DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 4 Mei 2013

PRU13 : VIDEO JAWAPAN UAI YANG MENGGUNAKAN AKAL FIKIRAN DAN BUKAN NYA KEPALA LUTUT !

Kepada SELURUH Rakyat Malaysia yang akan MENGUNDI pada ESOK HARI 5 Mei 2013... kali ini gua bagi lu orang tengok satu lagi VIDEO dari Ustad Azhar Idrus (UAI) yang gua rasa jawapan nya BETUL-BETUL MENGGUNAKAN AKAL FIKIRAN dan bukan nya MENGGUNAKAN KEPALA LUTUT seperti yang selalu digunakan oleh Pemimpin Umno serta Penchacai Umno TERPILIH... sebab yang keluar dari MULUT LONGKANG Pemimpin Umno serta Penchacai Umno TERPILIH adalah CETUSAN dari KEPALA LUTUT demi untuk MEMPERTAHKAN KUASA yang sedia ada... ianya bukan kerana SAYANG AGAMA ISLAM serta ORANG MELAYU seperti yang dia orang LAUNG-LAUNGKAN... kalau tidak tak kan Negeri Kelantan yang DIHUNI oleh ORANG MELAYU ISLAM hampir 97 Peratus telah DINAFIKAN Penambahan Kawasan Pilhan Raya semasa PECAHAN KAWASAN Pilihan Raya Tahun 2000... kah kah kah !.

Dan kalau tak kerana itu tak kan HAK ROYALTI MINYAK telah DINAFIKAN oleh Pemimpin Umno selaku Pemimpin Kerajaan PUSAT kepada Negeri Kelantan... sebab itu kalau dulu lu orang tak akan dapat dengar LAUNGAN TAKBIR didalam Perhimpunan Agong Umno kecuali HIDUP MELAYU yang membawa erti MAMPOS MELAYU TERTIPU OLEH UMNO... dan sampaikan satu ketika LAUNGAN TAKBIR tersebut DIPERSENDAKAN dengan kata-kata "TAKE BEER"... tetapi sekarang ni lain beb LAUNGAN TAKBIR seolah-olah menjadi LAUNGAN WAJIB kepada Pemimpin Umno serta Penchacai Umno TERPILIH dalam setiap ACARA yang dia orang adakan... dan seolah-olah LAUNGAN TAKBIR tersebut sudah dibuat sejak pada mulanya dari UMNO BERANAK sehingga lah UMNO MAMPOS pada Tahun 1987... dan selepas MAYAT UMNO tersebut DIAWET dengan RAPI hinggalah menjadi MUMIA pada hari ini... kah kah kah !.

Satu PERKEMBANGAN yang dkira BAGUS namun apakah ianya IKHLAS beb... memang KEIKHLASAN bukan dapat kita tentukan... namun TAK SALAH juga sebagai MANUSIA yang diberi oleh ALLAH SWT dengan AKAL FIKIRAN untuk BERFIKIR dan MENILAI apakah ianya satu KEIKLASAN atau hanya WAYANG PACAK demi untuk MENIPU dan TERUS MENIPU RAKYAT... dimana segala PERWATAKAN serta TINGKAH LAKU tersebut datang nya setelah UMNO/BN hampir MAMPOS dalam Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU12) Tahun 2008... untuk BERUBAH adalah sesuatu yang TERPUJI tetapi untuk MEMBERI KEPERCAYAAN setelah 50 Tahun MENGKHIANATI KEPERCAYAAN RAKYAT dengan hanya 5 Tahun konon nya SUDAH BERUBAH bermakna lu orang hendak DIRI lu orang DITIPU sekali lagi oleh Pemimpin Umno/Bn beb... kah kah kah !.

Pada gua biar 10 kali UMNO MAMPOS pun seperti tahun 1987 gua tak akan percaya beb... kerana SEJARAH PEMIMPIN UMNO MENIPU telah bemula sejak hari UMNO BERANAK lagi dengan MUSLIHAT INGGERIS PENJAJAH... sebab itu bila dikatakan yang GOLONGAN ULAMA' pada masa itu mahukan LEBIH KERUSI dalam PENTADBIRAN KERAJAAN ianya tidak mahu diberi... pada hal nya GOLONGAN ULAMA' adalah PENGGERAK kepada PENENTANGAN terhadap INGGERIS PENJAJAH sebelum lagi PEMIMPIN yang ada pada masa itu KENAL perkataan KEMERDEKAAN... dan ada CERITA yang mengatakan semasa AIR MATA MENGALIR... KERINGAT KELUAR... DARAH TUMPAH serta NYAWA PEJUANG KEMERDEKAAN TERKORBAN... ada diantara Pemimpin Umno tersebut sedang BERSUKA RIA dengan INGGERI PENJAJAH... kah kah kah !.

Ok lah cukup rasanya gua MEMBEBEL setakat ini dulu beb... lu orang LAYAN dan DENGAR serta BERFIKIR apakah jawapan VIDEO UAI ini MENGGUNAKAN KEPALA LUTUT atau pun AKAL FIKIRAN... rasanya ia BERGUNA buat lu orang yang akan MENGUNDI ESOK HARI... harap-harap lu orang TIDAK lagi TERTIPU dengan RAYUAN dari Pemimpin-Pemimpin serta Penhacai TERPILIH dari PARTI SYAITAN YANG DIKENALI UMNO beb... kerana kalau lu orang BERJAYA DITIPU ini bermakna lu orang MEMBENARKAN lagi Pemimpin Umn/Bn untuk MEROMPAK serta MENYAMUN HARTA RAKYAT bagi TEMPOH  5 Tahun lagi... mungkin KAEDAH serta CARA ROMPAKAN dan SAMUNAN HARTA RAKYAT tersebut akan berubah... namun HAKIKATNYA PENYAMUN TETAP PENYAMUN dan PEROMPAK TETAP PEROMPAK kalau masih mahukan DI BERI KERPECAYAAN lagi... kah kah kah !.



hemmmmm..... undi lah pakatan rakyat (pr) beb... memang mereka bukan nya yang terbaik namun sejarah telah memberitahu bahawa pr belum lagi menjadi perompak serta penyamun harta rakyat seperti kebanyakkan pemimpin umno/bn... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....