DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 13 April 2013

BUKTI TERBARU UMNO/BN BAKAL KALAH DITUNJUKAN OLEH MADEY BEB... KAH KAH KAH !

Ini BUKTI yang menunjukan bahawa Umno/Bn sedang berada didalam KEDUDUKAN seperti PERPATAH MELAYU yang berbunyi antara nya TELOR DIHUJUNG TANDUK dan NYAWA-NYAWA IKAN... yang mana ianya semua MENJURUS kepada UMNO/BN dah nak MAMPOS beb... kah kah kah... kalau tidak masakan Tun Mahathir (Tun Madey) hendak MENAWARKAN DIRI bagi BERTANDING di Kerusi Parlimen PUTRAJAYA seperti yang dilapurkan oleh SH hari ini beb... kah kah kah !.

Sedangkan sebelum ini beliau TAKUT untuk MENYAHUT CABARAN dari Penasihat Parti DAP LIM KIT SIANG (LKS) untuk BERTANDING di Kerusi Parlimen P.162 GELANG PATAH... berbagai ALASAN yang beliau berikan bagi MENOLAK CABARAN dari LKS tersebut... sehinggakan sampai kesatu peringkat beliau pulak yang menyuruh LKS supaya MENARIK DIRI dan mengikut LANGKAH beliau yang tidak lagi BERTANDING dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13)...atau pun BERSARA... kah kah kah !.

Tapi hari ini beliau pulak yang MENAWARKAN DIRI bagi menggantikan tempat Ahli Parlimen sekarang yang juga Setiausha Agong Umno Datuk Tengku Adnan Tengku Mansor (Ku Nan) BERTANDING di Parlimen P.125 PUTRAJAYA... kah kah kah... apa KERJA GILA lah yang lu buat ni Tun Madey oiiii... berapa banyak lah lu dah TONGGANG minuman SAN MIGUEL tu Tun Madey... rasa gua mungkin banyak lah kot SAN MIGUEL tu lu TONGGANG... kalau tidak tak kan sampai begini punya KERJA GILA lu nak buat beb... ialah benda pun FREE kan Tun Madey... kah kah kah... !.

Kalau ini TERJADI jawapnya KEMENANGAN bagi calon Pakatan Rakyat (PR) dari PAS iaitu Datuk Husam Musa SEBELAH KAKI sudah tentu beb... kerana KETIDAK PUASAN HATI bagi pihak-pihak disebelah Ku Nan pasti TIMBUL... apa lu orang ingat BALACI-BALACI Ku Nan nak DUDUK DIAM ke beb... sedangkan kalau Tun Madey Menang bermakna ianya juga sebagai KELEBIHAN buat ANAK BAPAK iaitu Datuk Mukhriz Mahathir untuk MENCANTAS musuh-musuh POLITK beliau... yang mana itu adalah perkara BIASA atau TRADISI dalam Umno... kah kah kah !.

Namun untuk Tun Madey TIDAK DICALONKAN pun ada jugak KEMUNGKINAN nya beb... seperti yang diketahui ramai... Ku Nan ni adalah ORANG KUAT kepada Kem ULUL AMRI UMNO walaupun kerja beliau lebih banyak MENGGUNAKAN KEPALA LUTUT dari KEPALA OTAK... tapi oleh kerana ULUL AMRI UMNO pun LEBIH KURANG SAMA aje OTAK nya dengan beliau jadi NO HAL lah beb... sebab itu Ku Nan ni dilantik oleh ULUL AMRI UMNO sebagai Setiausha Agong Umno... kalau tidak macam mana beliau boleh DILANTIK sedangkan KERJA beliau lebih kepada menggunakan KEPALA LUTUT beb... kah kah kah !.

Sebagai ORANG KUAT ULUL AMRI UMNO yang sudah tentu beliau DIJAGA beb... ditambah lagi SEPUPU SEPAPAT SEPEPET Datuk Seri Hisyammuddin Hussien  juga adalah ORANG KUAT beliau dan sudah tentu SEPUPU SEPAPAT SEPEPET beliau KURANG SENANG dengan Tun Madey DICALONKAN bagi menggantikan Ku Nan... kerana ini juga akan MERENCATKAN CITA-CITA serta ANGAN-ANGAN MAT JENIN beliau jika Tun Madey MENANG... yang sudah tentu SUARA ANAK BAPAK akan lebih LANTANG... dan bagi MENERUSKAN TRADISI KELUARGA ONN untuk menjadi Perdana Menteri ini adalah sesuatu yang TIDAK BAGUS beb... kah kah kah !.

Apa yang PASTI dengan Tun Madey membuat KERJA GILA seperti ORANG MABUK SAN MIGUEL... jawapnya ULUL AMRI UMNO sekarang ni lagi lah BERTAMBAH PENING beb... mana nak cari IDEA untuk MENIPU RAKYAT... mana cari IDEA untuk mengahadapi KERENAH BINI beliau... sedangkan HARI PERNAMAAN CALON sudah semakin HAMPIR... kalau PR sudah hampir 90 peratus Kerusi sudah DIKETAHUI siapa yang akan menjadi CALON dalam PRU13... yang mana RAKYAT sudah boleh MANILAI siapa CALON tersebut... namun bagi BN SAMPAI LAH NI baru DUA KERUSI saj yang DIKETAHUI... iatu Parlimen P.85 PEKAN dan Parlimen P.143 PAGOH... kah kah kah !.

Yang mana Kerusi Parlimen P.85 PEKAN akan DITANDING oleh ULUL AMARI UMNO itu sendiri... manakala Kerusi Parlimen P.143 PAGOH akan DITANDINGI oleh TIMBALAN ULUL AMRI UMNO Tan Sri Muhyiddin Yassin... lu orang tengok lah betapa LEMBAB nya ISI PERUT UMNO dalam membuat kerja... baik dari MANIFESTO sehinggalah kepada NAMA-NAMA CALON semua nya LEMBAB dan TERHEGEH-HEGEH... kalau LAMBAT tu kerana sesuatu yang LAGI BAGUS ok jugak lah beb... tapi kalau ditenggok kepada MANIFESTO jelas ianya adalah HASIL CIPLAK KAMIKAZE dari MANIFESTO PR... adoiiiii hai lah beb... memang dasar MUKA TAK MALU betul... kah kah kah !.


hemmmmm..... yang bertambah lawak lagi nya beb ialah bila timbalan ulul amri umno mengatakan pulak bahawa pihak pr yang ciplak manifesto bn... apa bahlul lah anak yassin tu beb... sudah lah menyamun hak orang kemudian kata pulak orang lain menyamun macam dia... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. gua harap, anwar bertukar suka sama suka dgn husam...bior anwar bertanding dgn mamak tua bangsat tu. hahaha

    BalasPadam
  2. Bertanding la Mader, Boleh ganti Najib bila menang sebagai PM dan akan tercatat dalam "book of records " dunia.

    BalasPadam
  3. salam tuan tanah,

    nk bc sifir umngok bukan susah...

    lambat nk dedah calon BN bukan pasal apa...

    begadoh 2-3kem nk jadi calon x settle lagi...

    tu belum dgn parti2 komponen lg tu...

    tempoh 15 hari berkempen bukan sgt pasal nk raikan demokrasi...

    tapi...

    1. nk tipu undi

    2. nk sejukkan mana2 kem yg merajuk x terpilih jd calon...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....