DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 10 Jun 2013

PANASSS !!!... KENYATAAN CEO AIR ASIA X KINI DISOKONG PULA OLEH ADIK NAJIB... KAH KAH KAH !

Kalau yang MENYOKONG apa yang dikatakan oleh Pengarah Urusan Air Asia X Azran bahawa Utusex Meloya betul-betul RASIS atau BAPAK PERKAUMAN adalah Pemimpin Pakatan PR atau pun Penyokong PR mahu pun yang MESRA PR... rasa-rasanya tidak lah sangat gua PELIK dan HERANNNN... tapi bila yang MENYOKONG kata-kata dari Pengarah Air Asia X tersebut adalah MESRA UMNO yang juga ADINDA kepada Ulul Amri Umno Datuk Seri Haji Najib... itu yang buat gua PELIK dan HERANNN... lu orang TAK PELIK dan HERANNN ke beb... kah kah kah !

Rasanya lah bukan setakat gua saja yang PELIK dan HERANNN tetapi ISI PERUT UMNO yang selama ini MENGKRITIK serta MEMAKI HAMUN Pengarah Air Asia X tersebut lagi lah PELIK dan HERANNN beb... kah kah kah... punyalah bagai NAK GILA dia orang MENIBAI Pengarah Air Asia X tersebut... baik yang sekarang sedang MENJAWAT JAWATAN PENCHACAI mahupun yang dah PENCEN menjadi PECHACAI... dari yang MUDA mahu pun yang dah BERUMUR SUBSIDI semuanya MENIBAI beliau beb... sampai suruh BOIKOT Air Asia... BOIKOT lah beb... kah kah kah !.

Tiba-tiba hari ini keluar kenyataan dari ADINDA BUNGSU Ulul Amri Umno yang MENYOKONG Pengarah Air Asia X... bahkan bukan setakat MENYOKONG aje beb malahan MEMUJI dengan kata-kata "Itulah TANDA SEORANG PEMIMPIN... disebabkan KUALITI seperti itu Pasukan Syarikat Penerbangan berkenaan telah menunjukkan 70 peratus PERKEMBANGAN KEUNTUNGAN TAHUNAN SEJAK DILANCARKAN pada November 2007"... lu orang nampak tak ISI PERUT UMNO yang lain... apa yang dikatakan oleh ADINDA Ulul Amri Umno tu... kah kah kah !.

Itulah lain kali kalau ya pun NAK MENCHACAI... IKUT LAH TAJUK beb... ini tidak selagi ada apa yang boleh lu orang nak CHACAI semua nya lu orang nak CHACAI... pada hal nya JELAS menunjukan lu orang sendiri pun TAK TAHU apa BENDA yang lu orang CHACAIKAN beb... kesian nya lu orang beb... HAJAT DI HATI HENDAKAN SEMUA YANG DICHACAI MENDAPAT PUJIAN DAN IMBUHAN tapi SAYANG beb HAJAT TAK KESAMPAIAN... kah kah kah... macam mana nak dapat PUJIAN dan IMBUHAN beb kalau BENDA yang DICHACAI lebih MENGGUNAKAN KEPALA LUTUT dari KEPALA OTAK... kah kah kah !.

Lu orang tahu tak PENCHACAI UMNO... sepanjang Air Asia BEROPERASI sejak tahun 1997 yang banyak menggunakan PERKHIMATAN Air Asia adalah ORAND GINA beb... sebab nya dia orang ADA DUIT dan MAMPU untuk MENAIKI PESAWAT sekurang-kurangnya SETAHUN SEKALI... ditambah pulak kebanyakan pulak ORANG CINA mahukan PERKHIMATAN SEIRING DAN SEJALAN DENGAN NILAI YANG DIKELUARKAN... dalam BAHASA MUDAH nya ialah PANDAI BERKIRA-KIRA atau pun BIJAK MATEMATIK berbanding ORANG MELAYU terutama nya PENYOKONG UMNO... kah kah kah !.

Jadi macam mana lah yang Pengarah Air Asia X Azran Osman Rani tu tak MENEMPELAK Utusex Meloya beb... kerana beliau TAHU apa yang DILAKUKAN oleh UTUSEX MELOYA AND THE GANG adalah sesuatu yang BODOH dengan menjadikan KEPALA LUTUT sebagai SANDARAN... dimana POLITIK PERKAUMAN bukan lagi sesuatu yang BIJAK dalam MENUJU KEARAH MALAYSIA MENJADI NEGARA MAJU... cuma yang BANKRAP IDEA sahaja yang hendak MENGGUNA PAKAI IDEA PERKAUMAN seperti yang DICANANG-CANANGKAN oleh UTUSEX MELOYA AND THE GANG tu beb... kah kah kah !. sumber MI


hemmmmm..... sama ada kenyataan adinda najib tersebut ikhlas atau pun hanya untuk meredakan kemarahan orang cina terhadap umno/bn belum lagi dapat gua dipastikan... tapi yang jelas tak mungkin kenyataan tersebut keluar kalau ianya hendak merugikan haji najib kekanda beliau... kah kah kah... u,porno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. gelanggang pertembongan diantara bekas ketua wanita mak fidah ngan tok jib telah terbina oleh adik jib sendiri.rakyat prihatin hanya ingin tahu pemjelasan dan kebenaran.cukup cukuplah kali ini rakyat tidak mudah lupa dan tidak mahu diperbodohkan lagi.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....