DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 10 Mac 2013

SATU LAGI MANGSA LIWAT ANWAR KELUARKAN KENYATAAN !

Cara beliau mengeluarkan KENYATAAN sebiji macam BARUA-BARUA UMNO yang pernah DILIWAT oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) beb... dan kalau pun diri beliau sendiri tidak pernah DILIWAT mungkin AHLI KELUARGA beliau pernah DILIWAT oleh DSAI... kalau tidak mana mungking beliau boleh mengeluarkan KENYATAAN sebiji macam BARUA-BARUA UMNO yang pernah DILIWAT oleh DSAI... cuma nya beliau SEGAN dan MALU untuk BERCERITA bagaiman beliau dan Keluarga beliau DILIWAT... ialah beb kan ke MALU tu SEBAHAGIAN DARI IMAN... kah kah kah !.

Mungkin kalau beliau MASUK UMNO.... beliau boleh lah gunakan SLOGAN "MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI" tu beb... Oleh sebab itu beliau boleh MEMPERTIKAIKAN soal MORAL DSAI macam BARUA-BARUA UMNO selalu lakukan... walaupun ada antara BARUA-BARUA UMNO yang mempertikai MORAL DSAI perangai kalau pun TAK LEBIH dari SYAITAN mungkin boleh lah dikatakan SAMA dengan SYAITAN-SYAITAN YANG DIKENALI... sebab itu BEKAS Presiden Umno Tun Mahathir sanggup mengatakan LEBIH BAIK SYAITAN YANG DIKENALI DARI MALAIKAT YANG TAK DIKENALI beb... kah kah kah !.

Cuma BEZA nya beliau dengan BARUA-BARUA UMNO yang lain ialah beliau adalah PEJUANG AQIDAH dan PEJUANG kepada apa yang dinamakan ISLAM... MELAYU dan RAJA (IMR)... sedangkan BARUA-BARUA UMNO yang lain hanya berjuang untuk PARTI UMNO merangkap PARTI SYAITAN YANG DIKENALI... itu sebab walaupun beliau seperti BARUA UMNO tapi cukup TAKUT untuk DIKAITKAN dengan Umno beb... hingga mengeluarkan kenyataan yang beliau TAK HENGIN MASUK UMNO beb... dan mengatakan pulak MASIH SAYANGKAN PAS... kah kah kah !.

Kalau lu orang BACA kenyataan beliau ni beb... boleh MENGALIR AIR LIUR beb... ialah PEJUANG AQIDAH merangkap PEJUANG IMR membuat kenyatan mesti boleh TANGKAP LELEH punya beb... sebab itu semenjak beliau menjadi Ahli POLITIK BEBAS setelah DITENDANG dari PAS dan BERCIUM MULUT secara TERANG dengan UMNO... gua nampak ISI PERUT UMNO dah lebih PAN TIN TUN beb... banyak IDEA-IDEA beliau telah DITERIMA PAKAI oleh ISI PERUT UMNO... yang mana IDEA-IDEA tersebut tidak dapat beliau jalankan semasa didalam PAS... apa lagi semasa itu beliau telah DILIWAT oleh DSAI... kah kah kah !.

Itu sebab banyak KEJAYAAN beliau dalam MENYUMBANG kepada TRANFORMASI POLITIK yang dibuat oleh Datuk Seri Hj Najib (DSHN) yang BERTUNJANGKAN WASSATIYAH... MAQASID SYARIAH... IKUT SUNNAH RASULULLAH SAW... yang semua nya menjadi HARAMJADAH... kah kah kah... itu adalah SUMBANGAN beliau selepas menjadi AHLI POLITIK HANTU RAYA YANG TAK BERTUAN... sebab itu bila BAPAK Saiful memohon MAAF kepada DSAI beliau MENGAMUK SAKAN beb... sebab beliau dan keluarga beliau pernah DILIWAT... tiba-tiba ada pulak PIHAK yang MEMOHON MAAF kepada DSAI... kah kah kah !.

Kat bawah ni gua sertakan kenyataan beliau bila saja BAPAK kepada SAIFUL yang menjadikan JUBUR beliau sebagai SANDARAN memohon MAAF kepada DSAI... berita tersebut umpama LETUPAN  BOMB C4 yang telah membunuh Warga Mongolia satu ketika dulu bagi seluruh ISI PERUT UMNO dan yang SEWAKTU dengan nya... yang mana dikatakan Warga Mongolia tersebut telah MASUK ke Malaysia tetapi TIADA RECORD kemasukan beliau di PEJABAT IMERGRISEN... mungkin AGAKNYA Warga Mongolia tersebut telah menaiki TONGKANG untuk sampai ke Malaysia dari Mongolia... ianya seperti mana kebanyakan Warga-Warga Indonesia yang memasuki Malaysia secara HARAM... kah kah kah !.


  • Kenyataan Azlan Mohd Lazim, bapa Saiful Bukhari yang MEMOHON MAAF kepada Ketua Umum PKR mendakwa bahawa anaknya DIPERGUNAKAN untuk MENFITNAH Anwar Ibrahim bagi SESETENGAH pihak TIDAKLAH MEMERANJATKAN.
  • Umum mengetahui Anwar Ibrahim sedang menghadapi antara MASALAH POLITIK TERBESAR yang kini MEMBELENGGU FIKIRAN dan PERJALANAN HALA TUJU POLITIK beliau. KEGAGALAN beliau memperolehi PENGESAHAN daripada PERWAKILAN dalam Konyensyen Pakatan Rakyat baru-baru ini menjadi TAMPARAN yang sangat HEBAT dalam KARIER POLITIK beliau. Selain daripada itu PAS yang TERUS MENERUS mempertahankan KEPUTUSAN Parti Islam itu untuk TIDAK menamakan Anwar Ibrahim sebagai PERDANA MENTERI  telah betul-betul MENUSUK SARAF POLITIK IMPIAN PERDAN MENTERI PAKATAN itu
  • Kenytaan BAPA Saiful Bukhari boleh dilihat sebagai salah satu USHA TERDESAK diperingkat AKHIR yang perlu DIPERGUNAKAN PELUANG yang dad SEPENUHNYA oleh Anwar Ibrahim dan KONCO-KONCONYA untuk MENGOLAH pandangan UMUM mengenai KEGAGALAN Anwar memenuhi SYARAT-SYARAT menduduki kerusi PERDANA MENTERI. antara lain SYARAT-SYARAT itu ialah BERSIH daripada sebarang SALAH LAKU MORAL yang kemudian nya boleh DIPALITKAN kepada PERDAN MENTERI yang menjadi KETUA EKSEKUTIF kepada sesebuah NEGARA yang 65% penduduknya BERAGAMA ISLAM. Corak penduduk sedemikian yang MAJORITI BERAGAMA ISLAM semestinya TIDAK akan BERKOMPROMI dalam soal MORAL melibatkan PIMPINAN NEGARA apalagi yang DIKAITKAN dengan seorang PERDANA MENTERI.
  • Bapa Saiful Bukhari yang dikenali sebagai MANUSIA yang menghadapi SERIBU SATU MASALAH melibatkan DIRIi dan KELUARGA adalah merupakan di antara JALAN KELUAR yang paling MUDAH untuk DIPERGUNAKAN oleh Anwar danKONCO-KONCONYA . Kenyataan PUSINGAN "U" Azlan itu bagi sesetengah pihak seperti yang disebut di atas memang SUDAH DIJANGKA. Namun KEISTIQAMAHAN Saiful Bukhari sendiri sebagai pihak yang terlibat dilihat akan MENYUKARKAN LALUAN yang dijangkakan TERBUKA LUAS untuk DIEKSPLOITASI oleh Anwar dan konco-konconya.
  • Adalah jelas PERTELINGKAHAN KELUARGA dan kredibiliti KREDIBILITI BAPA Saiful Bukhari yang BOLEH DIPERSOALKAN oleh banyak pihak menjadikan jalan PENYAMBUNG HAYAT POLITIK Anwar Ibrahim tidaklah begitu MEYAKINKAN. Masyarakat yang mengikuti PERBICARAAN yang begitu lama dengan PENANGGUHAN puluhan kali sebenarnya telah LETIH dan JELAK dengan MAINAN POLITIK Anwar Ibrahim.
  • Timbulnya GELAGAT BAPA Saiful Bukhari yang TERAKHIR ini bagi sesetengah pihak MENJAUHKAN LAGI SOKONGAN mereka terhadap Anwar dan sebahagiannya pula SUDAH MUAK  dan TIDAK BERNAFSU untuk mengikuti EPISOD selanjutnya.
  • Rakyat Malaysia sudah memahami HAKIKAT mainan politik Anwar Ibrahim sejak tahun 1998 lagi. Rakyat DISUAPKAN dengan pelbagai TELATAH politik yang MEMUALKAN dan apa yang DISAKSIKAN hari ini tidak lain daripada GANDINGAN lakonan SANDIWARA POLITIK yang sebenarnya TIDAK LAKU lagi untuk DIPENTASKAN.
  • Bagi setengah pihak MASALAH MORAL Anwar Ibrahim tidak akan ada JALAN PENAMATNYA. Tutup di KEPALA EKOR pula yang TERBUKA. Tutup di EKOR KEPALA pula yang TERBUKA. Begitulah IBARAT kisah moral Anwar Ibrahim.
  • Seperti yang diketahui DERETAN EPISOD melibatkan moral orang yang akan dijadikan PERDANA MENTERI oleh Pakatan Rakyat LAMBAT LAUN akan menemukan BUKU DENGAN RUAS. Pepatah juga mengatakan SEPANDAI-PANDAI TUPAI MELOMPAT AKHIRNYA KETANAH JUA JATUHNYA. Pepatah ini dicipta oleh PENDITA-PENDITA terdahulu sudah tentunya mempunyai KEBENARANYA yang TERSENDIRI dan dalam KONTEK DUNIA MODEN kini barangkali rakyat Malaysia boleh LEBIH AWAL membuat DUGAAN siapa yang BAKAL menjadi TUPAI tersebut.  

  • YB DATO DR HASAN MOHAMED ALI 
  • Presiden JATI Malaysia 
  • Taman Tun Dr Ismail, KL 8 MAC 2013

hemmmmm..... lebih baik lah lu cermin dulu muka lu tu hassan ali... sedangkan lu tulis alamat rumah lu pun lu menipu... lu sebenarnya duduk dalam mukim sungai penchala beb... tapi oleh kerana lu nak glamor lu tulis lah alamat lu taman tun dr. ismail... ya lah mukim sungai penchala yang ramai penduduknya orang melayu beb... kah kah kah... umporno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

20 ulasan:

  1. Saya ada PHD...
    Saya ada document2....
    Saya dah buat kajian.....
    Saya dah ada pengalaman dlm kerajaan dan swasta lebih dpd 30 tahu...

    maka...
    Saya AGAK.....AGAK ...la..
    Ini PENDAPAT saya.....


    KEH..KEH..KEH....!!!

    WOI...BADIGOL HASSAN!
    KALAU ADA BUKTI BAWA LA KAT MAHKAMAH? KENAPA TAKUT. KENAPA TAK BAWA?

    KALAU SETAKAT AGAK2...ITU NAMANYA FITNAH! FAHAM TAKA BADIGOL HASSAN WOIIII...ITU NAMANYA FITNAH!

    BalasPadam
  2. liwat ke tak liwat ke yahudi lakhanatullah najib dan semua menteri menteri berambos dari pejabat untuk pilihanraya anak haram jadah pengkhianat negara

    BalasPadam
  3. Pejuang akidah pon kaki penyebar fitnah jugak rupanya! Aku ingat pejuang akidah ikut ayat alquran, rupanya ikut cakap umngook. Tahniah lah sebab dapat saham fitnah untuk bawak masuk kubor bila mampooooosss nanti.

    BalasPadam
  4. Dah lah tu San. Yang terdesak bukan Anwar, mana2 dia pergi tak kurang dari 20ribu (bukan 2 ratus)orang datang dengar.Yang jelas terdesak adalah awak San. Pas dah tendang, Umno tak hingin.Sampai disini sajalah nampaknya gelaran YB. Oh ya. Bapa Saiful tak ada masalah hutang, yang kawan hutang ribu2 dulu dengarnya masih belum dijelaskan, aaah, ini baru kira terdesak.

    BalasPadam
  5. lu punya pukimak lah asan ali bangsat!!!!!!!

    BalasPadam
  6. hasang anak ali pandir

    BalasPadam
  7. Perjuangan kamu pun fatamogana hasan ali oiiii

    BalasPadam
  8. kasihan hj hasan.....cita2 nak jadi mb tak kesampaian. Jadi penyebar fitnah pun jadilah.....

    BalasPadam
  9. yang terdesak sangat sekarang adalah san ali. dia nak naik sampan apa kali ini? kena gunakan batang pisang sahajalah buat rakit. berakit-rakit ke hulu, berenang-renang ke tepian. membangkit-bangkit isu dahulu, kutip hasil senang kemudian. kenyataan san ali tak gambarkan dia PhD.

    BalasPadam
  10. Akhirnya Allah menghina orang yang tidak ikhlas menyertai perjuangan.
    Segala pembohongan dan kemunafiqan beliau sebelum menyertai PAS dan selepas menyertai PAS, akhirnya didedahkan Allah Taala.
    Bagaimana akhirnya ahsan ali akan tinggalkan dunia ini hanya Allah yang mengetahui.

    BalasPadam
  11. Hassan Ali yang budiman dan hanoman,
    Buat apalah tuan memperkatakan sesuatu yang TAK PASTI, kenapa tak katakan sesuatu yang PASTI? iaitu setiap kita akan mati dan amalan kita akan dihitung - ini soal AQIDAH yang tuan perjuangkan.
    Selama ini AQIDAH apa yang tuan perjuangkan? Tuan kena ingat bahawa apa juga perkara dunia yang kita fikirkan adalah perkara yang TIDAK PASTI kerana ianya HARUS disisi ALLAH SWT.
    Sudah sudah lah tu! Muasabah apa yang telah berlaku pada tuan... sepatutnya tuan dapat melihat Keagongan, Kesempurnaan dan Kekuasaan ALLAH SWT dan nampak akan diri kita yang kerdil.
    Semoga ALLAH mengasihani tuan..... Insyaallah!

    BalasPadam
  12. Assalammu'alaikum,
    Syabas GEBU, dari tulisan sahabat umur sahabat belum mencecah 40an, semoga Allah mantapkan iman sahabat.

    Saya berharap sangat Hasan Ali ini baca teguran dan nasihat orang. Walupun yang menasihati tu jauh lebih muda.

    Tokwan tengok video ceramah hasan ali di gombak, menfitnah Azmin berkongsi isteri dengan orang lain, FITNAH BESAR, BOLEH MEMANSUHKAN KELAYAKANNYA MENJADI SAKSI.......

    takut dan ngeri dengan kelantangannya, padanlah isteri beliau (katanya dalam video tu) kata padabeliau "...ssudahlah bang cukuplah bang.... tapi saya nak bagi tahu.... " KESIAN ISTERI YANG SEBAIK ITU.

    BARANGAKALI HASAN NI RAA PAHALA DAH BANYAKA, PELOPOR KOLOKIUM KEFAHAMAN ISLAM.

    SEMOGA ALLAH BERI HIDAYAH.

    Tokwan Perak

    BalasPadam
  13. Aku nak syorkan supaya perbahasan atau fitnah liwat ini ditamatkan dengan segera kerana ia amat tidak bermoral dan tidak sepatutnya digunakan untuk menjatuhkan musuh politik masing-masing. bagaimanapun cara menamatkan fitnah ini perlu dilaksanakan dengan cara berikut dan ianya dikhususkan kepada pihak yang masih tidak berpuashati dan masih mengatakan bahawa DSAI adalah peliwat :
    1. Mereka hendaklah dengan tulus ikhlas membuat Solat Hajat dan mohon supaya Allah SWT memberi petunjuk bahawa sekiranya benar DSAI melakukan liwat maka datangkanlah bala kepada DSAI,
    2. Sebaliknya jika ianya hanya fitnah semata-mata, maka turunkan pula bala kepada mereka dan mohon supaya bala itu hanya diketahui oleh mereka sahaja yakni orang lain tak akan tahu bahawa bala dah menimpa mereka.
    3. Bentuk bala yang dimohon kepada Allah SWT ialah:

    3.1 Kalau Lelaki mohon supaya Allah jadikan Pu#$i / Ko^e / Bu^%h / Lan^%u / Pun$#k atau apa sahaja yang semakna dengannya jadi lembek atau mati/mampus sampai akhir hayat

    3.2 Kalau perempuan pula minta supaya Allah SWT jadikan Pan$%t / Pu^i / Bu&^t / Ci#$p atau apa saja yang semakna dengannya menjadi buasir sepanjang hayat sampai mati!

    4. Mohonlah bersungguh-sungguh kepada Allah SWT, semoga dengan cara itu anda akan tahu siapa sebenarnya yang betul dan siapa yang salah.

    ADA BERANI??????? hehehe! cow=lembu!

    BalasPadam
  14. Aku nak syorkan supaya perbahasan atau fitnah liwat ini ditamatkan dengan segera kerana ia amat tidak bermoral dan tidak sepatutnya digunakan untuk menjatuhkan musuh politik masing-masing. bagaimanapun cara menamatkan fitnah ini perlu dilaksanakan dengan cara berikut dan ianya dikhususkan kepada pihak yang masih tidak berpuashati dan masih mengatakan bahawa DSAI adalah peliwat :
    1. Mereka hendaklah dengan tulus ikhlas membuat Solat Hajat dan mohon supaya Allah SWT memberi petunjuk bahawa sekiranya benar DSAI melakukan liwat maka datangkanlah bala kepada DSAI,
    2. Sebaliknya jika ianya hanya fitnah semata-mata, maka turunkan pula bala kepada mereka dan mohon dupaya bala itu hanya diketahui oleh mereka sahaja yakni orang lain tak akan tahu bahawa bala dah menimpa mereka.
    3. Bentuk bala yang dimohon kepada Allah SWT ialah:

    3.1 Kalau Lelaki mohon supaya Allah jadikan Punai / Kote / Butuh / Lancau / Pundek atau apa sahaja yang semakna dengannya jadi lembek atau mati/mampus sampai akhir hayat

    3.2 Kalau perempuan pula minta supaya Allah SWT jadikan Pantat / Puki / Burit / Cipap atau apa saja yang semakna dengannya menjadi buasir epanjang hayat sampai mati!

    4. Mohonlah bersungguh-sungguh kepada Allah SWT, semoga dengan cara itu anda akan tahu siapa sebenarnya yang betul dan siapa yang salah.

    ADA BERANI??????? hehehe! cow=lembu!

    BalasPadam
  15. jangan dok buat cerita la hassan ali oii,anwar tengok hang pun dia nak termuntah naik melugai...

    BalasPadam
  16. hassan ali tua keparat

    BalasPadam
  17. ha ha ha hasang ali dan gila kuasa nyanyuk kuat nipu

    BalasPadam
  18. kesiaa aku kat saorang munafik saudara hassan ali, baik ah ko bertaubat sia sia je hidup , mati masuk neraka jahananm , jangan buat fitnah , dosa terlalu berat dengan ALLAH DAN MANUSIA

    BalasPadam
  19. Mmg betul la Hassan Ali nie anak haram jadah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....