DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 19 Februari 2013

TERKINI... KUMPULAN PESAKIT MENTAL YANG TERLEPAS DARI HOSPITAL BAHAGIA DIKENAL PASTI !


Gempak GILA beb... dengar berita yang tak disiarkan oleh TV3/4 bahawa SEKUMPULAN PESAKIT MENTAL atau PESAKIT OTAK telah TERLEPAS dari HOSPITAL tersebut... menurut  apa yang gua dapat dari SUMBER DALAMAN bahawa KUMPULAN tersebut telah menggelarkan Kumpulan mereka sebagai BARUA UMNO beb... dan dalam BERITA TERKINI kumpulan tersebut telah pun sampai ke Kuala Lumpur dengan BUKTI-BUKTI TERBARU yang telah ditinggalkan oleh AHLI Kumpulan tersebut... tapi yang PELIK BIN AJAIB bila ada KHABAR yang mengatakan Kumpulan ini DIRESTUI oleh PEMIMPIN UMNO serta ISI PERUT UMNO yang lain walaupun JELAS LAGI BERSULUH mereka adalah PESAKIT MENTAL yang TERLEPAS dari PUSAT RAWATAN... kah kah kah !.

TEMPAT TIDUR MEREKA

Oiiii MANGKUK AYUN... apa KERJA GILA yang lu buat ni beb... kalau ya pun lu orang PESAKIT OTAK tapi jangan lah sampai KERJA GILA lu orang dapat DIKESAN beb... ya lah lu orang kan tahu yang PAS tu dah MENYELEWENG dari PERJUANGAN ASAL walaupun semasa PAS KEKAL dengan PERJUANGAN ASAL dulu tu lu orang TAK MENYOKONG pun... tiba-tiba bila dah MENYELEWENG DARI PERJUANGAN ASAL lu nak BERSATU pulak dengan PAS... kah kah kah... TEPAT dan KENA betul antara SAKIT dan PERBUATAN lu orang tu beb... ini lah kata orang beb... kalau dah namanya GILA TAHAP GILA BABI maka terjadi lah segala yang tak disangka-sangka akan dilakukan beb... sesuai dan kena betul dengan STATUS sebagai PESAKIT OTAK YANG TERLEPAS DARI HOSPITAL BAHAGIA... kah kah kah !.

ANTARA KERJA GILA MEREKA

lu orang lain kali kalau nak ajak BERSATU biar kena pada orang nya beb... lu orang patut AJAK dulu Datuk Hasan Ali Jati ke... Yb Nasharuddin Mat Isa ke... atau setidak-tidaknya ajak dulu Presiden PERKASAM Datuk Ibrahim Ali Al-Kataki dan Naib Presiden PERKASAM Datuk Zul Kulum menyertai Umno beb... ini tidak yang lu orang nak ajak adalah yang dah MENYELEWENG... dah PASTI lah PAS TAK HEGINNNN beb... lu ajak lah yang belum MENYELEWENG tu dulu... kah kah kah... tak kan Datuk Hasan Ali Jati masih nak dengan PAS yang DAH MENYELEWENG... dah lah tu DIPECAT pulak lagi beb... atau lu orang gunakan ILMU GILA lu orang cuba-cuba PUJUK Nasharuddin Mat Isa yang DITENDANG dari menjadi AHLI MAJLIS SYURA... sebab gua tengok pun beliau MACAM BERMINAT aje GAYANYA... kah kah kah !.

DIKATAKAN SALAH SEORANG DARI MEREKA


hemmmmm..... umno oh umno lagi dekat malaikat maut nak mencabut nyawa mu... makin pelik bin ajaib perbuatan isi perut mu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

6 ulasan:

  1. A'kum Sdr.

    Memang padan dan amat sesuaidengan brand yang diberikan!

    BalasPadam
  2. Wa'alaikumsalam Ayahanda mountdweller... kah kah kah...

    BalasPadam
  3. KALAU PAS SETUJU BERGABUNG DGN UMNO, AKU DAN RAMAI LAGI AKAN TERUS SOKONG PKR DAN DAP. UMNO PENIPU BESAR. LANGSUNG TAK BOLEH DIPERCAYAI.

    BalasPadam
  4. As-salam...Bro,
    PAS boleh bergabung dgn siapa pun..
    tapi tidak dgn UMNO...aku geli dgn UMNO...jijik..rasuah sana sini...
    apa2 pun Bro...aku like gambar kat atas...

    BalasPadam
  5. Trajedi Memali petanda UMNO sanggup apa saja untuk diri sendiri.

    BalasPadam
  6. mamak kutti yang makin hari makin sewel & kreko ! kesian mak cik & pak cik felda kena kelentong dengan dia pulak,apa dia merapu depa pun dengar dengan teling badak ! ABU !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....