DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 3 Mac 2013

ANWAR IBRAHIM DALANG DISEBALIK PENCEROBOHAN LAHAT DATU SABAH !


Mari lah sama-sama beb SEDEKAHKAN AL-FATHEHA dan BERDO'A agar ROH ARWAH Anggota Keselamatan  yang TERKORBAN dalam PERISTIWA BERDARAH di Lahat Datu Sabah ditempatkan didalam golongan SYUHADAH... AL-FATHEHA... AMIN YARABBAL'ALAMIN... kepada KELUARGA-KELUARGA mereka diucapkan TAKZIAH dan diharap dapat BERSABAR diatas DUGAAN tersebut... memang PERIT untuk MENERIMA dan MENGHADAPI dugaan sebegitu... gua dan lu orang yang TAK KENA senang lah cakap... SABAR SABAR... bagi KELUARGA ARWAH gua pasti sesuatu yang amat BERAT !.

Tapi apa lah yang boleh diucapkan selain dari BERSABAR... kepada ANGGOTA KESELAMATAN yang TERCEDERA jadikan ini sebagai PELAJARAN bagaimana BODOH dan BAHLUL nya PEMIMPIN lu orang bila MENGHADAPI MUSUH ALA TENTERA  dengan PASUKAN POLIS... budak BAWAH UMUR pun TAHU lawan kepada PENCEROBOH NEGARA ALA TENTERA adalah TENTERA... dimana diletakan KEPALA OTAK dia orang dalam menyelesaikan ISU tesebut gua pun tak pasti beb... konon tak nak PERTUMPAHAN DARAH lah... nak BERUNDING lah... apa dia orang ingat ini macam RUNDINGAN untuk dapat TENDER ke !...


Apa apa pun sebelum itu beb... biar gua KETAWA dulu... kah kah kah... kah kah kah... sendiri sudah GAGAL sepatutnya sendiri mahu INGAT lah beb... JANGAN buat kerja GUNA KEPALA LUTUT dengan SALAHKAN orang beb... sendiri punya MENTERI jaga KESELAMATAN NEGARA macam BAPUK dekat SEMBRONG yang AUW AUW AUW tu... buat kerja macam HARAMJADAH lagi mahu SALAHKAN orang lain ke... ada pulak MENTERI PERTAHANAN jenis yang hanya BERANI PUKUL ORANG yang TAK BERDAYA aje... tak percaya lu orang tanya lah kat MENTERI di Jabatan PERDANA MENTERI Datuk Sri Nazri Aziz... kah kah kah !.

Beli pulak PERALATAN KETENTERAAN harga BERLIPAT KALI GANDA... tapi bila musuh MENCEROBOH NEGARA pasukan POLIS yang diarah BERTINDAK... apa jadi dengan PASUKAN TENTERA dan PERALATAN nya beb... kemudian kemana perginya pulak PEJUANG MELAYU yang konon nya BERJUANG HINGGA KETITISAN DARAH TERAKHIR tu beb... ada pulak tu jadi WIRA sampai ke PALESTINE...  tapi kat LAHAT DATU satu TELOR pun gua tak nampak beb... sepatutnya yang MATI kat Sabah ialah ISI PERUT UMNO disamping KERIS TELANJANG KEBANGSATAN dia orang... bukan nya ANGGOTA KESELAMATAN YANG TAK BERDOSA tu... kah kah kah !.


Jenis ISI PERUT UMNO ni beb hanya TEGAS dan ikut PERATURAN bila dengan RAKYAT SENDIRI aje... lu orang tengok lah macam mana kejadian MEMALI... kah kah kah... semasa itu SEGALA PERSENJATAAN dan KEKUATAN telah DIKERAHKAN ke MEMALI... sedangkan SENJATA yang dimiliki oleh PENDUDUK MEMALI hanya PARANG KONTOT atau pun PARANG PANJANG... dan kalau ada pun mungkin SENAPANG PATAH... itu pun entah berapa PUCUK aje beb... gua rasa kalau dicamporkan TELOR kedua-dua PEMIMPIN TERTINGGI UMNO tu pun rasa nya lebih lagi TELOR PEMIMPIN yang dua orang tu dari SENAPAN PATAH... kah kah kah !.

Seperti jugak lah semasa Perhimpunan BERSIH... lu orang tengok macam mana ISI PERUT tu mengarahkan ANGGOTA KESELAMATAN menjaga DATARAN MERDEKA supaya PERHIMPUNAN BERSIH tidak TERJADI disitu... nampak tak beb... tapi PENCEROBOH NEGARA  boleh MASUK  DENGAN selamat... yang LAWAK nya tu siap BOLEH RUNDING lagi beb... kah kah kah... dalam RUNDINGAN tu pulak siap boleh kata yang PENCEROBOH nak jumpa SELEBRITI beb... itu pada hari-hari AWAL PENCEROBOHAN lah... lepas tu HILANG CERITA nak jumpa SELEBRITI tu beb... kah kah kah !.



Inilah dia ISI PERUT UMNO beb... sendiri sudah JADI PENGKHIANAT dengan PROJEK IC dan demi untuk MENUTUP TEMBELANG YANG DAH PECAH... kata orang lain pulak TERLIBAT dalam kejadian PENCEROBOHAN di LAHAT DATU... kah kah kah... kalau pun BETUL Datuk Seri Anwar Ibrahim TERLIBAT dalam ISU PENCEROBOHAN LAHAT DATU dan BUKAN FITNAH dari ISI PERUT UMNO tu beb... tapi TAK MALU ke beb... PENCEROBOH hanya beberapa orang aje... tapi itu pun TAK BOLEH nak jaga KESELAMATAN NEGARA... !.

Macam mana kalau SATU BATALION TENTERA MUSUH menyerang NEGARA beb... lu orang nak TAHU apa akan jadi kalau SATU BATALION TENTERA MUSUH MENCEROBOH NEGARA MALAYSIA... JAWAPNYA lain tak bukan ialah MUSUH dengan SENANG akan dapat MASUK kedalam NEGARA ditambah lagi lah bila ada ISI PERUT UMNO yang jadi TALI BARUT TENTERA PENCEROBOH tu... macam masa DOLU-DOLU lah beb... jadi TALI BARUT INGGERIS PENJAJAH kemudian DIANGKAT sebagai PEJUANG KEMERDEKAAN... memang buat gua MUNTAH beb... weeeek tuihhhhh... kah kah kah !.

INI PERSOALAN YANG BUAT RAKYAT TERTANYA-TANYA !

Perkara MENUDUH dan MENFITNAH orang lain bagi ISI PERUT adalah perkara RUTIN umpama MAKANAN HARIAN beb... ianya demi untuk dinampak CEMERLANG... GEMILANG dan TERBILANG... kalau dalam BAB MAKSIAT... oleh kerana MAKSIAT adalah perkara BIASA bagi kebanyakan ISI PERUT UMNO jadi kena lah cari sesuatu yang LUAR BIASA... umpama ZINA yang nampak BIASA aje dan perkara RUTIN... jadi untuk nak nampak LUAR BIASA buat lah CERITA LIWAT beb... kah kah kah !.

Begitu jugak lah PROJEK IC untuk lagi ADVANCE dan MUSUH POLITIK lagi nampak JAHAT kata pulak orang lain BERSUBAHAT dengan PENCEROBOHAN... kah kah kah... ini lah KERJA-KERJA HARAMJADAH dari ISI PERUT UMNO... yang jugak boleh dikatakan BANGSAT-BANGSAT PEJUANG BANGSAT sejak dari DULU KINI dan SELAMANYA selagi namanya UMNO... ianya tak akan BERUBAH dan tetap ISTIQAMAH dengan MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI dia orang tu... betul-betul BANGSAT KELAS TERTINGGI beb... kah kah kah !. 


hemmmmm..... buat anggota keselamatan di seluruh negara... ubah lah beb... buat lah sesuatu demi masa depan anak cucu cicit lu orang... jangan nanti nanti lu orang disalahkan oleh anak cucu cicit lu orang beb... memang kita semua tak sempurna atau gua sendiri pun bukan manusia baik beb... tapi tak kan kita nak mewariskan perangai jahat kita kepada anak cucu cicit kita... kecuali lah isi perut umno yang tak peduli halal haram tu beb... kah kah kah... umpormno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Inilah kerja2 bodoh bin bangang pemimpin2 umno.

    Tanah yang menjadi rebutan pemimpin2 mereka, rakyat bawahan yang menjadi kambing hitam dalam siri pertelagahan mereka.

    TAK SIUL ka pemimpin2 yang macam ni?

    BalasPadam
  2. Rakyat dah mula persoalkan dan marah demi negara berdaulat.Apabila diberi amanah apa yg hangpa buat.Mengelirukan apa yg tentera kita buat bila orang menceroboh.Patut sapa sapa beri ulasan sikit.???

    BalasPadam
  3. apa bro ckp klu satu batalion? Yg da dpt ic segera inilah tentera ghaib yg bakal timbulkan masalah dlm negara. X perlu hntar yg lain. Bangsa apa bro nak, indon, bangla, vietnam, filipina, myanmar? Semua tunggu arahan j bro. Dia org diberi ic tp taat dia org tetap pd negara asal. Teringat zaman kejatuhan melaka, siapa bendahara n askar yg diupah pertahan melaka?

    BalasPadam
  4. Inilah padahnya apabila TUGAS2 ATM
    dicampuradukkan dengan PDRM.Maruah
    ATM zaman ini berada dibawah tapak
    KAKI.Ingatlah wahai warga ATM! Kalian mengangkat SUMPAH atas nama
    DYMMSPBYDPA dan kalian mempunyai kuasa untuk bertindak bila negara
    diancam oleh musuh.Kalian sepatutnya
    menjadi pasukan beruniform 'number one'!Kembalikan maruah ATM!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....