DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 9 April 2013

YANG NAK LAWAN TU PAPA GOMO BUKAN SAYA... SEBAB ITU GUA CAKAP PAPA GOMO NI MUNAFIK BEB !


Belum pun sampai 3 jam Artikel gua berkenaan PAPA GOMO MUNAFIK ni keluar beliau dah buat kenyataan yang beliau bukan PAPA GOMO... kah kah kah... apa punya MANUSIA lah lu ni GOMO... gua ingat lah mungkin dalam DUNIA ni lu antara MUNAFIK TEGAR yang boleh dikira TAHAP TERTINGGI la beb... cakap lu punya lah BESAR beb... kalau orang yang ada LEMAH JANTUNG mahu MATI TEGAK bila dengar lu punya GERTAK... kah kah kah... sebab itu yang BEBAL MELANTUN-LANTUN DALAM UMNO tu semuanya PERCAYA dengan cakap lu... jadi TAK HERANNNN lah kalau VIDEO FITNAH KELABU ASAP lu terhadap DSAI di terima BULAT-BULAT macam TELOR NAJIB tu... kah kah kah!.

1MALAYSIA tahu siapa dia PAPA GOMO tersebut beb... tapi kalau dah dasar MUNAFIK ini lah jadi nya beb... masih TAK MAHU MENGAKU yang beliau adalah PAPA GOMO @WAN MUHAMMAD AZRI BIN WAN DERIS... jadi betul lah TELAHAN gua akan MUNCUL individu lain selain WAN MUHAMMAD AZRI BIN DERIS  yang akan MENGAKU sebagai PAPA GOMO bagi MENENTANG Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) nanti... kah kah kah... ini semua adalah untuk MELEMAHKAN saman-saman yang jumlah nya RATUSAN JUTA terhadap beliau...  yang mana ini boleh lah dianggap seperti INSURAN kalau Umno MAMPOS dalam PRU13 nati...kah kah kah !.

Gua rasa ada baik nya lu BERDO'A banyak-banyak lah GOMO supaya Umno/Bn TAK MAMPOS dalam PRU13 kali ni... kerana kalau Umno/Bn TAK MAMPOS bermakna lu pun TAK MAMPOS lah beb... tapi kalau Umno/Bn MAMPOS lu sendiri mahu ingat lah... banyak yang lu kena HADAPI kalau Umno/Bn MAMPOS beb... mana SAMAN yang RATUS JUTA... mana CELAAN yang lu akan dapat dari Penyokong Umno itu sendiri yang sekarang ni pun ada yang MENYAMPAH HABIS dengan lu... mana nak menghadapi MASYARAKAT yang sudah tentu akan MENGISTIHARKAN lu sebagai KEPALA PENFITNAH NO1 dalam Malaysia... pendik kata MACAM-MACAM ADA lah GOMO... harap-harap lu TAK MAMPOS CEPAT bagi menghadapi semua itu ok... kah kah kah !.


hemmmmm..... mungkin papa gomo munafik ni adalah antara sebab musabab bagi umno terkubur dalam pru13 nanti... tapi bagi isi perut yang bebal melantun-lantun mana dia orang nampak semua itu beb... atas sebab mata hati dan mata pandangan dah hilang dari cahaya... kerana itu juga ulul amri yang terang-terang tak tahu berkenaan najis mughalazah pun masih dianggap bijak... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

6 ulasan:

  1. Bro bukan dia jer munafik,tak lama lagi akan ramai lah blogger2 upahan yg di bayar untuk melakukan kerja2 memfitnah dan menganiaya org..lu tggu jer.

    BalasPadam
  2. Papa gomo bukan munafik. yang munafik penyokong pas dan pkr. Allah akan hancurkan pakatan laknatullah ini dlm pru 13. Hidup BN dan UMNO.

    BalasPadam
  3. semoga penyokong kuat komunis si mat indera mendapat hidayah allaha.amin

    BalasPadam
  4. Jahat betul komunis ni. Tu pun ada mangkuk hayun yang puja. Dunia dah akhir zaman .

    BalasPadam
  5. Hancur PgayR. Hancur hamPas hancur DAPigs dlm pru 13 ni

    BalasPadam
  6. kah kah kah... komen lagi penyokong munafik... lu orang jangan risau gua tak kan delete komen lu orang... komen lagi komen biar nampak lagi kemunafikan lu orang... kah kah kah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....