DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 20 Januari 2013

(VIDEO) JAWAPAN KEPADA SUMPAH DAN ATACK ISTERI ORANG UNTUK HAJAH ROSMAH MANSOR !


Maka berkatalah ISTERI kepada ULUL AMRI WASSATIYAH Dato' Seri Haji Najib iaitu Datin Seri Hajah Rosmah Mansor dengan TAWADUK dan RENDAH DIRI yang berbunyi "SAYA BERANI SUMPAH... (teguk Air Liur dulu beb... ialah nak MENIPU bukan nya MUDAH... tambah lagi nak BERSUMPAH )... SAYA BERANI BERSUMPAH WALLAH... SAYA TAK ADA CINCIN ITU DITANGAN SAYA LANGSUNG"... kah kah kah... beb lu orang nampak tak betapa SEKSA nya beliau MENEGUK AIR LIUR semasa mengeluarkan kata-kata SUMPAH tu... kemudian yang disumpahkan beliau adalah "SAYA TAK ADA CINCIN ITU DITANGAN SAYA LANGSUNG"... memang lah dimasa beliau BERSUMPAH TAK ADA CINCIN tersebut ditangan beliau... tapi dimasa DUA TAHUN yang lepas iaitu semasa BERITA tersebut tengah HANGAT DIPASARAN apa cerita beb... kah kah kah !.


Dalam bab ATACK BINI ORANG pulak beb... gua rasa SUAMI beliau sekarang lagi ARIF berkenaan HAL tersebut... tak percaya lu orang bolah tanya kat BEKAS SUAMI ROSMAH macam mana SUAMI ROSMAH sekarang boleh MEMILIKI ROSMAH... kalau BEKAS SUAMI ROSMAH tu lupa biar gua INGATKAN bagaimana BEKAS SUAMI nya itu MENGANGIS didepan seorang SAHABAT yang tinggal di Taman Tun Dr Ismail (TTDI) kira-kira dekat dengan rumah Yb Hasan Ali Jati lah beb... BEKAS SUAMI ROSMAH telah mencerita bagaimana SUAMI ROSMAH yang sekarang MERAMPAS ROSMAH dari beliau... jadi jangan lah GATAL-GATAL MULUT nak SEBUT pasal ATACK BINI ORANG ya DATIN SERI HAJAH ROSMAH... tak kan kat rumah lu tak ada CERMIN MUKA untuk CERMIN MUKA lu dengn SUAMI lu tu beb... atau nak PENYOKONG PAKATAN RAKYAT (PR) hantar CERMIN MUKA sebesar LEMBU NFC ke... kah kah kah !.



Tapi tak apa biarkan ISI PERUT UMNO yang SUKA dengan SUMPAH tapi TAKUT dengan BAI'AH tu MEROYAN GILA BABI beb... cuma kat sini gua nak bagi JAWAPAN kepada ISTERI ULUL AMRI WASSYATIYAH dan juga kepada SELURUH ISI PERUT UMNO berkenaan SUMPAH tersebut... mungkin ini VIDEO yang dah LAMA atau mungkin ada juga antara lu orang dah pun tengok Video ni... tapi tak apa beb... gua TONTON kan balik buat PENCERAHAN kepada semua terutama nya ISI PERUT UMNO yang BERBANGGA sangat dengan SUMPAH dari ISTERI ULUL AMRI WASSATIYAH... mungkin ini salah satu CARA untuk meraih SIMPATI bagi memberi NYAWA kepada Umno/Bn yang sedang NAZAK... yang mana dijangkakan MALAIKAT MAUT akan MENCABUT NYAWA UMNO/BN pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang bakal menjelma tak lama lagi... kah kah kah !.


hemmmmm..... gua tak pasti sama ada abu jahal dan abu lahap pernah bersumpah atau tidak beb... dan gua tak pasti juga sama ada munafik-munafik yang hidup dizaman nabi muhammad saw pun ada bersumpah atau tidak... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. aku tunggu perempuan puaka ni makan disumpah aje.kaaaaaaa

    BalasPadam
  2. Assalam Sahabat.
    Terima kasih kerana sudi meletakkan banner anak saya diblog sahabat.Semoga perkongsian anak saya dapat memberi manafaat bersama kepada yang bakal hadhir.

    BalasPadam
  3. Wa'alaikumsalam bro APA...
    Itu kecik punya hal... semoga anak lu dapat memberi manafaat kepada semua dengan ilmu yang dia ada... cuma jangan bagi dia dekat-dekat umno bro... nanti ROSAK budak tu... kah kah kah

    BalasPadam
  4. Buat Bro Tanpa Nama 7:29...
    lu panggil perempuan tu PUAKA ya... kesian dia bro... kah kah kah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....