DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 21 April 2013

PRU13 PARLIMEN P.22 PASIR MAS, SANDIWARA UMNO MENIPU KAUM CINA DAN INDIA BERMULA... KAH KAH KAH !

LAWAK GILA BABI dari Setiausha Agong Umno yang konon nya Calon BN bagi kerusi Parlimen P.22 PASIR MAS Che Johan Che Pa yang TIDAK MENYERAHKAN BORANG PENCALONAN bagi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan berdepan TINDAKAN TEGAS... ini termasuk DIPECAT KEANGGOTAAN sekiranya tindakan itu dilakukan dengan SENGAJA... kah kah kah... ini semua hanya SANDIWARA bagi MENIPU KAUM CINA dan KAUM INDIA aje beb... sebab bagi KAUM CINA dan KAUM INDIA di seluruh MALAYSIA sudah mengetahui siapa Presiden Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASAM) Datuk Ibrahim Ali AL-KATAKI iaitu KETUA PERTUBUHAN PERKAUMAN MALAYSIA... tapi selalu aje IDEA MENIPU Pemimpin Umno/Bn akan TERKANTOI beb... kah kah kah !.

Sebenarnya memang nama Ibrahim Ali AL-KATAKI lah yang TERCALON bagi MEWAKILI BN di Parlimen P.22 PASIR MAS... ditambah lagi Ibahim Ali mendapat SOKONGAN KUAT dari BEKAS ULUL AMRI UMNO Tun Mahathir (Tun Madey)... cuma hanya TAKUTKAN kepada PROTES dari RAKAN KOMPENEN BN yang lain sahaja serta bagi MENIPU KAUM CINA dan KAUM INDIA telah menjadi keadaan sebegitu rupa... kerana bagi bagi Umno tanpa SOKONGAN KAUM CINA dan INDIA bermakna UMNO/BN sudah boleh MENEMPAH KERANDA dan KAIN KAFAN... HAKIKAT itu memang mereka AKUI... buktinya tanpa SOKONGAN KAUM CINA dan KAUM INDIA selama 22 Tahun Negeri Kelantan TIDAK BERJAYA DI MENANGI dari PAS... kah kah kah !.

Dengan mengatakan "Umno tidak akan BERKOMPROMI terhadap mana-mana pihak yang melakukan KESALAHAN dan MELANGGAR PERATURAN PARTI termasuk tindakan SEBOTAJj atau BERTENTANGAN dengan PERLEMBAGAAN UMNO... khususnya bagi memastikan KEMENANGAN BN dalam PRU13"... beb ALASAN apa yang beliau nak dari CALON SANDIWARA BN Che Johan Che Pa tu beb... sedangkan beliau ADA sama dengan Ibrahim Ali AL-KATAKI semasa DI PUSAT PENAMAAN CALON semalam... kah kah kah... jangan lah NAK PERBODOHKAN KAUM CINA dan KAUM INDIA Ku Nan oiii... lu kalau buat SANDIWARA dengan sesama ISI PERUT yang BEBAL MELANTUN-LANTUN tu mungkin gak dia orang akan PERCAYA Ku Nan oiii... kah kah kah !.

Kepada ISI PERUT UMNO lebih baik aje lu orang CERMIN MUKA UMNO bersama dengan MUKA lu orang sambil bawa sekali LAMBANG KEBANGSATAN UMNO yang ada KERIS TELANJANG tu... lepas lu tanya kat CERMIN tu BETUL ke UMNO adalah PENYELAMAT ORANG MELAYU dan AGAMA ISLAM dalam MALAYSIA ni... dan BETUL ke TANPA UMNO ORANG MELAYU AKAN MAMPOS seperti di Negeri-Negeri yang DIMENANGI oleh PAKATAN RAKYAT dalam PRU12 tahun 2008 yang lalu"... kalau CERMIN tu tak jawap maka ada baiknya lu orang TERJUN aje dari BANGUNAN PWTC KANDANG UMNO tu beb... dasar MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INICI... sebiji macam PERANGAI MUNAFIK... kah kah kah !.

Yang setahu gua yang banyak ORANG MELAYU MAMPOS di Negeri-Negeri yang DIMENANGI oleh PR terutamanya di Negeri Selangor adalah dari SPESIS ISI PERUT UMNO/BN beb... dia orang memang banyak yang MAMPOS LAPAR TAK MAKAN... yang mana MAKANAN KEBIASAAN dia orang adalah HASIL dari ROMPAKAN dan SAMUNAN HARTA RAKYAT Negeri Sselngor... kalau itu memang lah gua PERCAYA beb... selain daripada itu jawapan hanya TEMBERANG dan PENIPUAN demi mendapatkan SOKONGAN dari ORANG MELAYU selepas UNDI KAUM CINA dan KAUM INDIA sudah dirasakan 80 Peratus sudah TERLEPAS... bila dah RASA UMNO AKAN MAMPOS baru lah SIBUK MENCANANG PERPADUAN UKUWAH ISLAMIAH... sebiji PERANGAI FIRAUN bila NAK MAMPOS DITELAN LAUT MERAH beb... kah kah kah !.

Untuk INGATAN KAPADA SELURUH RAKYAT MALAYSIA... dalam SISTEM DEMOKRASI RAKYAT ADALAH RAJA... lu orang JANGAN TAKUT untuk MENGUBAH KARAJAAN UMNO/BN YANG TERBUKTI MEROMPAK DAN MENYAMUN DARI SEKECIL-KECIL BENIH PADI HINGGA LAH SEBESAR-BESAR LEMBU NFC SELAMA 55 TAHUN kepada KERAJAAN YANG LEBIH TELUS... ADIL dan AMANAH... ya memang PR bukan lah SEMPURNA tetapi PR belum lagi TERBUKTI sebagai PEROMPAK DAN PENYAMUN HARTA RAKYAT... dan kalau dia orang pun sama membuat PERANGAI HARAMJADAH seperti PEMIMPIN UMNO/BN maka dia orang pun lu orang boleh KUBURKAN seperti mana lu orang KUBURKAN UMNO/BN beb... jadi apa yang lu TAKUT... kecuali lah lu orang pun macam ULUL AMRI UMNO yang TAK ADA TELOR tu... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... yang paling penyamun dan perompak harta rakyat selangor tu kecur air liur ialah bila melihat angka rizab simpanan negeri selangor yang berjumlah 2.5 billion... ialag belum pernah terjadi selama 50 tahun umno/bn memerintah negeri selangor... mana nak terjadi beb... pantang nampak angka mula lah kepala penyamun tu berputar beb... aduh haiiii... penyamun oh penyamun... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....