DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 3 April 2013

KETUA PEMUDA UMNO P.PINANG DAH MULA SAKIT OTAK BEB... KAH KAH KAH !

Orang lain yang DICABAR oleh LGE beliau pulak yang MERABAN... konon nya dengan LGE BERTANDING di DUN PADANG KOTA bermakna itu menunjukan yang LGE hanya MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI serta RASIS... kah kah kah... memang SAH lah beb yang KETUA PEMUDA UMNO Pulau Pinang ni SAKIT OTAK yang KRITIKAL beb... apa kah Pegerusi Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang Teng Chang Yeow sudah mula rasa TERTEKAN dan menyuruh beliau pula menjadi JURUCAKAP nya... sedangkan Kerusi DUN PADANG KOTA adalah kerusi yang DIMENANGI oleh Pengerusi BN Pulau Pinang itu selama TIGA PENGGAL BERTURUT-TURUT sebelum TEWAS dalam Pilihan Raya Umum ke12 (PRU12) yang lepas... jadi PENGUNDI BERCAMPUR yang macam mana yang beliau MAKSUDKAN... kah kah kah !.

Mungkin OTAK Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang ni dah SAKIT sangat agaknya beb... sejak bila pulak beliau menjadi PENENTU untuk Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng BERTANDING dikerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)... suka hati MAK BAPAK dia nak suruh LGE bertanding dikerusi mana satu... beliau SEDAR ke apa yang beliau cakapkan tu atau beliau sedang MABUK TODI... kah kah kah... ialah menyuruh LGE bertanding dikerusi PENGUNDI BERCAMPUR... gua TAK FAHAM dengan Pengundi Bercampur yang macam mana beliau MAKSUDKAN...  apakah PENGUNDI BERCAMPUR tu macam beliau ke... macam Nor Muhammad Yacob  ke... atau Bercampur yang sedap pada OTAK beliau yang SAKIT tu ke...  baik lu CERMIN lah dulu MUKA lu tu beb... sebelum nak kata orang lain MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI dan RASIS... kah kah kah !. sumber mk

Apakah dengan LGE BERTANDING dikerusi yang dikatakan beliau PENGUNDI BERCAMPUR... dan DITAKDIRKAN LGE MENANG maka beliau akan MENYOKONG LGE selepas itu beb... tak kan hanya LGE aje yang patut menerima SYARAT manakala beliau selaku pihak yang MENCABAR tak perlukan SYARAT... banyak CANTIK MUKA MAMAK beliau tu beb... kalau LGE pihak yang MENCABAR Pengerusi BN supaya KEKAL BERTANDING di DUN PADANG KOTA telah sanggup MENERIMA SYARAT supaya hanya BERTANDING satu Kerusi sahaja iaitu di Kerusi DUN dan tidak lagi di Kerusi Parlimen... tak kan beliau selaku pihak yang MENCABAR LGE tak perlukan SYARAT... itu macam punya cara mana ada ADIL beb... itu sudah cara BERNIAGA TAK NAK KELUAR MODAL beb... kah kah kah !.

Kalau nak BERNIAGA kena lah KELUARKAN MODAL... tak KELUARKAN MODAL macam mana lu nak UNTUNG... lu malu lah sikit dengan CINA yang lu panggil KAFIR HARBI tu beb... kalau beliau yang lu panggil KAFIR HARBI tu pun tahu nak KELUARKAN MODAL bila MENCABAR Pengerusi BN Pulau Pinang... TAK NAK lu yang konon nya PEJUANG AGAMA... BANGSA dan NEGARA tak nak KELUARKAN MODAL beb... mana ada Perniagaan TAK KELUARKAN MODAL boleh tiba-tiba UNTUNG beb... kecuali lah MENYAMUN dan MEROMPAK HARTA RAKYAT... tapi itu pun kena KELUARKAN MODAL juga beb... setidak-tidak mesti pandai MENIPU dan TEMBERANGKAN Rakyat... barulah boleh dapat UNTUNG dengan MEROMPAK dan MENYAMUN pula selepas itu... alah yang macam ISI PERUT UMNO buat selalu tu lah beb... ahhhh... lu macam TAK TAHU pulak... kah kah kah !.

Sudah lah Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang Shaik Hussein Mydin.. payah betul gua nak MENYEBUT nama lu yang BERBELIT-BELIT tu beb...  gua rasa ada baiknya lu suruh aje ULUL AMRI lu Datuk Seri Haji Najib (DSHN) BUKTIKAN yang beliau ADA TELOR dengan bertanding dikerusi PENGUNDI BERCAMPUR seperti SELERA TEKAK MAMAK lu... itu baru kena dengan CABARAN 1Malaysia beb... barulah dapat ditengok HASIL yang beliau SIBUK kata nak tengok... konon nya TRANFORMASI... tapi hinggakan sekarang Parlimen TAK DIBUBARKAN walaupun TEMPOH LUPUT dah tiba... ALASAN beliau nak tengok HASIL... kalau nak TENGOK HASIL mesti kena MENANG dalam PRU13 beb... dan kalau nak MENANG dalam PRU13 kena lah BUBARKAN Parlimen dulu... ini kata nak tengok HASIL tapi Parlimen TAK NAK BUBAR... APA BARANG Presiden Umno ni beb... baik BUANG aje le TELOR beliau tu... kah kah kah !.

Atau pun kalau PAYAH-PAYAH sangat lu aje lah yang BERTANDING sebagai WAKIL bagi BN Pulau Pinang serta WAKIL Pihak DSHN 1 Malaysia kat DUN PADANG KOTA tu beb... tak kan lu TAKUT... kata TRANFORMASI DSHN dah BERJAYA dan SLOGAN MAUT 1Malaysia telah diterima oleh semua RAKYAT... tapi gua TAK PERCAYA dan anggap itu semua adalah lu orang ISI PERUT UMNO punya TEMBERANG aje beb... oleh itu lu kena tunjukan BUKTI yang kata-kata lu tu adalah BETUL dan bukan TEMBERANG... tapi untuk lu TUNJUKAN BUKTI lu kena ada KEBERANIAN beb... dan untuk ada KEBERANIAN lu kena ADA TELOR lu tau tak... kalau tidak lu pun menjadi KAKI TEMBERANG seperti TUAN PUNYA SLOGAN MAUT tu... diantara SLOGAN yang POPULAR beliau ialah "DEMOKRASI TERBAIK" tapi "DEBAT BUKAN BUDAYA KITA"... kah kah kah !.


hemmmmm..... buat rakyat malaysia yang mahu berfikir... cubalah lu orang renungkan apa akan jadi dengan anak cucu cicit lu orang jika umno yang dah busuk sampai ke usus itu terus memerintah... mungkin ada yang cakap siapa pun yang memerintah tetap sama aje... namun setidak-tidaknya lu orang dah berusha untuk mendapatkan sesuatu yang lebih baik... parti bukan kepastian untuk keadilan tertegak... tapi parti yang dah pasti menjadi perompak dan penyamun kepada harta rakyat kena dimamposkan beb... umnporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

9 ulasan:

  1. mamak ni jadi calon, mau tenggelam semua feri ppinang. abuu

    BalasPadam
  2. ini silap kapal daa ! dia ni calon bertanding kat kerala ganti mamak kutty tapi silap masuk port penang! ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  3. pilihanraya kali ni kasi 'tanam' je species depa ni,lebih melayu dari melayu hehehe

    BalasPadam
  4. Meracau sebab LGE saman dia.

    BalasPadam
  5. Dia ni Syed kerana dilahirkan pada malam jumaat ke? Syed tu keturunan Arab, tapi dia ni tak nampak arab pun, nampak mamak ada laa!!!!

    BalasPadam
  6. Tloooonglah kasi bungkus ni mamak dan yang seangkatan dengannya. Ini mamak pun bukan tolong mamak2 yang lain kat penang. Banyak lagi yang hidup melarat bersama melayu yang dah tentu jauh ketinggalan. Tengoklah gaya hidup manusia2 ni.

    BalasPadam
  7. bdk ni suku sakat che det ckap belit2 mcm lidah biawak,

    BalasPadam
  8. hantar mai kat Tanjung Rambutan biag pi dia melalak kat dalam tu!

    BalasPadam
  9. Kalau namanya dah lanun, kerjanya
    "melanun" aje. Sesiapa yang terlibat dalam kerja melanun ni
    tak akan serik, nak lebih lagi ade...lama lama jadi ketagih.
    Harap selepas PRU13,,semua ahli2 poltik yang berhati lanun ni,,,semuanya dapat kita rakyat biasa ni pelingkopkan mereka...kita pilih pemimpin yang berjuang untuk memajukan rakyat.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....