DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 8 Mei 2013

PRU13 : BAPAK PERKAUMAN NI DAH TIMBUL BALIK BEB... KAH KAH KAH !

Kalau aje KELUAR dari MULUT SIAL ni kan... mesti punya BERBAU HASUTAN dan PERKAUMAN... ini antara Pemimpin yang HIDUP diatas KENYATAAN SENSASI seperti jugak lah yang ada di dalam Pakatan Rakyat (PR) tu beb... gua peduli apa beb... kalau nak kata benda yang BETUL pada PIKIRAN gua... tak kira sama ada Pemimpin Umno/Bn atau pun Pemimpin PR yang punya PEMIKIRAN seperti Tun Mahathir (Tun Madey) ni... yang pada gua dia orang ni lebih kurang sama aje walaupun BERBEZA PARTI... yang satu nak MENGHIDUPKAN UMNO SAMPAI KIAMAT dan satu lagi macam nak MENGHIDUPKAN PR tapi sebenar MEMBERI NYAWA KEPADA UMNO... kah kah kah !.

Selepas dikatakan beliau KELUAR NEGARA untuk BERUBAT pada HARI PENGUNDIAN PRU13 beberapa hari lalu... ada yang kata beliau LARI DULU sebelum APA-APA KEMUNGKINAN TERJADI... seperti BN MAMPOS ke atau KERAJAAN BERTUKAR TANGAN ke... ENTAH dari mana beliau TIMBUL nya tiba-tiba dah ada kat PUTRAJAYA... cuma yang pasti semasa HARI PENGUNDIAN beliau memang TAK NAMPAK BAYANG dan BATANG HIDUNG hingga lah hari ni baru ada kenyataan dari beliau berkenaan PRU13... tapi biasa lah beb kalau dah namanya BAPAK SYAITAN YANG DIKENALI mana ada membawa BERKAT kecuali PUNAH RANAH kepada RAKYAT... kah kah kah !.

Sudah lah semasa KEMPEN PRU13 beliau TERBANG kesana kemari seperti HANTU RAYA TAK BERTUAN dengan BERKEMPEN untuk Umno/Bn... yang KELUAR dari MULUT LONGKANG beliau hanya PERKAUMAN... dan selepas PRU13 pun masih lagi BERCAKAP SOAL PERKAUMAN... apa jenis MANUSIA lah beliau ni beb... UMUR sudah lah SUBSIDI pada ADAT nya lah... tapi kalau KUASA ALLAH SWT nak bagi beliau LAMA seperti FIRAUN siapa yang tahu kan... sebab KEBANYAKAN kalau dah UMUR seperti beliau biasa nya DAH UZUR dan lebih banyak DUDUK ATAS TIKAR SEMBAHYANG... tapi MANUSIA seorang ni lain sikit beb... punya KEKUATAN TENAGA seperti menggunakan SAN MIGUEL... mungkin FREE kot beb... kah kah kah !.

Hari ini satu lagi kenyataan PERKAUMAN dari beliau telah keluar iaitu Masyarakat Cina Malaysia didakwa "MENOLAK SALAM PERSAHABATAN" yang dihulurkan oleh "ORANG MELAYU" apabila SEBAHAGIAN BESAR mereka MENGUNDI Pakatan Rakyat  (PR) dalam PRU13 Ahad lalu... ya MUNGKIN ORANG CINA MENOLAK SALAM PERSAHABATAN DARI ORANG MELAYU tapi bukan semua ORANG MELAYU beb... mereka MENOLAK SALAM PERSAHABAT MENIPU DARI ORANG MELAYU UMNO tapi MENERIMA SALAM PERSAHABATAN ORANG MELAYU dari PR... itu kenyataan yang tidak keluar dari MULUT SIAL Tun Madey tu... yang BERLAGAK LEBIH MELAYU dari MELAYU sebenar... kah kah kah !.

Lu orang siap-siap aje AIR KENCING lu orang BANYAK-BANYAK beb... kerana pada ADAT nya HIDUP beliau TAK LAMA lagi... bila beliau MAMPOS nanti boleh lah lu orang KENCINGKAN KUBUR HARAMJADAH ni... HIDUP dari MUDA sampai lah dah nak MAMPOS hanya MENIMBULKAN ONAK dalam MASYARAKAT... cuma pada gua memang gua TAK HERANNN... kerana kalau Umno sendiri beliau boleh BUNUH apa lagi yang bukan Umno beb... cuma yang SEDIH nya bila MELAYU yang BEBAL MELANTUN-LANTUN dalam Umno tu MENYANJUNG beliau dengan SLOGAN-SLOGAN MAUT seperti KHALIFAH ALAF BARU lah... PEJUANG MELAYU SEJATI lah... sedangkan beliau lah yang telah MEMBUNUH Umno itu sendiri dalam Tahun 1987... memang lu orang yang ada dalam Umno tu BAHLUL BIN BANGANG lah beb... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... ada jugak cerita dari orang dulu-dulu beb... dikatakan orang yang lambat mati ni ada diantara nya membela hantu raya... itu cerita orang dulu-dulu lah beb entah ya entah tidak... cuma cuba lu orang bayangkan kekuatan yang ada pada tun madey tu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. tapi gia ingat..Allah tak mentakdirkan bapak perkauman ni rmati biasa......itu sbb liat betul nyawa dier....mungkin Allah nak mentakdirkan dier nie mati ditali gantung kut.......byk sgt dosa dier ni kat bangsa dan negara Malaysia ini.....mati nie akan digelar bapa pengkhianat negara.....agaknyer itu sesuai sesgt......

    BalasPadam
  2. Bapak yang kata dah lama dah!!

    Bapak yang tak penah penat bina gudang.

    Bapak yang selalu cakap belit-belit

    Sebenarnya bukan bapak dah. Dia dah jadi Tok Wan. Entah-entah dah jadi Tok Ki.

    Bak Kata UAI, Tok Ki ni kena bagi makan nasi gaul dengan spoket.

    BalasPadam
  3. barua mamak kutty dari kerala cakap bagi pihak melayu ? ayo dey badua mau bikin khianat sama melayu lagi ka ? boikot spesis ini ! kesian ramai melayu kampung di kedah suka spesis penyangak & penyeleweng jadi menteri besar punya ! selamat lingkop kedah yey ba !

    BalasPadam
  4. dia ni species dari kerala yang mengaku melayu dan merosakkan nama melayu. harap lepas ni PR rujuk madey sebagai orang bukan melayu kerana peelnya merosakkan nama melayu.

    BalasPadam
  5. Apakah madey kutty akan jadi macam kamal attatuk pemimpin turki yg matinya tidak diterima bumi. Antara sebabnya ia begitu tegar sbg diktator ialah dia diasuh oleh yahudi (henry kesingger) bekas ketua setiausaha pertahanan amerika yg menyerang Iraq semasa buh berkuasa. Geng2 seangkatannya ialah diktaktor pilipin marcos, indonesia surharto dan singapura lee kuan yu.

    Mereka dididik utk menguasai politik asia tenggara agar tunduk kpd amerika. Segala pertelingkahan madey dgn amerika & barat adalah lakunan. Sebab itu hubungan malaysia dgn barat tidak terjejas walaupun madey kritik barat di PBB.

    Fikir-fikirkan perangai yahudi sama dgn perangai madey kutty ini. Perancangan menipu pd PRU13 ini adalah dibuat oleh madey kutty sendiri. Kita akan lihat perancangan Allah yg lagi hebat.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....