DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 1 Mac 2013

(VIDEO) BURUK BETUL PERANGAI BANGSAT-BANGSAT PEJUANG BANGSAT NI BEB !


Tengok lah beb bagaimana BANGSAT nya perangai PEJUANG-PEJUANG BANGSAT ni... hanya kerana nak MENGAMPU TELOR PEMIMPIN UMNO yang TEMBELANG... BANGSAT-BANGSAT sanggup membuat PENYIASATAN BANGSAT keatas KUBUR ALLAHYARHAM MAT INDERA yang MATI DI TALI GANTUNG BAPAK UMNO INGGERIS PENJAJAH... disamping cuba MENGAIBKAN ALLAHYARHAM dengan mangatakan KUBUR ARWAH menyerupai JIRAT CINA... gua rasa semua HARAMJADAH yang TERLIBAT dalam PENYIASATAN tersebut memang 100 peratus KETURUNAN INGGERIS PENJAJAH beb... sama ada SECARA LANGSUNG dengan KELUARGA dia orang BERKAHWIN SECARA SAH atau pun melakukan PERSETUBUHAN HARAM dengan INGGERIS PENJAJAH... tak PUAS HATI boleh PERGI MAMPOS dengan lu orang beb... apa jenis MANUSIA lah lu orang ni... tuiiiihhhh !

Konon nya MAT INDERA adalah seorang PENGGANAS dan KERAJAN tidak akan MENUDUH beliau PENGGANAS kalau MAT INDERA bukan seorang PENGGANAS... cakap yang sebiji berbunyi untuk MENGAMPU PEMIMPIN UMNO yang DISUKAI oleh INGGERIS PENJAJAH... kerana kalau INGGERIS PENJAJAH TAK SUKA sudah tentu ISI PERUT UMNO terdahulu akan MATI di TALI GANTUNG... tapi oleh kerana INGGERIS PENJAJAH menyukai ISI PERUT UMNO... maka DIANGKAT lah dia orang sebagai PEJUANG KEMERDEKAAN... dasar MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI... BERJUANG TIDAK tiba-tiba MENGAKU sebagai PEJUANG... sedangkan semasa DARAH ... KERINGAT... AIR MATA MENGALIR dan NYAWA MELAYANG... mereka semua nya sedang BERSENANG-SENANG bersama INGGERIS PENJAJAH... DASAR HARAMJADAH !.











hemmmmm..... bangsat-bangsat ni kalau mampos elok dikencingkan kan aje kubur-kubur dia orang beb... memang betul haramjadah... haaaak tuihhhhh... betul-betul barua...  umporno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

9 ulasan:

  1. Ini melayu kapiaq mana bro..., spesies nih mana ada akal nak bezakan antara pejuang menentang penjajah British dengan tali barut British.

    Semuanya tu ada otak jer... akal diorang kat kepala butuh... hahaha..

    Bodoh punya Melayu...!!!!

    BalasPadam
  2. Memang betul lah bro isa... sebab akal kat kepala butuh itu yang lucah tak boleh nak di pisahkan... betul-betul bangsat

    BalasPadam
  3. memang spesis haramjadah ! ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  4. Tidak berdosa kalau akau kata depa ni memang bangsat, pencacai angkat taik, baruah, bangang.

    BalasPadam
  5. Semoga Pejuang2 Kesultanan Sulu berjaya untuk mengembalikan tanah tumpah air mereka yang telah dirampas, ditipu dan diselewengkan oleh penjajah british dan kerajaan Malaysia ini.

    Di harap perajurit2 Malaysia yg cuba menentang membabi tuli hak rakyat dan KEsultanan Sulu, dapat memikirkan semula tentang sejarah asal sabah. Perjuangan kau adalah sia2. Kerajan Malaysia menerusi penjajah telah menipu dan ingkar tentang perjanjian asal.

    Sesungguhnya perjuangan rakyat dan kesultanan sulu adalah yang haq. Mereka menuntut hak mereka yang dirampas dan di tipu.

    Semoga Allah meredhai perjuangan mereka. Semoga rakyat yang beragama islam agar terus membantu dan berjihat dari segi harta dan diri untuk kelangsungan perjuangan menuntuk yanbg HAQ.

    ALLAHUAKBAR...ALLAHUAKBAR....ALLAHUAKBAR.

    BalasPadam
  6. umno rela lakukan apa saja demi pertahankan kuasa. sekarang mereka rancak menakut2kan orang melayu bahawa jika pr menang, cina akan perintah malaysia. dap hanya bertanding 50 drp 222 kerusi parlimen. tak mungkin dap perintah malaysia. sebarkan kepada org melayu utk gagalkan usaha umno terus menipu org melayu. memang dah tak ada cerdik pandai dlm umno. umno wajib disingkirkan dlm pru13 ini.

    BalasPadam
  7. Kenapakan kita masih nak mempertahankan yang bukan hak kita?
    Kenapakah kita masih memberi sokongan kepada mereka yang bersifat perampas.
    Dimanakah tanggungjawap islam kita setelah mengetahui bahawa apa yang kita ada sebenarnya bukan hak kita?

    Janganlah di akhirat kelak, kita di cerca Allah kerana memiliki dan mempertahan perkara yang bukan hak kita.
    Janganlah di akhirat kelak Nanbi kita memalingkan muka disebabkan kita memakan dan memiliki perkara yang bukan hak kita?

    Janganlah di akhirat kelak Allah mencela kita kerana akhlak dan perangai kita yang tak ubah seperti orang Yahudi yang merampas dan menguasai tanah di bumi palastin.

    Memang perit dan pilu untuk melepaskannya, tetapi, jika takut pada hukumam Allah, maka, biarlah yang hak pergi kepada yang haknya.

    Diharap setelah kita mengetahui tentang pembohongan dan penipuan oleh penjajah British terhadap rakyat dan Kesultanan Sulu, maka, baliklah kepangkal jalan. Berilah pada mereka yang mempunyai hak sebenar. Janganlah jadi, pewaris perampas pada hak yang sebenar.

    AMMIN.......

    BalasPadam
  8. Bacalah buku2 sejarah yang di simpan di luar negara dan surat2 perjanjian oleh penjajah British dgn Kesultanan Sulu yg masih di simpan oleh pewaris2 Kesultanan Sulu. Maka, kita akan tahu siapa penjajah, siapa penipu dan siapa pewaris penjajah yg menipu rakyatnya sendiri.

    BalasPadam
  9. assalam... masalahnya nape dah dekat2 pru13 baru nak buat kecoh??? itu yg buat orang mengesyaki sesuatu!kalau memang hak mereka kan boleh ikut saluran yg betul... tak pasal2 anak2 polis tu jd yatim piatu...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....