DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 20 Mac 2013

PERGGHH... PAPAGOMO BERI ANWAR 48 JAM SUPAYA TARIK BALIK SAMAN... KAH KAH KAH !

Usahkan Anwar Ibrahim yang dengar boleh TERKENCING-KENCING beb... gua yang jadi BARUA Pakatan Rakyat (PR) ni pun dah mula rasa NAK TERKUCIL ni... kah kah kah... mana tidaknya beb hanya  48 Jam masa yang diberi atau dalam kata lain DUA HARI... itu pun entah berapa jam sudah BERLALU... kah kah kah... mahu TAK TIDUR MALAM Anwar Ibrahim malam ni beb... gua pun dah mula rasa TAK MENGANTUK... adoiiii... apa pasal lah Anwar Ibrahim GATAL-GATAL pergi SAMAN si GOMO tu beb... kan dah tak pasal-pasal kena WARNING dengan GOMO... kah kah kah !.

Oiiii GOMO... lu SILAP ORANG lah beb... kalau itu macam punya WARNING lu tuju sama NAJIB mungkin gak gua PERCAYA yang NAJIB akan KECUT beb... sebab beliau memang TAK ADA TELOR yang ada cuma SARUNG TELOR aje... kah kah kah... tapi bila lu tujukan WARNING tersebut kepada ANWAR BIN IBRAHIM jawapnya PERGI MAMPOS lah dengan lu punya WARNING tu beb... baik aje le lu siapkan BUKTI yang itu BETUL-BETUL Anwar... jangan pulak lah lu tunjukan BUKTI gambar KAKU beb... atau pun VIDEO yang seperti FILEM PERANG DUNIA KE-DUA... kah kah kah !

Sebab yang hendak MENILAINYA bukan saja PENYOKONG UMNO yang dikatakan TAK CERDIK oleh Tun Madey yang dalam kata lain BEBAL MELANTUN-LANTUN... yang hendak MENILAI dan MENGADILINYA adalah MAHKAMAH dan RAKYAT YANG CERDIK diluar Umno... mana mungkin Anwar akan TAKUT dengan BANGSAT yang seperti lu beb... kalau yang namanya MAHATHIR pun beliau TENTANG... apa lagi lu yang bukan nya APA-APA tapi hanya BARUA PENYEBAR FITNAH bagi MEMBERI PERNAFASAN kepada NYAWA UMNO yang dah nak MAMPOS tu... kah kah kah !.

Gua rasa LEBIH BAIK lu serta ISI PERUT UMNO yang lain BANYAK-BANYAKAN BERDO'A beb... sebab kalau UMNO/BN MAMPOS lu sendiri MAHU INGAT lah beb... atau SENDIRI MAKAN PENGAT SENDIRI MAHU INGAT lah... kah kah kah... dimasa itu lu akan TAHU TINGGI RENDAH NYA LANGIT ni beb... sebab itu Tun Madey yang dah nak MATI tu pun SIBUK dan TAK SENANG DUDUK... sedangkan selepas PENCEN sepatutnya dah boleh BEREHAT dan MEGHABISKAN HARTA RAKYAT  yang beliau ROMPAK selama 22 Tahun menjadi Perdana Menteri... kah kah kah !.

Tapi Tun Madey TAHU beb... kalau UMNO/BN MAMPOS dengan beliau sekali pun BOLEH JALAN dengan CEPAT... atas sebab itu lah beliau BERTUNGKUS LUMUS bagi manahan MALAIKAT MAUT dari MENCABUT NYAWA UMNO... kerana kalau MALAIKAT MAUT sudah MENCABUT NYAWA UMNO dengan NYAWA-NYAWA beliau sekali boleh TERBABIT...  kerana apa... kerana beliau TAHU segala SALAH LAKU beliau selama menjadi PERDANA MENTERI PASTI TERBONGKAR... bukan kerana beliau SAYANG sangat dengan Umno...  kerana beliau juga pernah membuat Umno MAMPOS satu ketika dulu... kah kah kah !.

Satu lagi GOMO gua cadangkan kat lu... apa kata lu PREPAIR apa yang patut untuk LARI bersama PEMIMPIN UMNO jika dah AGAK-AGAK yang UMNO/BN akan KALAH... gua cuma beri CADANGAN aje beb... sebab kalau lu TAK PREPAIR dari sekarang nanti lu DITINGGALKAN oleh Pemimpin Umno... lu PERCAYA lah cakap gua PASTI ada yang LARI dulu walaupun TAK DIKEJAR beb... sebab nya itu adalah PERANGAI AZALI UMNO... kalau dah Umno sendiri boleh MAMPOS dia orang KERJAKAN apa lagi lah lu beb... itu salah satu BUKTI yang UMNO PARTI PENGKHIANAT dari DULU KINI dan SELAMANYA... kah kah kah !.

Jangan lah lu nak kata PERJUANGAN HINGGA KETITISAN DARAH TERAKHIR beb... kerana Umno bukan PEJUANG tapi PENGKHIANAT atau dalam kata lain ANAK HARAM INGGERIS PENJAJAH YANG LAHIR HASIL PERSETUBUHAN HARAM TANPA DIKETAHUI SIAPA BAPAKNYA... sebab itu juga dikala PEJUANG-PEJUANG KEMERDEKAAN yang lain DITANGKAP... DIPENJARA... serta TERKORBAN tapi ISI PERUT UMNO HIDUP SENANG LENANG... sedangkan TIMBULNYA HANYA DIHUJUNG MASA-MASA TAMBAHAN... DIKALA KEMENANGAN SUDAH PASTI DALAM GENGAMAN... kah kah kah !.


hemmmmm..... inilah nasib umno beb... bagaimana lahirnya dengan cara hina kerana pengkhianat kepada pejuang-pejuang kemerdekaan yang lain... maka dihujung nyawa nya pun cara hina jugak yang digunakan... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Ini GOMO mmg kaki fitnah...nanti kita tgk bagaimana kita humbam dia sampai tersungkur, pas tu merayu mcm anjing kurap berkudis thdp tuannya.

    BalasPadam
  2. Wah hebat gomo ni,
    Bagi ultimatum pulak tu dan 48 jam....
    Lepas tu apa dia nak buat?.......
    Saman DSAI 2juta..... Sebab ada kes dengan bini perlu selesai.....
    Dulu tak mengaku blog..... Kali ni dia tak tulis SYAITAN YANG DIKENALIMYANGNTULIS KOT.....

    SAMAN TETAP SAMAN........

    Otai Minyak Beku.

    BalasPadam
  3. Nuar cuma takut dengan Hj.Dato Eskay saja la ni saman tarak mari apasat?Takut dengan Allah dan Hari Pembalasan tak?kalu takut mesti berani SUMPAH kau tak buat kerja terkutuk tu?

    BalasPadam
  4. Ini satu lagi makhluk bangang yang mengikut UMNgok. Apa punya bodoh la mamat ni. Kalau sumpah boleh dijadikan sandaran membenarkan atau menidakkan sesuatu perkara, maka huru hara sistem perundangan. Apa taknya, seorang bernama Mahathir telah merompak berjuta-juta dari Bank Citizen dan dia ditangkap sebagai orang yang disyaki. Kalau sumpah boleh diambil kira...cukuplah si Mahathir ni bersumpah dengan mengatakan dia tak rompak Bank Citizen. Senangkan boleh lepas dari hukuman. Secara ringkasnya, membaca pandangan beberapa tokoh ilmuan tanahair dalam hal sumpah laknat yang dibuat oleh Dato' Eskay, aku bersetuju dengan pandangan beberapa mereka yang secara ringkasnya berkata, sumpah yang dilakukan itu :-


    1. TIDAK PERLU; disebabkan proses mahkamah perlu dinantikan bagi menjamin keadilan bagi semua pihak. Maruah adalah isu besar dalam Islam, justeru, setiap kes yang boleh memalukan dan tidak lagi dipastikan benar atau salah, mestilah dibicarakan secara adil di tempat perbicaraan yang tertutup.


    2. TIDAK TERPAKAI; sumpah laknat dengan nama Allah itu tidak dikira terpakai atau sah, kerana sumpah laknat atau li’an hanya wujud untuk urusan suami isteri yang menuduh isteri pasangan mereka berzina, sebagaimana wujud peruntukan di dalam Al-Quran dalam surah an-Nur ayat 6-8. Ertinya :


    “Dan orang-orang yang menuduh isterinya (berzina), padahal mereka tidak ada mempunyai saksi-saksi selain diri mereka sendiri, maka persaksian orang itu ialah empat kali bersumpah dengan nama Allah, sesungguhnya dia adalah termasuk orang-orang yang benar. Dan (sumpah) yang kelima: bahwa laknat Allah atasnya, jika dia termasuk orang-orang yang berdusta.” (An-Nur 6-7)

    Aku nasihat orang2 UMNgok ni pegi masuk belajar agama. Jangan nama aje Islam tapi perbuatan dan ilmu Islam tak de langsung.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....