DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 18 Mac 2013

MUHYIDDIN DAH MULA TUNJUKAN TANDA-TANDA SAKIT... KAH KAH KAH !

Dengan menambah PEREDARAN MASA dari 24 Jam Sehari kepada 25 Jam Sehari tak kan tak boleh gua katakan yang Timbalan Ketua Parti Syaitan Yang Dikenali (UMNO) ni sebagai SAKIT OTAK beb... kah kah kah... ya lah hanya ORANG SAKIT OTAK aje yang hendak mengatakan dalam Sehari ada 25 Jam... ini lah dia  kalau dah terlalu TAKUT untuk MENGHADAPI KEKALAHAN... sebelum ini pun beliau MENDAKWA yang PEMBANGKANG HENDAK MEMBUAT PORAK-PERANDA BAGI MENGGAGALKAN PILIHAN RAYA UMUM (PRU)... tapi bila diminta kemukakan BUKTI mula lah menjawap dengan bunyi Erk... Erk... Erk...  seperti JAWAPAN semasa BUDAK BAWAH UMUR  bertanyakan berkenaan NAJIS MUGHALAZAH bersama Ketua beliau Datuk Seri Hj Najib... kah kah kah !.

Sebab apa beb... sebab CERITA FITNAH tersebut hanya baru saja siap TAJUK nya aje... jalan CERITA masih dalam PERANCANGAN... sebab itu gua katakan kebanyakana yang ada dalam Umno adalah jenis MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI beb... kalau punya PERASAAN MALU mana mungkin sanggup mengatakan yang PEMBANGKANG HENDAK MEMBUAT PORAK-PERANDA BAGI MENGGAGALKAN PILIHAN RAYA UMUM KE-13 (PRU13) beb... apa hal yang Pembangkang nak membuat HURU-HARA didalam SITUASI dimana POTENSI untuk MENANG adalah CERAH... kecuali lah pada Umno/Bn yang belum pernah menghadapi SITUASI KEKALAHAN di KERAJAAN PUSAT... atas sebab itu PARLIMEN belum lagi DIBUBARKAN walaupun 5 tahun telah BERLALU... kah kah kah !.

Kemudian ianya diikuti pula dengan SAMSENG-SAMSENG UMNO BANGSAT keluar macam CENDAWAN SELEPAS HUJAN... kah kah kah... seolah-olah MALAYSIA ni MAK BAPAK dia orang yang punya...ialah macam mana tidak nya beb... buat KERJA SAMSENG yang seolah-olah ADA LESEN dan KEBENARAN dari Pihak POLIS... ada pernah lu orang dengar yang SAMSENG HARAMJADAH UMNO ni DIDAKWA... sedangkan untuk MENDAKWA bukan nya RUMIT beb seperti hendak mencari PENGGANAS kat LAHAD DATU... GAMBAR dan VIDEO boleh digunakan bagi PENCARIAN tersebut... tapi kerana TEKANAN dari PEMIMPIN BANGSAT UMNO maka SAMSENG HARAMJADAH UMNO sampai KINI belum ada yang DIDAKWA... kah kah kah !.

Atas sebab apa SAMSENG HARAMJADAH UMNO tu tak DIDAKWA beb... sebab ianya adalah HASIL daripada KEJAYAAN TRANFORMASI KERAJAAN UMNO/BN yang DIADAPTASI dari filem KARTUN TRANFOMERS... dengan itu maka tercipata lah WASSATIYAH... DEMOKRASI TERBAIK... IKUT SUNNAH RASULULLAH SAW... MAQASID SYARIAH... kah kah kah... Muhyiddin oh Muhyiddin... gua sangka kan lu tu ada BEZA dengan Pemimpin Umno yang lain atas sebab lu ANAK ULAMA' TERKENAL dari Negeri Johor DT... rupa-rupanya SANGKAAN gua MELESIT... lu dan dengan Pemimin Umno yang lain TAK ADA BEZA dalam MENCIPTA FITNAH... kalau dah lu pun begitu apa lagi lah pada ISI PERUT UMNO yang lain... kah kah kah !. sumber SH 


hemmmmm..... apalah yang hendak diharapkan lagi pada pemimpin yang seperti ini beb... kalau beliau yang dikatakan bukan sebarangan orang dalam pengetahuan hal ehwal agama islam namun masih boleh mencipta fitnah... apa lagi pada pemimpin yang memang jahil azali sejak dulu kini dan selamanya... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. mamat sembam haram jadah kuat fitnah & kelentong macam bos dia jugak ! ABU sahaja penyelamat negara dari dajjal-dajjal perosak spesis ini !

    BalasPadam
  2. Agak-agak samseng-samseng taik kucing ameno nak kerja ape lepas pilihanraya nanti?

    BalasPadam
  3. Agak-agak samseng-samseng taik kucing ameno nak kerja ape lepas pilihanraya nanti?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....