan terus MENIPU... patut sangat lah kalau ada antara lu orang yang hendak KENCINGKAN KUBUR MANGKUK AYUN ni kalau dia orang MAMPOS nanti beb... sudah lah jelas PENIPU lepas tu BERLAGAK BAGUS... weeekkkk tuihhhhh !. sumber mk


hemmmmm..... macam mana lah tak munafikun... munafikun... munafikun beb... dengan penafian yang dibuat oleh menteri kesihatan ianya telah memecahkan tembelang ketua penerangan umno datuk ahmad maslan... kalau dah ketua penerangan umno pecah tembelang maka sudah tentulah ulul amri umno kencing tak lawas beb... bukan ke ketua penerangan umno tu dilantik oleh ulul amri umno... kah kah kah... umpono perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum

    Jual beli produk anda di laman web
    www.produkmuslim.info


    Sokongan anda amat dihargai

    Terima kasih

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....