DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 21 Mac 2013

AHLI PARLIMEN UMNO DI SELANGOR DAN PERAK... ANWAR NAK BERTANDING DI TEMPAT LU ORANG BEB... KAH KAH KAH !

Gua SARANKAN kepada AHLI PARLIMEN dari Umno yang MENANG pada Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU12) Tahun 2008  di Negeri Selangor dan Negeri Perak... mulai sekarang lu orang dah boleh lah mulakan BACAAN DO'A SELAMAT beb... Do'a tu bukan untuk lu orang MENANG tapi untuk MENGELAKAN Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) dari BERTANDING kat tempat lu orang menang pada PRU12... kah kah kah... kerana dimana DSAI akan bertanding bermakna PELUANG untuk beliau MENANG adalah CERAH serta peluang CALON dari Umno/Bn untuk KALAH sudah 90 peratus DALAM TANGAN...  kalau tidak apa ke hal nya beliau MENINGGALKAN KUBU KUAT beliau di PERMATANG PAUH beb... kah kah lah !.

Mungkin ada yang kata bahawa DSAI telah DITOLAK oleh Penggundi di Parlimen PERMATANG PAUH... tapi rasanya yang PERCAYA kepada kata-kata tersebut hanya lah ISI PERUT UMNO aje beb... sebab kebanyakan yang ada kat dalam Umno tu jenis BEBAL MELANTUN-LANTUN dan BUTA MATA HATI... kah kah kah... kerana itu jugak lah dia orang tu nampak GAMBAR KELABU ASAP macam GAMBAR REAL... jadi lu orang jangan TERKEJUT bila dia kata yang Datuk Seri Haji Najib (DSHN) itu adalah ULUL AMRI walaupun DSHN jawap pertanyaan BUDAK BAWAH UMUR tentang NAJIS MUGHALAZAH dengan jawapan Erk.. Erk... Erk... sebab dia orang ingat Erk... Erk... Erk... tu lah jawapan nya... kah kah kah !.

BERTANDING  ditempat yang beliau TAK YAKIN MENANG adalah MUSTAHIL... lebih baik aje beliau BERTANDING di PARLIMEN PERMATANG PAUH yang pada ADATNYA KEMENANGAN sudah 90 peratus DALAM TANGAN... Anwar DITOLAK hanya lah CERITA KARUT dari ISI PERUT UMNO Permatang Pauh... ia bagi MENYEDAPKAN HATI sesama ISI PERUT UMNO ditempat lain... kerana percaya kan CERITA KARUT tersebut lah Yb ZUL KULUM TERTIPU dan NYARIS-NYARIS beliau MATI SYAHID beb... ya lah kan ke masa tu beliau sedang BERDAKWAH di Permatang Pauh yang BUKAN LAGI KUBU KUAT ANWAR... nak berceramah dimana-mana pun boleh... sama ada didewan atau pun disekolah NO HAL PUNYA... sebab itu semua MAK BAPAK UMNO dia orang yang punya beb... kah kah kah !.

Untuk itu kepada Ahli Parlimen dari Umno di Negeri Selangor dan Negeri Perak... lu orang kena buat apa yang gua SARAN kan tu ok... bukan apa beb mana lah tahu DO'A lu orang tu DIMAKBULKAN jadi tak ada lah JANTUNG lu orang TERHENTI awal-awal lagi beb... dan peluang lu orang nak MENANG boleh jugak lah dikatakan SEIMBANG... tapi kalau DITAKDIRKAN lu orang TERPAKSA menghadapi DSAI dikawasan tersebut... lebih aje le lu orang siapkan PAMPERS dengan agak banyak beb... pasal lu tak kan terasa bila  masa nya yang lu orang akan TERKENCING-KENCING... kalau TAK PERCAYA cakap gua NOL HAL beb... gua pun TAK RUGI apa... cuma lu orang jangan MENYESAL aje... kerana KESAL DAHULU PENDAPATAN KESAL KEMUDIAN TIDAK BERGUNA... siap gua bagi lu orang PERPATAH MELAYU lagi tu... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... dari sumber dalam umno tanjung karang dan umno bagan datoh... dikatakan kedua-dua ahli parlimen tersebut dah mula menempah kemah dan surat jemputan bagi mengadakan bacaan do'a selamat... cepat betul datuk seri noh omar dan datuk seri zahid hamidi ni buat kerja ya beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. salam..kasi gegar ini perak yop yong..

    BalasPadam
  2. Gua cadang kn dia bertanding di Tambun.Bertempur dgn bekas anak buah ny yg tak sedar diri tu!Gua gerenti bekas anak buah ny akn tersentap buah yg ada di celah kangkang ny!

    BalasPadam
  3. UMNO DAH LAME MATI. YANG ADE IALAH UMNO BARU. ITU PUN TAK LAME LAGI JADI UMNO BARU MATIII111

    BalasPadam
  4. UMNO DAH LAME MATI. YANG ADE IALAH UMNO BARU. ITU PUN TAK LAME LAGI JADI UMNO BARU MATIII111

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....