Kalau begini punya PERIHATIN lah... gua rasa banyak JENAYAH dalam Negara dapat DIBENDUNG serta DIBENTERAS beb... bukan setakat JENAYAH ROGOL dan ANCAMAN akan BERKURANGAN tapi JENAYAH ROMPAKAN HARTA RAKYAT serta RASUAH pun akan sampai ketahap MINIMA... ini lah yang ditunjukan oleh Akhbar ARUS PERDANA bila mengatakan yang RED BEAN ARMY lebih BAHAYA dari ACAMAN PENGGANAS BERSENJATA... kalau sampai begitu ianya DIGAMBARKAN memang betul-betul BAHAYA ni beb... AWAS lu orang beb... kah kah kah !.

Mungkin ini boleh dicontohkan kepada PENGGANAS SULU BERSENJATA di LAHAD DATU Sabah awal tahun ini... kerana ianya TIDAK MERBAHAYA seperti RED BEAN ARMY maka Pengganas-Pengganas SULU boleh BERKAMPUNG serta dapat BERUNDING walaupun BERSENJATA... kah kah kah... itu contoh yang dapat gua berikan bila dikatakan yang RED BEAN ARMY lagi BAHAYA dari Pengganas Bersenjata... Agak-Agak lah kalau ya pun BODOH yang MENULIS dalam RUANGAN POJOK Utusex Meloya tu beb... kalau BODOH pun jangan lah tunjukan kat orang... MALU beb... kah kah kah !.

Bercerita pasal ROGOL MEROGOL ni beb... BANGSA mana serta KAUM mana yang paling ADVANCE... tak payah gua bagi tahu pun pasti lu orang dah tahu BANGSA mana serta KAUM mana yang paling KEHADAPAN dalam bab ROGOL MEROGOL ni... bermula dari BAWAH sampailah KEATAS atau dari PENGIKUT sampai lah ke PEMIMPIN... jadi jangan lah nak kaitkan BANGSA lain serta KAUM lain dalam bab tersebut... itu semua akan MEMBANGKITKAN NOLSTAGIA LAMA kepada BANGSA serta KAUM terbabit yang jauh telah MENDAHULUI sejak dari DULU lagi... kah kah kah !.

Kenapa gua katakan ADVANCE beb... kalau RED BEAN ARMY yang DITUDUH hendak MEROGOL kaum WANITA yang MENYOKONG Barisan Nasional (BN)... namun ianya kalau BETUL masih lagi atas UGUTAN atau memberi AMARAN... tapi kalau pada yang BANGSA dan KAUM satu lagi tu... akan melakukan nya TANPA AMARAN dan TANPA UGUTAN... tahu-tahu aje dah MENGANDUNG beb... ini bukan FITNAH beb... tak percaya ke beb... tak percaya lu orang boleh tanya kat SIPOLAN yang BERSTATUS Tan Sri tu... kah kah kah !.

Yang menbuatkan LAWAK GILA BABI nya pulak bila yang MEROGOL TERLEPAS kerana KURANG BUKTI tapi yang cuba MEMBANTU MANGSA ROGOL telah didapati BERSALAH... kah kah kah... sebab itu gua katakan kalau semua PERIHATIN seperti ISI PERUT UMNO yang MENULIS didalam RUANGAN POJOK Utusex Meloya tu gua pasti segala JENAYAH dapati dikurangkan ketahap MINIMA... cuma yang DITAKUTI ialah bukan nya PERIHATIN terhadap RAKYAT tapi PERIHATIN terhadap kemungkinan Umno/Bn akan MAMPOS... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... satu akhbar yang hidup serta berkiblatkan fitnah... lucah dan perkauman tapi cuba nak menuduh pihak lain sebagai perogol dan perkauman... cuba gak cermin sikit muka tak malu tampal kulit babi 14 inci lu orang yang ada kat utusex meloya tu beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.