DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 9 Mac 2013

SATU LAGI BERITA YANG BUAT NYAWA UMNO MAKIN TENAT BEB... KAH KAH KAH !

Mahu ada ISI PERUT UMNO yang MAMPOS beb bila dengar berita yang TAK DISANGKA-SANGKA ni... kalau ada yang MAMPOS pun elok gak biar AMAN sikit MALAYSIA dari MANUSIA-MANUSIA BANGSAT WA HARAMJADAH tu... ini BERITA sudah PASTI tak keluar dalam MEDIA LIDAH SYAITAN YANG DIKENALI beb... kah kah kah... yang SABAN HARI dan MASA bergantung HIDUP pada berita FITNAH dan PENIPUAN... tapi jangan SALAHKAN MEREKA DAN KELUARGA MEREKA beb... kerana mereka adalah AHLI PARTI SYAITAN YANG DIKENALI sejak DULU KINI dan SELAMANYA... kah kah kah !.

Itu lah beb lain kali kalau lu orang nak BUAT FITNAH mesti ada PERANCANGAN yang BETUL dan TELITI... sedangkan NEGARA AMERIKA SYARIKAT yang BANGUNAN WORLD TRADE CENTER (WTC) DISERANG PADA 9/11 oleh OSAMA BIN LADEN dengan KAPAL TERBANG pun masih dianggap SANDIWARA oleh sesetengah pihak... sedangkan BERAPA RIBU NYAWA TELAH TERKORBAN TERMASUK PENGGANAS sendiri... ini kan pulak hanya LIWAT saja beb... sedangkan KEBANYAKAN yang KENA LIWAT hanya MELALAK kat dalam BLOG aje... tapi yang TIDAK KENA LIWAT yang sibuk buat LAPORAN... maka TERJADI lah PERMOHONAN MAAF bapa Saiful kepada Anwar Ibrahim... kah kah kah !.

Tapi berapa LAMA orang yang TAHU beliau TAK KENA LIWAT boleh BERTAHAN beb... seperti PROJEK IC di Negeri Sabah lah beb... akhirnya BEKAS KETUA PARTI SYAITAN YANG DIKENALI iaitu Tun Madey TERPAKSA MENGAKUI yang beliau TERLIBAT dalam PROJEK IC tersebut... tapi dah dasar SYAITAN YANG DIKENALI mesti dia nak TARIK orang lain sama TERLIBAT... sebab itu Madey kata TUNKU ABDUL RAHMAN lagi BANYAK bagi IC kat PENDATANG ASING... tapi beliau lupa yang KETURUNAN beliau pun sama mendapat NIKMAT tersebut... dan mungkin kalau tidak kerana itu beliau akan jadi seperti gambar sebelah ini... kah kah kah !.

Sepatutnya lu orang yang dah kena LIWAT tu lah yang buat LAPORAN pada HAJI NAJIBUYAH supaya boleh HAJI NAJIBUYA TOLONG beb... ini tidak lu orang suruh  pulak SAIFUL yang TAK KENA LIWAT buat LAPORAN... kah kah kah... suruh lah siapa-siapa ISI PERUT UMNO yang pernah KENA LIWAT tu atau pun setidak-tidaknya AHLI KELUARGA lu orang buat LAPORAN beb... kan lebih AFDAL kalau lu orang atau AHLI KELUARGA lu orang  yang kena LIWAT buat LAPORAN... baru kena pada tempatnya beb... ini tidak lu orang hanya SIBUK dalam BLOG yang ANWAR adalah PELIWAT... tapi lu orang sendiri yang KENA LIWAT tak mahu buat LAPORAN... APASAL beb... kah kah kah !.

Nak kata lu orang PEMALU tak mungkin sebab MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI adalah lu orang punya TRADE MARK beb... kah kah kah... nak kata lu orang JUJUR pun tak mungkin sebab berketuakan PENYAMUN DAN PEROMPAK HARTA RAKYAT... dah lah tu boleh pulak jadi LAWYER BURUK kepada PENYAMUN DAN PEROMPAK HARTA RAKYAT tu... ialah setiap kali ada PENDEDAHAN PENYELEWENGAN oleh PEMIMPIN UMNO/BN maka lu orang akan jadi LAWYER BURUK nya... kah kah kah... kalau yang jadi LAWYER BURUK tu yang UMUR MUDA-MUDA ok jugak lah beb... sebab mungkin PENGALAMAN tentang Umno dan ISI PERUT UMNO tak banyak lagi yang mereka TAHU... kah kah kah !.

Tapi yang gua PELIK ialah KEBANYAKAN nya yang jadi LAWYER BURUK kepada PEMIMPIN UMNO/BN ialah jenis UMUR 50an keatas beb... ada yang pernah KENA FITNAH pun ada dengan sesama dia orang... tapi bak kata orang ianya dah macam CANDU beb... cuba nak MENINGGALKAN UMNO/BN tapi TAK BERHASIL... SEDIH SEDIH... kah kah kah... mungkin ada antara lu orang akan mengatakan yang bapa Shaiful ni dah DISUAP dengan DUIT... atau kenapa Shaiful yang KENA LIWAT tapi bapa dia yang MENAFIKAN... jadi siapa sebenarnya yang KENA LIWAT Saiful atau Bapanya... kenapa bukan Saiful yang KENA LIWAT MENAFIKAN... dan kenapa Bapa nya yang SIBUK MENAFIKAN... kah kah kah !.

Apakah ANDAI KATA Saiful sendiri yang MANAFIKAN beliau KENA LIWAT maka lu orang akan MEMBETULKAN kata-kata beliau tu beb... jawapan nya pun sama yang lu orang akan cakap pula Saiful DISUAP... kah kah kah... begitu jugak lah beb Saiful yang KENA LIWAT tapi HAJI NAJIBUYAH dan lu orang yang SIBUK... apa ke lu orang dan KELUARGA lu orang pun pernah KENA LIWAT ke... kah kah kah... kalau betul lu orang dan KELUARGA lu orang pun pernah KENA LIWAT ok lah gua sedia MENDENGARNYA beb... terpulang sama ada lu orang LALU untuk BERCERITA atau TIDAK beb... tapi apa gua PASTI lu orang TAK LALU untuk BERCERITA bagaimana Anwar Ibrahim LIWAT lu orang dan KELUARGA lu orang... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... betul atau tidak cerita bapak kepada shaiful bukan perkara yang memeranjatkan... tapi kalau dah bapak sendiri tak percaya mana lagi orang lain beb... lu orang sendiri pikir lah beb... jangan jadi bangsa umno yang dikatakan bodoh oleh tun madey tu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul melloyaklan heeeee... A B U.

6 ulasan:

  1. kes ini memang tiada tarikh luput ke??

    BalasPadam
  2. Mana perginya si AZIZAN dlm kes Liwat-1 tu?

    Mungkin sekarang ni tengah MENGANDUG kot. Sebab tu senyap saja.

    ha..ha..ha..

    "Ini mengandung ke atau BUSUNG"

    BalasPadam
  3. UMNO dah jadi lebai malang dah. Ingatkan boleh tutup kisah si bala yang dok bawa bala.

    Maka UMNO terbang ke lahad datu konon mereka terhebat.

    Terkedu pulak dengan pendedahan bapaknya si epul pulakk..

    Terbang semula ke semenanjung nak cari jalan apa lagila gamaknya.

    Berundur tidak sekali-kali.

    PR teruskan perjuangan!!!

    BalasPadam
  4. DNA yang ditemui dalam juboq Saifol tu macam mana pulak mungkin forensik saja buat nak buat naya kot-Bahasa yang diguna pun lebih dari tahap taik babi. Anwar telah terbukti sebagai peminat buntut kalau tak caya tanya pada Azmin. Aku peduli apa kalau Saifol sendiri yang serahkan buntut dia pada si peliwat tua ni cuma yang pasti - dia memang minat buntut

    BalasPadam
  5. Artikel blogger ni memang tak ada ilmu langsung. penuh dengan dendam dan busuk hati. Lu salah tempat mau buat fitnah la. Yang pasti Kedah, kelantan akan jatuh ke tangan BN. mencicit nik ajis dgn azizan rajak lari mau sembunyi.

    BalasPadam
  6. Blogger kampung punya ni. Tak ada kelas langsung. ha ha ha ha

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....