DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 2 Jun 2013

LARANGAN KEATAS NURUL IZZAH BUKAN BERMOTIFKAN POLITIK... AGAK-AGAK LAH KALAU YA PUN NAK MENIPU MUSA AMAN Oiiii... KAH KAH KAH !

Oiiii Datuk Seri MUSA AMAN... apa lu ingat RAKYAT BODOH ke seperti kebanyakan Penyokong Umno yang BEBAL MELANTUN-LANTUN tu... kalau dengan Penyokong Umno mungkin lah dia orang akan PERCAYA yang Tindakan MENGHALANG Ahli Parlimen LEMBAH PANTAI Nurul Izzah Anwar BUKAN BERMOTIFKAN POLITIK... AGAK-AGAK lah kalau ya pun NAK MENIPU... cari lah ALASAN lain yang lebih RELEVAN untuk MENGHALALKAN perbuatan lu tu... MALU lah sikit dengan ALASAN BODOH WA BAHLUL yang lu berikan... kah kah kah !.

Lu tahu tak dengan ALASAN tersebut boleh buat orang KETAWA GULING-GULING beb... dan gua rasa Penyokong Umno pun boleh PUTUS URAT KENTUT bila dengar lu punya ALASAN... lu tak PERCAYA lu pergi tanya dengan Ahli Parlimen KINABATANGAN Brother Mokhtar Radin... kah kah kah... kalau lu kata yang kemasukan Nurul Izzah akan MENGGUGAT KESTABILAN UMNO/BN pun gua rasa nya lagi lu nampak CERDIK lah Musa Aman oiiii... tapi ini tidak lu pilih pulak ALASAN PALING BODOH WA BAHLUL untuk menjawap KRITIKAN KERJA BODOH lu... kah kah kah !.

Macam mana lah lu ni boleh menjadi Ketua Menteri Sabah beb... apa TAK ADA lagi yang LEBIH CERDIK dari lu dalam Kepimipinan Umno Sabah... rasanya TAK MUNGKIN tak ada yang  LEBIH CERDIK dari lu... sebab gua tengok Ahli Parlimen KINABATANGAN Brother Mokhtar Radin tu JAUH LEBIH CERDIK cara BERFIKIR beliau dari cara lu BERFIKIR tahu tak Musa Aman oiii... lu jangan nak kata lah yang Kedatangan Nurul Izzah ke Negeri Sabah akan MENGGUGAT SUASANA IDEAL yang DINIKMATI Negeri Sabah selama ini... APAKAH Nurul Izzah LEBIH BAHAYA dari Pengganas SULU... kah kah kah !.

Apakah kerana tidak MENGGUGAT SUASANA IDEAL maka Pengganas SULU usahkan MENCEROBOH malahan boleh BERKAMPUNG BERMINGGU-MINGGU dalam Negeri Sabah... siap boleh BERUNDING lagi tu... walaupun Negara sudah menghampiri KEMERDEKAAN yang Ke-56 Tahun... dan Negeri Sabah menghampiri KEMERDEKAAN Ke-50 Tahun namun masih ada Pemimpin yang boleh menjadi Ketua Menteri walaupun BERFIKIRAN tahap Zaman PRA-SEJARAH... hanya Pemimpin yang BERFIKIRAN di Zaman Pra-Sejarah sahaja yang sanggup melakukan KERJA BODOH tu  MUSA AMAN oiii... kah kah kah !.

Kalau tengok pada GAMBAR lu tu nampak macam CERDIK dan PANDAI aje... tapi SAYANG SERIBU KALI SAYANG... GAMBAR dengan PERMIKIRAN lu tak SEIRING dan SEJALAN... atau JAUH PANGGANG DARI API... cuma yang PASTI lu bukan keseorangan didalam lingkungan BODOH WA BAHLUL tu lu tahu tak MUSA AMAN... kerana sudah PASTI ada yang sama dengan PEMIKIRAN lu yang membolehkan lu menjadi Ketua Perhubungan Umno SABAH... tak payah gua sebut namanya... rasanya lu orang pun tahu siapa beliau... apa KEDUDUKAN beliau... sehingga boleh melantik MUSA AMAN MENGETUAI UMNO Negeri Sabah... kah kah kah !. sumber MI


hemmmmm..... lebih baik lu buang aje le telor lu tu musa aman oiiii... dengan seorang perempuan pun lu takut apa kan lagi dengan pengganas sulu tu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. artikel paling bengap aku tgk walaupun aku penyokong PAS.terime je kenyataan.nurul izzah mmg xleh masuk sabah sbb autonomi dan bukan sbb politiklah bengap.

    BalasPadam
  2. Anon 6:45 mengaku penyokong PAS konon tapi komen bodoh pendeknya tak ubah macam macai bangang umngok. Boleh belahlah kau pencacai bengong.....

    BalasPadam
  3. X: Awak pengganas ye.. Oh Ok mari berunding.

    X: Awak Nurul Izzah.. hah bahaya neh

    BalasPadam
  4. Bukan sebab politiiiik...sebab Nurul tak bawa muhrim kot atau pesta keaamatan tu khas untuk bukan islam...

    BalasPadam
  5. Bukan pasal politik, tapi pasal BODOH, selama ini nurul tidak tahu bahawa dia adalah sibodoh dari sekalian yg bodoh, sekarang baru dia tahu yg dia memang benar2 bodoh, org sudah tidak lagi mahu menyokong dan diperbodohkan oleh sibodoh, org bodoh memang senang dibodoh bodohkan, org bodoh memang pintar berdebat tapi paling bodoh bila disurah buat kerja, semuanya apa yg dibuatnya tidak menjadi......Begitulah nasib si bodoh....KAHKAHKAH.

    -Darkness rule-

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....