DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 21 April 2013

{VIDEO} PRU13 KALAU DAH DASAR PENIPU DARI PENCHACAI SAMPAILAH KE PEMIMPIN SEMUANYA KAKI PENIPU BEB... KAH KAH KAH !

Buat ISI PERUT UMNO lu orang TERIMA aje le HAKIKAT SEBENAR yang dari PENCHACAI sampai lah ke PEMIMPIN semuanya KAKI PENIPU... dan jenis MENIPU pulak tu bukan nya SOROK-SOROK tapi jenis KAMIKAZE beb... kah kah kah... tapi pada ISI PERUT UMNO ianya akan DITERIMA sebagai SUMBER SAHIH yang tak boleh DIPERTIKAIKAN lagi... apa nak buat beb dah di KHABARKAN oleh Tun Mahathir Tun Madey bahawa "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO" atau dalam BAHASA PAN TIN TUN nya bermaksud "SUDAH BERPULUH HANYA YANG BEBAL MELANTUN AJE YANG MASUK UMNO"... kah kah kah !.

Itu bukan gua yang cakap beb... tapi BEKAS ULUL AMRI UMNO Tun Madey {Tun Madey} yang cakap... gua cuma TOLONG SAMAPAIKAN aje... kalau lu orang ISI PERUT UMNO nak MARAH lu orang kena MARAH dulu dengan Tun Madey beb... kah kah kah... Sebab itu apa saja yang datang dari PENCHACAI seperti PAPA GOMO ANAK GAMPANG serta MULUT LONGKANG PEMIMPIN UMNO semuanya akan DITELAN BULAT-BULAT seperti BULATNYA TELOR NAJIB... itu pun kalau NAJIB ADA TELOR lah beb...ada ke NAJIB TELOR beb ?... setahu gua ADA tapi TEMBELANG... nak MENETAS pun TAK BOLEH nak DIPECAHKAN pun TAK BOLEH... dah namanya TEMBELANG busuknya bau TELOR TEMBELANG tak boleh nak dicakapkan... kah kah kah !.




VIDEO ni TERANG-TERANG menunjukkan yang TV3/4 adalah PENYEBAR BERITA PALSU dan PEMIMPIN UMNO adalah BAPAK SEGALA PENIPU... yang peliknya TV3/4 tu sanggup mengatakan yang KERUSI Dewan Undangan Negeri {DUN}JOHOR iaitu N.24 SENGGARANG dimenangi oleh BN dengan TANPA BERTANDING... kemudian nya DISAMBUT pulak oleh TIMBALAN ULUL AMRI UMNO Tan Sri Muhyiddin Yassin dengan SELAMBA sebagi BETUL... yang LAWAK nya beliau boleh pulak kata yang CALON PAS tersebut TIDAK RETI TULIS BORANG PENCALONAN... kah kah kah... sedangkan 1 DUNIA tahu yang SEJARAH telah TERCIPTA apabila UMNO/BN tidak MENANG TANPA BERTANDING walau satu kerusi pun baik KERUSI PARLIMEN mahu pun KERUSI DUN... kah kah kah !.

Bahkan MALAYSIA BOOK OF RECORD telah mengeluarkan SIJIL PENGHARGAAN apabila buat PERTAMA KALI nya Umno/Bn TIDAK MENGHANTAR CALON di satu KERUSI Parlimen iaitu P.22 PASIR MAS kerana mahu MENIPU KAUM CINA dan KAUM INDIA... dengan MEMBERI LALUAN kepada KETUA PERTUBUHAN PERKAUMAN MALAYSIA merangkap Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia {PERKASAM} Datuk Ibrahim Ali AL-KATAKI untuk BERTANDING sebagai CALON BEBAS... tak kan itu pun si Muhyiddin ni nak MENIPU beb... AGAK-AGAK lah kalau ya pun NAK MENIPU... gua ingatkan sebagai ANAK ULAMA' TERKENAL dari Negeri Johor akan ada lah PERBEZAAN dengan Pemimpin Umno yang BUKAN ANAK ULAMA' beb... kah kahkah !.

Rupa-rupanya ANGGAPAN gua SALAH beb... asalkan ISI PERUT UMNO tak kira siapa SAMA aje beb... mungkin sebab itu kot semasa BUDAK BAWAH UMUR bertanyakan NAJIS MUGHALAZAH pada NAJIB beliau pun sama SENYAP bila NAJIB menjawap dengan Erk..Erk..Erk... sama ada beliau TAHU tapi saja nak KENAKAN NAJIB atau pun beliau pun sama TAK TAHU... itu tak dapat gua pastikan... tapi beliau memang KAKI PENIPU dan kerana itu lah sampai sekarang pun DAKWAAN beliau yang mengatakan PEMBANGKANG akan membuat PORAK PERANDA tidak didedahkan SUMBER nya... dulu kata akan DI DEDAHKAN bila sampai masa... masa apa nya Muhyiddin... atau CERITA PORAK PERANDA adalah CERITA TERBENGKALAI... kah kah kah !.


hemmmmm..... ayuh rakyat malaysia tumbangkan umno/bn dalam pru13 nanti... tekad semangat dan kuatkan azam... undi lah pr... harus di ingat dengan mengundi bn bermakna membiarkan penyamun dan perompak harta rakyat terus bermaharajalela beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. haha dasar pencacai..umno memang xguna.dulu die kate orang ynag bakal undi dia di kelantan ialah semua rakyat kelantan..malahan melebihi dari kiraan rakyat kelantan..ini lah penipu tahap kamikaze ..hahaha

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....