DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 8 Januari 2013

WOOOiiii... LU ORANG TAK SUDAH-SUDAH KE NAK BUSUKAN NAMA POLIS... MARI TENGOK VIDEO HASAN ALI ULAS TENTANG MAKSIAT... KAH KAH KAH !

Apa nak buat beb NASI DAH JADI BUBUR... kah kah kah... ini lah HASIL WASSATTIYAH MAQASID SYARIAH HARAM JADAH yang BERJAYA dengan GILANG GEMILANG nya setelah WATAK KARTUN TRANSFORMER di TERAPKAN ke dalam PENTADBIRAN KERAJAAN UMNO/BN... yang DIKETUAI oleh ULUL AMRI Datuk Seri Haji Najib Wassatiyah... kah kah kah... mungkin sebab itu kot MAKSIAT yang dikatakan oleh Pemimpin Umno beserta BARUA-BARUA UMNO bagaikan CEDAWAN TUMBUH di Negeri Selangor selepas Pakatan Rakyat menjadi KERAJAAN tak dapat DIBENDUNG... kah kah kah... ini yang gua TAK SABAR nak bertanyakan PEJUANG AKIDAH UMAT ISLAM DI MALAYSIA iaitu Dato' Hasan Ali JATI... apa yang beliau buat selepas menubuhkan JATI... sebab setahu gua yang namanya PASUKAN POLIS boleh dikatakan 90 peratus adalah Orang Melayu Islam... yang dah tentunya bukan Orang Kristian yang menjadi KETUA... kah kah kah !.

Tapi kenapa BUDAYA yang BUKAN ISLAMIK ada didalam MAJLIS POLIS beb... apa yang PEJUANG AKIDAH tu buat selepas JATI ditubuhkan beb... tak kan beliau tak dapat KERJASAMA dari SAHABAT-SAHABAT yang ISI PERUT UMNO beb... kan Parti Umno sebuah Parti yang berjuang SEIRING SEJALAN dengan JATI iaitu ISLAM... MELAYU dan RAJA (IMR)... mustahil ISI PERUT UMNO tak bagi KERJA SAMA dan BANTUAN untuk beliau BERDAKWAH kepada Orang Islam... tak kan tubuhkan JATI kemudian GOYANG TELOR kat PEJABAT JATI... kah kah kah... semasa  didalam PAS dan menjadi EXCO AGAMA beliau SIBUK mengatakan beliau DISEKAT untuk BERDAKWA oleh DAP... PKR dan PARASIT-PARASIT yang ada didalam PAS... dan banyak KERJA-KERJA DAKWAH beliau DIHALANG oleh PARASIT-PARASIT didalam PAS... kerana itu selama menjadi EXCO AGAMA beliau hanya dapat membuat satu sahaja KERJA DAKWAH dengan JAYA dan BERHASIL iaitu MENYERBU GEREJA yang hendak MEMURTADKAN ORANG ISLAM beb... kah kah kah !.

Pada hal nya yang ada didalam GEREJA tersebut bukan Orang Islam yang hendak MURTAD tapi SUDAH MURTAD... kah kah kah... dah namanya GEREJA tempat Orang Kristian mesti lah BERDAKWAH untuk KRISTIAN... tak akan BERDAKWAH untuk Islam beb... kah kah kah... ini yang membuat gua SAKIT KEPALA memikirkan nya... dimasa Umno mendapat seorang PEJUANG AKIDAH sebagai SAHABAT tetapi didalam MAJLIS yang ada ANGGOTA POLIS masih boleh MAKSIAT dijadikan HIDANGAN... kalau mengikut kata ORANG DOLU-DOLU "POKOK KALAU DIKATAKAN SIHAT IALAH APABILA KEPALA POKOK IAITU HUJUNGNYA NAMPAK SIHAT DAN MENGHIJAU... TAPI KALAU HUJUNG DAN DAUN-DAUN LEBAM KEMERAHAN ATAU KEBIRU-BIRUAN ITU TANDANYA POKOK TERSEBUT SAKIT... DAN SUDAH TENTU YANG DIBAWAH POKOK IAITU AKAR-AKARNYA TURUT SAKIT"... JALAN penyelesaianya hanya satu iaitu TEBANG saja POKOK tersebut dengan DITANAM POKOK BARU... kah kah kah !.


Secara PERIBADI gua TAK SALAHKAN PENGANJUR dan PENGGERAK MAJLIS tersebut kerana mereka hanya umpama ANAK-ANAK yang mempunyai BAPAK tapi jenis BAPAK YANG TAK BERTANGGUNGJAWAP... kalau dah BAPAK memberi CONTOH dan TAULADAN macam HARAMJADAH... sudah tentu ANAK-ANAK walau tak banyak MENCOTOHI BAPAK... SIKITNYA TETAP ADA beb... sebab itu BAPAK kena BETUL kalau tidak ianya seperti KETAM MENGAJAR ANAK BERJALAN... bapa MENGHALA ke K-POP anak di suruh menjadi ULUL AMRI WASSATIYAH... kah kah kah... jalan TERBAIKNYA HANYA SATU... KUBUR UMNO/BN DARI MENJADI KERAJAAN... INSYA'ALLAH segala PERMASALAHAN BOLEH DICARI PENYELESAIAN... tetapi selagi Umno/Bn BERKUASA selagi itu JALAN PENYELESAIANYA MAKIN JAUH... walaupun WAYANG PACAK nya nampak macam CANTIK tapi ia TETAP WAYANG PACAK... yang hanya DITAYANGKAN pada waktu-waktu tertentu... kah kah kah !.

Kalau ada yang kata kenapa pulak DIKAITKAN dengan Dato' Hasan Ali JATI dan PEMIMPIN UMNO serta ISI PERUT nya... ini kat bawah ni gua tunjukan VIDEO yang MENUNJUKAN BARUA UMNO tersebut MENGULAS PERMASALAHAN MAKSIAT yang ada di Negeri Selangor selepas beliau DIPECAT dari PAS... yang mana betapa punya BANGSAT nya BARUA UMNO ni... bila mengatakan "MUNGKIN MAKSIAT LEBIH BANYAK BILANGANNYA SEMASA KERAJAAN PR MEMERINTAH DAN INI MUNGKIN TAK TERJADI KALAU UMNO/BN MEMERINTAH"... rasanya panggilan gua terhadap beliau sebagai BARUA UMNO walaupun TAK TEPAT namun HAMPIR-HAMPIR TEPAT agaknya ada beb... kalau mengikut kata beliau bukan senang nak membuat SERBUAN... kalau dah MAJLIS POLIS pun ada MAKSIAT memang lah TAK SENANG beb... kah kah kah !.



hemmmmm..... kalau nak berbudi bahasa dan berpan tin tun dengan isi perut jawap senang aje beb... pergi mampos lah dengan lu orang... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. Assalam. Mohon promosi blog ana di blog tuan. http://mybabah.blogspot.com. Jazakalullah.

    BalasPadam
  2. k-pop bertam lu sudah lupa ka?

    BalasPadam
  3. inilah yg dikatakan ckp tak serupa bikin.

    BalasPadam
  4. woww...hebat hassan aqidah berucap...mmmmmmmmmmmm

    BalasPadam
  5. maksiat memang sudah jadi biasa, hahaha

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....