DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 8 April 2013

MANIFESTO BN EDISI JILAT LUDAH SENDIRI DAN (VIDEO) BEBAL MELANTU-LANTUN... KAH KAH KAH !

Lain kali kalau nak BERCAKAP ke nak APA ke gunakan lah KEPALA OTAK beb... ni tidak orang nak MENGULAS lu orang pun nak MENGULAS... orang MENGULAS mengunakan KEPALA OTAK lu orang MENGULAS dengan KEPALA LUTUT... kan dah tak PASAL-PASAL kena MENJILAT LUDAH SENDIRI... kah kah kah... bila orang kata lu orang BEBAL MELANTUN-LANTUN mula cakap TAK BERSOPAN lah... TAK BERBUDI BAHASA lah... TAK ADA ADAB lah... TAK ADA itu lah... TAK INI lah... dan macam-macam lagi lah yang bla bla bla bla...  bagi mengambarkan yang orang lain TAK ADA KESOPANAN... seolah-olah lu orang aje lah yang paling BERSOPAN SANTUN dan BERBUDI BAHASA dalam Malaysia ni... kah kah kah !.

Tapi lu orang dan Pemimpin lu orang yang BUAT KERJA GUNAKAN KEPALA LUTUT tak ada pulak lu orang SEDAR ya beb... maka dapat lu orang HASIL yang cukup MEMALUKAN bila MANIFESTO Barisan Nasional (BN) yang DICANANGKAN oleh ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Haji Najib (DSHN) lu orang sebenarnya DICIPLAK dari MANISFESTO PAKATAN RAKYAT (PR)... tapi perkataan MEMALUKAN tersebut ada pada lu orang ISI PERUT UMNO ya beb... erkkkkk... rasanya entah lah kalau lu orang ISI PERUT UMNO ada RASA MALU bila MANIFESTO BN hampir-hampir MENYERUPAI dengan MANIFESTO PR... gua NO HAL beb asalkan yang dapat MANAFA'AT nya adalah RAKYAT... kah kah kah !.


Tetapi JELAS dan TERANG lah apa yang dikatakan oleh KEPIMPINAN PR selama ini adalah sesuatu yang BENAR dan bukan nya cakap mengunakan KEPALA LUTUT seperti KEBANYAKAN Pemimipin lu orang dari Umno/Bn... yang konon nya sebelum ini mengatakan bahawa Negara akan BANKRAP jika MANIFESTO PR dilaksanakan... buktinya belum pun lama kenyataan tersebut ianya sudah DIJILAT balik oleh ULUL AMRI lu orang beb... lu orang TAK RASA MALU ke beb... ini bukan CIPLAK yang BERSELINDUNG tapi jenis CIPLAK yang KAMIKAZE beb... dah lah tu siap boleh pulak MENJERIT dengan kata-kata " PERSOALAN INI SIAPA YANG KITA YAKIN BOLEH MEMIMPIN NEGARA KITA... SAMA ADA ANWAR IBRAHIM... HAJI HADI ATAU PUN NAJIB " adoiii... MALU nya beb... kah kah kah !.


Kebiasaan nya PERSOALAN semacam itu selalu nya akan dibuat oleh orang lain lah beb... bukan DIRI SENDIRI atau TUAN PUNYA BADAN... yang seolah-olah MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI beb... sudah lah MANIFESTO kebanyakkan ISI nya di CIPLAK dari IDEA orang lain... lepas tu boleh pulak TANYA kat orang "SIAPA YANG KITA YAKIN BOLEH MEMIMPIN NEGARA KITA... SAMA ADA ANWAR IBRAHIM... HAJI HADI ATAU PUN NAJIB "... heeeee nak MUNTAH beb... weeekkkk tuihhhhhh... ada ke SPESIS yang macam ini untuk DIJADIKAN PEMIMPIN oleh ISI PERUT UMNO... APA BARANG lah lu orang ISI PERUT UMNO punya PEMIMPIN yang hanya BERKOKOK DALAM REBAN SENDIRI beb... konon SLOGAN DEMOKRASI TERBAIK lah tapi bila DICABAR BERDEBAT bagi PERSOALAN HALA TUJU NEGARA... boleh pulak cakap DEBAT BUKAN BUDAYA KITA... kah kah kah !.


hemmmmm..... tapi bila ada debat piala perdana menteri antara universiti boleh pulak menyibuk tunjuk muka... konon bagi memenuhi jemputan... dasar muka tak malu tampal kulit babi 14 inci... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul meloyakan heeeee... A B U.

7 ulasan:

  1. umno babi tak tau malu ciplak idea PR. lain kali kalau dah tau diri tu bodoh buat la cara bodoh. umno anjing kurap tak ada maruah.

    BalasPadam
  2. marahnya cai fuckatan haram ni. sobarrr caii, sobarrrr cai haram. jangan marah. memang bn bijak dari dulu lagi. sah dengki punya baca manifesto janji ditepati bn yee. muahhhahhhha. jangan jadi gila sudah bila perasaan dengki dan khianat penuh di hati.

    BalasPadam
  3. marahhhhhhh nampak cai prb tu. nanti kena jual.memang dah kena jual pun sebab manifesto pr bukan janji

    BalasPadam
  4. mari kita benamkan pemimpin pr pada pru13 ini demi agama bangsa dan negara. undi bn anda selamat dan sejahtera.Hiduppppppp BN

    BalasPadam
  5. jijik la cai fuckatan nk baca blog ni. penuh dgn makian yg tak masuk akal dgn penuh dgn kah kah kah syok sendiri. Tak ada modal sgt ke ? kesianyaaaaaaaaaaa. Kuburkn PR

    BalasPadam
  6. oiii mat indera, apa la yng hang siarkan komen anjing-anjing belaan umno ni, buat menyemak aje kat sini, memang betul harami lah puak umno ni

    BalasPadam
  7. memang betul lah kata mat indera sipejuang, yang penyokong umno punya muka tak malu tampal kulit babi 14 inci, ketua dengan penyokong sam aje hehehe

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....