DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 18 Mac 2013

NASIB BAIK YANG CAKAP PEREMPUAN NI BEB... KAH KAH KAH !

Pergahhhh...  nasib BAIK yang menulisnya PEREMPUAN ni... kalau selain dari beliau mungkin gua boleh TERMUNTAH beb... gua ni pun bukan gak PANDAI dan boleh gak tergolong dalam yang JAHIL dalam PENGETAHUAN AGAMA ISLAM... dan atas sebab itu juga gua hendakan yang menjadi KETUA dan PEMIMPIN adalah seorang yang SETIDAK-TIDAKNYA lebih PANDAI dari gua beb... tapi kalau dah NAJIS MUGHALAZAH pun ditanya oleh BUDAK BAWAH UMUR dijawap dengan Erk.. Erk.. Erk... maka KIRAM SALAM aje untuk dijadikan KETUA... kah kah kah !.

Jadi gua tak nak lah diri gua sampai seperti ADIK yang kat atas ni bila mengatakan yang MAHA-MASALAH NEGARA Tun Madey mempunyai CIRI-CIRI Nabi Muhammad SAW... kah kah kah... AGAK-AGAK lah DIK kalau ya pun yang MAHA-MASALAH NEGARA tu menjadi PUJAAN HATI lu... kah kah kah... tapi gua YAKIN bukan beliau seorang saja yang BERPENDAPAT sebegitu... mungkin ada BANYAK lagi yang dalam ISI PERUT UMNO yang BERPENDIRIAN seperti beliau... kerana pernah DIZAMAN KEGEMILANGAN Tun Madey ada yang menyamakan beliau seperti KHALIFAH ALAF BARU beb gua cakap lu... ZAMAN KEGIMILANGAN bukan bermakna beliau BETUL beb... seperti yang selalu disebut ZAMAN KEGEMILANGAN FIRAUN... tapi ada ke FIRAUN itu betul... kah kah kah !.


Anak siapa lah ADIK yang kat atas ni ya... KESIAN dengan MAK BAPAK lu DIK... tapi gua PASTI beliau adalah JAHIL kerana TIDAK MENGETAHUI... kalau lu kata Tun Madey tu PANDAI mungkin gak gua boleh TERIMA... sebab PANDAI ada BERMACAM-MACAM... PANDAI MENIPU... PANDAI BUAT PROJEK IC... PANDAI MEROMPAK HARTA RAKYAT dan mungkin PANDAI MEMBUAT KERUGIAN KEPADA NEGARA sebanyak hampir 100 Bilion lebih dalam masa 22 Tahun beliau MEMRINTAH... itu yang NAMPAK aje beb... kah kah kah... tapi dengan mengatakan Tun Madey tu ADA CIRI-CIRI Nabi Muhammad SAW... gua rasa budak TADIKA PASTI pun boleh GELAK GULING-GULING DIK oiiii... gua harap lu tak ULANG kerja BODOH ni DIK... lebih-lebih lagi kalau lu buat kerja BODOH MACAM UMNO... kah kah kah !. sumber CANANGLAHNIE 


hemmmmm..... lu orang tunggu lah nanti beb... akan ada yang samakan haji najib dan hajah rosmah dengan sesuatu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. Dek.... lu kenal kenal ke sapa RASULULLAH dek???
    Cer citer sikit tang mana yg lu cakap sama dgn Mahadeath tu???
    Lu ni buat lawak biar la patut2
    Dek lu ni ada talent dak ni
    Bule la lu masuk maharalawak 2013/2014

    BalasPadam
  2. budak ni dulu sekolah kat mongolia itu pasai tak tau beza antara nabi dgn babi...mungkin biji kelenting pun belum potong agaknya...

    BalasPadam
  3. ak rase mmg sama ciri2 tu..ciri2 iblis yg penh berjumpa ngan Nabi tu..

    BalasPadam
  4. Perempuan, kalau dibagi muka macam ni lah jadinya.

    Dah besar panjang, pandai la ckit,melaram pun dah sakan, mak bapak xberani tegur. Ikut suka laa..

    Dah bersuami pasti jadi macam rosmah.

    Dah banyak dah mak yang muncul berjiwa rosmah.

    Listen! u guys jangan bagi muka bila dah jadi suami kena berani menegur isteri.

    Tak kira setinggi mana pun pangkat dia, didapur jugak tempatnya bila berada dirumah. Ini tidak ! ramai lelaki nak minta air pun takut. Isteri penat!!

    Biar anak-anak membesar dengan air tangan ibu.

    Bila anak-anak tak dibesarkan dengan air tangan ibu, muncul ramai lelaki macam najib, bertambahlah perempuan macam si rosmah dan seangkatan dengannya.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....