DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 7 Januari 2013

VIDEO KENANGAN BAGAIMANA RUPA SEBENAR ISI PERUT UMNO !


Ini semua Video lama beb... mungkin hanya gua yang baru JUMPA ketiga-tiga SIRI yang berbeza KELUARANYA... yang dua video nya adalah keluaran ISI PERUT UMNO... yang menampakan dengan TERANG dan JELAS bagaimana RUPA dan WAJAH sebenar yang namanya ISI PERUT UMNO yang konon nya BERTATA SUSILA dan BER PAN TIN TUN tu... kah kah kah... yang mana salah satu Video tersebut adalah yang DIEDIT oleh ISI PERUT UMNO atau yang juga boleh dipanggil sebagai BARUA UMNO... Video yang kedua pulak adalah JAWAPAN kepada TUDUHAN oleh Video BARUA UMNO tersebut... manakala Video yang ketiga LEBIH MENARIK apabila DIULAS oleh ULAMA MUDA yang TAKUTKAN PERSEPSI tapi TAK TAKUTKAN FITNAH... kah kah kah !.


Sebab itu gua katakan apabila NAMANYA UMNO tak kira dia TAHU dan FAHAM HUKUM HAKAM atau TAK TAHU dan TAK FAHAM semuanya SAMA aje beb... iaitu BERPERANGAI MACAM HARAM JADAH... kalau Video yang pertama adalah yang DIEDIT oleh BARUA UMNO dan DIJAWAP oleh Video yang kedua dengan menunjukan kejadian SEBENAR ... namum pada Video yang ketiga ULAMA MUDA yang TAKUTKAN PERSEPSI dan TAK TAKUTKAN FITNAH masih hendak MENEGAKAN BENANG YANG BASAH... kalau yang membuat KERJA-KERJA tersebut seperti BARUA UMNO dan PENCHACAI UPAHAN yang JAHIL mungkin gua boleh FAHAM sebab dah nama nya JAHIL apa saja perbuatan dah tentu lah BANGANG BIN BAHLUL beb... kah kah kah !.

Sebab itu bila Pemimpin Wassatiyah dia orang menjawap semasa ditanya oleh BUDAK BAWAH berkenaan NAJIS MUGHALAZAH dengan JAWAPAN ERK... ERK... ERK... itu pun dia orang kata BETUL beb... kah kah kah... tapi itu tak ada hal lah sebab nama nya pun JAHIL... tapi bila yang membuat KERJA-KERJA HARAM JADAH adalah orang BERILMU dan BERGELAR ULAMA MUDA... tak cukup dengan itu seolah-olah bukan nya setakat FITNAH malahan PERSEPSI pun beliau TAKUT... kah kah kah... tapi masih boleh BERCAKAP dan memberi ULASAN yang seolah-olah beliau dan BARUA UMNO tu BETUL... tak PELIK ke tu beb... konon nya tak SETERUK mana kalau dibandingkan dengan USTAD yang DIEDIT yang dikatakan MENGANJINGKAN USTAD dan MEMBODOHKAN ORANG LAIN... kah kah kah !.


Ini lah ULAMA MUDA yang kononya bila bercakap untuk kepentingan ISLAM... pada hal PERLAKUAN dan TINDAKAN mengalahkan BARUA UMNO yang JAHIL... lu orang dengar bila beliau bercakap kat dalam Video ni... KONTEN lah...  CERITA BOHONG lah... CAKAP DENGAN NILAI lah... JAWAP DENGAN ILMIAH lah... LUNAK lah... KEPALA HOTAK dia lah... gua rasalah beliau ni memang betul-betul HARAM JADAH lah beb... kalau Hj Najib Wassatiyah tu dah tentu lah JAHIL... tapi beliau ni sempat lagi TERSENGEH walaupun dah diulas oleh peserta yang mengatakan sudah melihat keseluruhan Video Ustad Azhar Idrus... gua tengok dia ni lebih kurang kebanyakan Pemimpin Umno yang hanya BERANI bercakap depan KEMERA... sebab itu dimasa DEBAT dengan Ketua Pemuda PAS yang lepas beliau lebih MENEKANKAN MUZAKARAH...  kah kah kah !

Sedangkan beliau dijemput pada hari tersebut untuk BERDEBAT dan bukan nya MUZAKARAH... tapi dari AWAL hingga AKHIR beliau SIBUK dengan macam Muzakarah beliau... kerana apa... kerana beliau TAKUT DITEKAN DENGAN HUJAH... ok lah beb lu orang tengok Video kat bawah ni dan NILAI betapa HARAM JADAH nya yang DIGELAR ULAMA MUDA ni... konon-konon nya pada PERSEPSI pun beliau TAKUT... pada hal FITNAH jadi MAINAN demi nak MENYAMBUNG NYAWA UMNO... lagi satu gua tengok beliau penuh dengan PERANGAI HASAD DENGKI (PHD) yang memang banyak ada dalam ISI PRUT UMNO... kalau tidak tak kan Umno sampaikan boleh MAMPOS pada tahun 1987...  kalau tak kerana PHD tersebut... kah kah kah !.



hemmmmm..... bila dikatakan mencari fulus dengan agama maka mula lah beliau meraban dan meroyan ... tapi lu orang tengok lah apa hasil kerja beliau yang dipanggil ulama muda kepada anak-anak muda umno... samseng makin berleluasa... bahkan dimasa beliau ada didalam umno anak muda telah dihidangkan lagi dengan k-pop oleh hj pop jib... kah kah kah... umporno perkasam jati...betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....