DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 3 Mac 2013

(VIDEO) BEB... LU ORANG NAK DENGAR TAK KEPALA LUTUT BERCAKAP... KAH KAH KAH !.

Gua rasa lah bukan setakat PENYOKNG PAKATAN RAKYAT (PR) yang KETAWA GULING-GULING beb... tapi PENYOKONG UMNO/BN pun TEGUK AIR LIUR bila tengok VIDEO SIDANG MEDIA tersebut... mana taknya beb... dia punya MELALUT MACAM MINUM TODI SATU TONG DRUM... kah kah kah... ada ke suruh PENCEROBOH LAHAT DATU LETAK JAWATAN... jawatan APA yang hendak DILETAK oleh PENCEROBOH tu beb... atau gua AGAK-AGAK beliau nak suruh PENCEROBOH tu letak jawatan sebagai PELAKON kerana dah GAGAL dalam LAKONAN LAHAT DATU... kah kah kah !.

Itu sebab gua cakap beb... setiap kali METERI ISI PERUT UMNO ni BERCAKAP aje PASTI yang jadi sandaran ialah KEPALA LUTUT... lu orang tahu sebab apa jadi macam tu... sebab nya ialah dah GABRA beb... dicampor dengan Aua Auw Auw lagi tu... ialah 2 ANGGOTA KESELAMATAN dah TERKORBAN pada 1 Mac 2012... dan yang TERBARU dikata seorang lagi ANGGOTA KESELAMATAN mendapat NASIB yang sama... kerana terlalu GABRA mendapat KRITIKAN dari RAKYAT yang mahu BERFIKIR dan menyuruh beliau LETAK JAWATAN maka itu yang TERSASUL bila bercakap beb... kah kah kah !.

PELIK BIN AJAIB macam mana lah dalam seramai-ramai yang dikatakan 3 juta lebih AHLI UMNO beliau yang TERPILIH sebagai Naib Presiden Umno dan menjadi MENTERI KESELAMATAN DALAM NEGERI (KDN)... kah kah kah... apa TAK ADA lagi ke yang  lebih CERDIK daripada beliau dalam Umno tu beb... apa lah nak DIHARAPKAN kepada beliau... cakap guna KEPALA LUTUT... kerja macam HARAMJADAH... gua rasa lah... Auw Auw Auw yang ada kat SEMBRONG tu lagi JANTAN lah beb bila membuat sesuatu tindakan... ini sudah lah LEMBAB mengalahkan Auw auw Auw... lepas tu KEPALA LUTUT yang lebih BERFUNGSI dari KEPALA OTAK... tengok GAYA MACAM BAGUS AJE... kah kah kah !.

Tepat sekali apa yang diungkapkan oleh PEPATAH BARU "BODOH MACAM UMNO" bagi menganti "BODOH MACAM LEMBU" yang DICETUSKAN oleh Tun Madey bila berkata bahawa "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO" itu bukan gua yang cakap beb tapi Tun Madey yang cakap... kah kah kah... tak apa gua KASI kurangkan sikit KEBODOHAN tersebut dengan kata-kata "KALAU ADA PUN YANG CERDIK MASUK UMNO TAPI TAK CUKUP UNTUK MENGATASI SUARA KEBODOHAN YANG RAMAI" jadi sebab itu lah MENTERI GUNA KEPALA LULTUT ni boleh jadi Naib Presiden Umno dan MENTERI KESELAMATAN DALAM NEGERI... kah kah kah !.

Gua TERINGAT bila RAKYAT BISING dengan MENINGKATNYA PERIHAL JENAYAH... maka berkata KEPALA LUTUT dengan MACHAI-MACHAINYA dengan kata-kata "mana ada MENINGKAT... INDEK JENAYAH MENURUN... kita selamat apa... dan dalam NKRA yang hendak diatasi ialah PERSEPSI RAKYAT TERHADAP JENAYAH"...  kah kah kah... agaknya beb SPESIS ISI PERUT UMNO ni TAK KENAL mana satu JENAYAH dan mana satu BUKAN JENAYAH... sebab itu SAMSENG TAIK KUCING TUMBUH MACAM CENDAWAN... tapi kat LAHAT DATU gua TAK DENGAR pun ada PEJUANG HINGGA KETITISAN DARAH TERAKHIR nak BERJUANG... kalau kat PALESTINE gua adalah dengar lah beb... kah kah kah !.



hemmmmm..... ini mungkin salah satu yang dikatakan buang tebiat kerana umno/bn nak mampos agaknya... umno oh umno makin dekat ajal mu... lagi banyak perkara pelik bin ajaib yang dilakukan oleh isi perut mu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. ini macam punya orang kasi dia minum itu alak dulu baru bilakang kasi dia cakap.Tapi kawan ha ini botot cakap punya dia minum ke tara minum ke ini orang ha dia banyak tongong.Botot cakap punya.Itu dulu ha husin onn ada kongkek sama itu suhaila silap hari bulan keluar ini bangkai otak tara punya.

    BalasPadam
  2. Patutnya Hisamudin tawarkan VSS kat penceroboh.

    Baru tak sia-sia mereka letak jawatan.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....