DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 14 Mac 2013

BERITA BURUK BUAT BANGSA UMNO... TIAN CHUA MENGAKU TIDAK BERSALAH !

Mungkin ini BERITA BURUK buat BANGSAT-BANGSAT PEJUANG BANGSAT yang ada kat dalam UMNO tu beb... dengan PENGAKUAN TIDAK BERSALAH oleh Yb TIAN CHUA yang juga NAIB PRESIDEN PARTI KEADILAN NASIONAL atas PERTUDUHAN YANG DIBACAKAN oleh MAHKAMAH... maka kena lah BANGSAT-BANGSAT PEJUANG BANGSAT UMNO MEGEMUKAKAN BUKTI dengan menjadi sebagai SAKSI di MAHKAMAH beb... lu orang ISI PERUT UMNO boleh TUNJUKAN  BUKTI yang lu orang ada tu ok... jangan nanti lu orang kata itu bukan BLOG lu orang sudah lah beb... gua cuma INGATKAN aje beb... kah kah kah !.

Sebabnya sudah BANYAK KALI lu orang dah buat perkara yang MEMALUKAN AIR MUKA ISI PERUT UMNO yang memang  sedia TAK MALU tu... bila saja sampai ke MAHKAMAH maka BERMACAM-MACAM ALASAN yang lu orang BERI... ada yang MOHON MAAF lah... RALAT lah... yang lebih LAWAK lagi bila ada yang TAK MENGAKU yang itu BLOG dia... kah kah kah... tapi gua TAK PELIK beb kalau ianya melibat MALU... kerana gua TAHU yang ISTILAH TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI memang SEDIA ADA pada lu orang kebanyakan ISI PERUT UMNO... kah kah kah !.

Atas sebab itu juga sekarang ni sudah ada BANGSAT-BANGSAT PEJUANG BANGSAT ni yang PADAM ARTIKEL berkaitan dengan TUDUHAN keatas TIAN CHUA ni beb... apa pasal lu orang PADAM... lu TAKUT ke beb... kah kah kah... itu lah lain kali buat KERJA GUNA KEPALA OTAK bukan nya KEPALA LUTUT... walaupun MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI SUDAH SEDIA ADA pada lu orang ISI PERUT UMNO tapi jangan lah sampai MARUAH DIRI pun TAK ADA beb... konon nya PERJUANGAN HINGGA KETITISAN DARAH TERAKHIR lah... PEJUANG SIBER lah... tapi BLOG sendiri pun TAK MAHU MENGAKU beb... kah kah kah !.

Gua CUKUP SUKA dengan PENDAKWAAN yang dibuat oleh MAHKAMAH keatas Yb TIAN CHUA... sebab biar BUKTI yang beliau mengatakan POLIS MATI KATAK dapat  DIKEMUKAKAN... kalau BETUL Yb TIAN CHUA ada mengatakan sebegitu memang SEMESTINYA beliau DIHUKUM... tapi PERSOALANYA BETUL ke beb... atau ianya hanya FITNAH ISI PERUT UMNO BANGSAT semata-mata... yang  sejak dari DULU... KINI dan SELAMANYA... dimana HIDUP... MAKAN... MINUM... TIDUR dan MATI dengan FITNAH... ya siapa NAK MENGAKU mereka BANGSAT beb... kalau lu orang TANYA kat ISRAEL pun dia orang akan kata PALESTINE JAHAT... kah kah kah !.

Jadi atas sebab itu gua SEBESAR KUMAN pun TIDAK PERCAYA  beb... dan kalau memang ada BUKTI sila KEMUKAKAN... jika BENAR ianya DIUCAPKAN oleh beliau gua SEBESAR KUMAN  juga pun TIDAK akan BERSIMPATI dengan beliau... biar ini menjadi TELADAN kepada SEMUA RAKYAT MALAYSIA  bahawa KEADILAN adalah untuk semua dan bukan nya MEMILIH BULU... kalau BULU yang jadi PILIHAN sudah tentu BULU LEMBU NFC akan DIPILIH... kerana LEMBU NFC yang SIHAT sudah tentu mempunyai BULU yang CANTIK... dan atas KECANTIKAN BULU juga lah maka KANDANG telah menjadi KONDOMINIUM... kah kah kah !.


hemmmmm..... tak puas hati dengan tulisan gua... jawapnya senang aje beb... pergi mampos dengan lu orang... kalau kerana kata-kata kesat yang gua ucapkan boleh membasuh dan membersihkan kerja-kerja bangsat yang dibuat oleh isi perut umno... kenapa pulak ucapan kata-kata kesat gua tidak boleh dibasuh dan dibersihkan dengan kerja-kerja bangsat isi perut umno... sendiri mahu ingat lah beb... kah kah kah... umporno perksasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

6 ulasan:

  1. Mat indera tu memang komunis jati la woiii. bodoh punya blogger. Nak ubah sejarah konon. Yang akan terkincit dan terkucil bukannya pemimpin bn tapi pembangkang la. ha ha ha . rakyat dah tak percaya pada pembangkang

    BalasPadam
  2. betul pembangkang memang dah tak laku terutamanya di Kelantan, Kedah, Pulau Pinang, Selangor dan lepas ni tak laku pulak do negeri-negeri lain terutamanya kubu pembangkang di Johor.

    BalasPadam
  3. yang bodoh bukan blogger tu, yang bodoh yang menuduh kononnya blogger nak ubah sejarah. yang menuduh tu sebenarnya buta sejarah tahap jahil murakab.

    BalasPadam
  4. Bawak ngucap nak....tak baik anak berkate begitu....xpelah kalu anak sokong cine tu sokonglah ye...xperlulah berbangsat2bangsa sendiri....sama gak kena kat diri sendiri nak oiiii....

    BalasPadam
  5. Aku suka zaman mahathir dulu bab ISA....cakap lebey sikit simpan dalam kasi sejuk....ada sape brani time tu....tarak maaa.....bila ISA tarak...ini macam la jadi....

    BalasPadam
  6. Ada gak ISI PERUT UMNO HARAMJADAH beri komen kat sini beb... kah kah kah... kalau lu nak tahu Mat Indera yang lu kata KOMUNIS tu tidak pernah MENJADI PELACUR kepada INGGERIS PENJAJAH beb... tapi BANGSA UMNO pernah menjadi PELACUR dan membuat PERSETUBUHAN HARAM hingga TERLAHIRNYA UMNO... dan lu tu lah CUCU CICIT nya beb... kah kah kah...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....