DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 18 Februari 2013

(VIDEO) BODOH MAT ZAIN MENJADI-JADI BEB !


Kalau sendiri tu dah BODOH jangan nak mengaku CERDIK beb... lebih DASYAT lagi bila dah BODOH DITUNJUK-TUNJUKAN pulak kat orang beb... kah kah kah... konon nya menurut kata Kordinator Barisan Nasional Selangor ni bahawa SYABAS telah UJUD sejak Tahun 1995 lagi... dan pada masa itu TIADA MASALAH berkaitan dengan AIR TERAWAT... Satu Istilah bagi menggantikan perkataan TAK CUKUP AIR selepas KANTOI bila konon nya AIR di Negeri Selangor KURANG dan memerlukan PROJEK LANGAT 2 untuk menampung KEKURANGAN AIR tersebut... pada halnya beb JEJAMBAT PUN BOLEH BANJIR kerana BANYAK NYA AIR di Negeri Selangor... kah kah kah !.


Lu cakap kat Kordinator BN Negreri Selangor ni beb... HIGHWAY UTARA SELATAN yang dikendalikan oleh PLUS tu pun SEMASA mula-mula diujudkan pun TIDAK SESAK GILA pada HARI-HARI PERAYAAN ... tapi apa yang terjadi sekarang ini ialah perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kedah DA telah memakan masa 12 JAM sedangkan DIHARI-HARI BIASA hanya dalam LINGKUNGAN 4 JAM... kenapa jadi begitu ???... suruh dia CARI sendiri jawapan nya beb... kalau tak dapat jawapan nya suruh aje beliau TERJUN dari TINGKAT TERTINGGI BANGUNAN PWTC KANDANG UMNO tu... sebab nya ialah BODOH  beliau macam dah TAK BOLEH nak dijadikan CERDIK beb... kah kah kah !

Belaiu cuba nak samakan Tahun 1995 dengan Tahun 2013 yang MASA berjarak 18 Tahun... kalau LEBUHRAYA semasa diujudkan sekitar tahun 1995 TIDAK akan TERDENGAR yang PERJALANAN dari Kuala Lumpur ke Negeri Kedah DA pada masa itu MEMAKAN MASA 12 JAM... kerana berapa jumlah RAKYAT dalam Malaysia pada Tahun itu dan berapa KENDERAAN yang BERJALAN DIATAS JALAN pada ketika itu... jadi jangan TUNJUKKAN KEBODOHAN dengan membawa Tahun 1995 ketahun 2013 beb... boleh membandingkan Tahun sebelum nya tetapi hendak lah KENA dengan PERKARA nya beb... seperti DULU KINI DAN MUNGKIN SELAMA SEBAGAI PENYAMUN... kah kah kah !.

Kalau beliau mengatakan ZAMAN Menteri Besar Selangor Tan Sri Muhamad Muhamad Taib... Datuk Abu Hassan Omar dan Datuk Seri Khir Toyo TIADA MASALAH AIR TERAWAT... jawapan CUKUP MUDAH beb... kerana DIZAMAN itu RAKYAT di LEMBAH KELANG tidak SERAMAI sekarang ini... ditambah pulak PERALATAN pada ketika itu MASIH BARU... dan sekarang ini RAKYAT makin BERTAMBAH namun KUALITI PENGURUSAN AIR DITAKUT LAMA... lebih MALANG lagi bila PERALATAN yang dulu nya BARU kini telah menjadi LAMA dicamporkan lagi dengan PENYELENGARAAN PERALATAN MACAM HARAMJADAH... kah kah kah !.

KERJA MACAM HARAMJADAH tu beb ialah DUIT NAK LEBIH TAPI KERJA TAK MAHU LEBIH... yang nak LEBIH ialah MENJALURKAN PAIP AIR SENDIRI KE TELAGA-TELAGA PILIHAN... kah kah kah... NO HAL kalau PERALATAN untuk PENYALURAN AIR kapada PENGGUNA di SELEGGARA dengan BETUL beb... ini tidak untuk PAIP SENDIRI dibuat SELENGARAAN BERKALA... tapi untuk PAIP PENGGUNA di SELENGGARA MACAM CELAKA... demi untuk MENJAYAKAN Projek LANGAT 2 bagi MENGKAYAKAN KRONI yang mungkin KEKAYAAN tersebut boleh DIBAWA KEKAYAAN SAMPAI MAMPOS beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... apa lagi perkataan yang elok untuk diucapkan kepada isi perut umno yang memang tak faham bahasa beb... yang dia orang faham hanya bagaimana nak merompak dan menyamun harta rakyat walau dengan apa cara sekali pun... sebab itu selama 50 tahun umno/bn memerintah negeri selangor yang menyerlah hanya sejarah peenyamunan dan perompakan harta rakyat... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....