DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 20 Mac 2013

PAPAGOMO KENA BELAJAR DENGAN PESURUHJAYA PAS MELAKA NI... SAMAN LAWAN... KAH KAH KAH !

Ini baru betul ANAK JANTAN beb... bila KENA SAMAN aje dari KERAJAAN NEGERI MELAKA yang diketuai oleh BEKAS CALON JAWATAN TERTINGGI UMNO yang TAK DAPAT BERTANDING KERANA RASUAH... serta MAJLIS AGAMA ISLAM MELAKA (MAIM) terus saja PERSURUHJAYA PAS NEGERI MELAKA Saudara Adly Zahari berkata beliau TIDAK akan akan MEMINTA MAAF atau MENARIK BALIK kenyataannya berhubung DAKWAAN terhadap PENYELEWENGAN WANG ZAKAT oleh Kerajaan Negeri Melaka dan Majlis Agama Islam Melaka (Maim)... memang gua TABIK SPRING lah kat beliau... BERANI BUAT BERANI TANGGUNG... kah kah kah !.

Ini macam punya PERKHABARAN boleh buat Ketua Menteri Melaka Datuk Seri Ali Rustam dengar LAGU HINDUSTAN 24 Jam beb... kah kah kah... setidak-tidaknya beliau akan CALLING-CALLING Datuk Shahrul Khan untuk menghilang rasa GUNDAH GELANA HATI beliau... mungkin Datuk Seri Ali Rustam ni ingat yang ada kat PAKATAN RAKYAT (PR) pun sama jenis yang ada kat dalam Umno tu beb... iaitu TAK ADA TELOR... kah kah kah... itu sebab beliau hantar SAMAN kat Persuruhjaya PAS Negeri Melaka ni... mungkin dengan HARAPAN agar Saudara Adly Zahari akan MEMOHON MAAF dan setidak-tidaknya mengatakan RALAT... rupa-rupanya beliau SALAH ORANG beb... kah kah kah !.

Yang ada kat dalam PR bukan jenis MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI seperti yang BANYAK ada kat dalam Umno tu Datuk Seri Ali Rustam oiiii... hanya BERANI DEDAH tapi TAK BERANI LAWAN... bila SAMAN nak disampaikan aje mula lah MERABAN 1Malaysia... ada yang PADAM ARTIKEL lah... TAK NAK TERIMA WRIT SAMAN lah... RALAT lah... MOHON MAAF lah... yang buat LAWAK GILA BABI pun ada beb... bila TAK MENGAKU yang itu adalah blog dia... kah kah kah... tapi kalau lu orang BACA dia orang punya ACAH dan GERTAK... perggghhh... boleh TERKENCING-KENCING lu beb... ya lah setiap ARTIKEL yang keluar akan disertai dengan kata-kata ALU-ALUAN iaitu KALAU BERANI SAMAN LAH... kah kah kah !.

Contoh TERBARU ialah bila Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) MENYAMAN PAPAGOMO BANGSAT... boleh pulak lagi BANGSAT tu nak UGUT-UGUT beb... siap bagi 48 Jam lagi untuk DSAI menarik balik SAMAN terhadapnya... gua ingatkan BANGSAT tu akan kata JUMPA kat MAHKAMAH... ialah sebab dah kata ada BUKTI... tapi masih lagi nak MENFITNAH dengan GAMBAR REKAAN YANG KELABU ASAP tu... kah kah kah...  konon ada BERPULUH-PULUH CD lah... tak kan dalam BERPULUH CD tu semua nya KELABU ASAP beb... kah kah kah... lu SILAP BANYAK lah GOMO BANGSAT... lu kalau nak ACAH atau GERTAK dengan NAJIB boleh lah beb... sebab NAJIB TAK ADA TELOR yang ada cuma SARUNG TELOR aje... kah kah kah !.

Tapi kalau dengan DSAI lu boleh SIMPAN lah dengan lu punya ACAH dan GERTAK tu GOMO... lu patutnya BELAJAR dengan Persuruhjaya PAS Negeri Melaka ni beb... bila SAMAN sampai aje terus kata JUMPA kat MAHKAMAH... sebab apa beliau kata begitu lu nak tahu... sebab yang beliau DAKWA sebelum ni BUKAN FITNAH atau TEMBAK KOSONG aje beb... sedangkan beliau pun boleh cakap "SAYA BERI MASA 48 JAM UNTUK DATUK ALI RUSTAM MENARIK BALIK SAMAN BELIAU... KALAU TIDAK SAYA AKAN DEDAHKAN LAGI"... kah kah kah... apa MALANG lah MAK BAPAK lu LAHIRKAN lu ni GOMO... yang PELIK BIN AJAIB lu masih lagi DISAYANGI oleh KEBANYAKAN oleh ISI PERUT UMNO ya GOMO... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm... apakah ini berkait rapat dengan kata-kata tun madey yang berbunyi "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI MASUK UMNO"... atas sebab itu jugak lah maka bukan setakat mata hati saja yang dah buta tapi mata pandangan pun telah kabur beb... kerana tak dapat nak bezakan antara gambar jelas dengan gambar kelabu asap... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. kalo dia berani fitnah tapi tak berani tanggung didunia, disana lagi nanti tak tertanggung! :)

    BalasPadam
  2. itu tanda2nya mengelabah macam babi gila bila dah nak kena saman, kalau betul itu bukan fitnah jumpa ajelah dimahkamah,apa nak ditakutkan kalau dah ada bukti dan dedahkan semuanya dimahkamah biar seluruh dunia tahu, barulah hebat namanya. orang macam ni kerat aje telurnya dan bagi makan pd. anjing gila, itu pun kalau anjing gila nak makan.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....