DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 21 Januari 2013

AYUH DATANG BERDEBAT ESOK KALAU ANDA KATA ANDA BETUL WAHAI BARUA WANITA UMNO 1MALAYSIA !

Barua Wanita Umno 1Malaysia  (BWU1M) ni mengatakan beliau TAK SALAH beb SH... jadi memang WAJAR lah beliau ENGGAN memohon MAAF dan sebaliknya MEMAAFKAN pulak pihak-pihak yang MENGKRITIK beliau SH... memang LAWAK GILA GILA dari BWU1M ni beb... kah kah kah... tetapi pihak Mengkritik masih TERCARI-CARI jawapan dimana yang MENUNJUKAN beliau TAK SALAH dengan LAYANAN BURUK semasa menjawap SOALAN dari KS BAWANI semasa FORUM ajuran BWU1M tersebut... beliau juga mengatakan pulak yang VIDEO semasa forum tersebut telah DIOLAH sebegitu rupa sehingga MENAMPAKAN yang beliau SALAH bagi mendapat menambah SOKONGAN EMOSI kepada PEMBANGKANG... jadi TAK SALAH kalau gua panggil beliau BWU1M... kah kah kah !. mk

Untuk itu ada BAIK nya beliau DATANG untuk BERDEBAT pada hari ESOK 22 Januari 2013... Jam 8 malam di DEWAN PERHIMPUNAN CINA SELANGOR yang dianjurkn oleh SAMM... SEGMENTASI MAHASISWA dan KAMI & INSTEF... kat sana nanti boleh lah lu TEGAKAN lu punya HUJAH berdasarkan JERUNG dan MANUSIA yang dibuat semasa FORUM anjuran BWU1M kat Universiti Utara Malaysia (UUM) tak begitu Puan Sharifah Zohra binti Syed Miskin... rasanya SURAT JEMPUTAN sudah pun DIHANTAR kepada lu... jadi untuk MERUNGKAIKAN KEKUSUTAN dan MENCERAHKAN mana yang KELABU ASAP semestinya lu datang... jangan TAK DATANG beb... sebab lu kalau tak datang ianya akan MENAMBAHKAN lagi PERSEPSI RAKYAT kepada ISI PERUT UMNO bahawa KEBANYAKAN ISI PERUT UMNO TAK BERTELOR kepada yang LAKI-LAKI... tapi pada lu yang ISI PERUT UMNO WANITA mungkin tak kena sebab lu WANITA jadi gua kata aje le TAK ADA dot dot dot dot... kah kah kah !.


hemmmmm..... lain kali buat kerja guana akal manusia beb... jangan guna otak lembu nfc bila buat kerja... kalau ya pun nak mengampu telor pemimpin umno tengok lah tempat dan keadaan.... ini tidak buat forim yang lari dari tajuk semata-mata nak mengampu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....