DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 15 Disember 2012

PERGGHHH !!!... HABIS LAH LGE BEB... ANAK MYDIN NI KATA JUMPA KAT MAHKAMAH... KAH KAH KAH !

Ini sudah KES berat beb... Ketua Menteri Lim Guan Eng (LGE) bakal mendapat MALU BESAR apabila meneruskan TIDAKAN untuk MENGHERET Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang Dr Shaik Hussein Mydin ke Mahkamah... ini berikutan kegagalan ANAK MYDIN tersebut memohon maaf seperti yang diminta oleh LGE atas FITNAH ANAK MYDIN terhadap beliau... yang MENDAKWA LGE ada menerima RASUAH dari Kuala Lumpur International Dental Centre (KLIDC) berhubung ISU TANAH TAMAN MANGGIS pada satu sidang media 5 Oktober lalu.... menurut SH bahawa ANAK MYDIN tersebut pun memang SUKA untuk bertemu MUKA dengan LGE di Mahkamah kerana mengatakan mempunyai CUKUP BUKTI mengaitkan LGE dengan RASUAH tersebut... ini boleh buat gua rasa TERKENCING beb... sebab gua pun mengatakan cara LGE MENTADBIR lagi BAGUS dari UMNO dan ISI PERUTNYA yang lebih kepada HARAM JADAH...  kah kah kah !.

Habis lah LGE dan PENYOKONG Pakatan Rakyat (PR)... yang selalu MEMBANGGAKAN LGE ni yang menjadikan KHALIFAH UMAR ABDUL AZIZ (KUAA) sebagai MENTOR beliau... pasti ANAK MYDIN ada CUKUP BUKTI untuk MENUDUH LGE dan seterus nya membuat LGE MALU BESAR beb... kah kah kah... mungkin ANAK MYDIN ni sudah BELAJAR dari Blogger TERSOHOR UMNO yang bernama Papa Gomo apabila membuat sesuatu PENDEDAHAN... kah kah kah... kan ke apabila blogger tersohor Umno tersebut membuat sesuatu pendedahan di hujung pendedahan tersebut selalu dikatakan SAMAN beliau kalau ianya FITNAH... kah kah kah... yang kesudahan nya apabila DISAMAN oleh Exco Kerajaan Negeri Kelantan Datuk Husam Musa... terus saja TELOR beliau KECUT MECUT dengan TAK MENGAKU yang BLOG tersebut milik beliau... kah kah kah !. 

Buat apa lah LGE ni CARI PENYAKIT beb... tak pasal-pasal aje perbuatan MENERIMA RASUAH beliau akan DIBONGKARKAN oleh ANAK MYDIN ni... beliau mengatakan cukup bukti... itu yang  membuat gua TAK SANGKA beb... kah kah kah... kenapa lah LGE tak MENCONTOHI cara PEMERINTAHAN PEMIMPIN UMNO yang JUJUR dan IKLAS tu... kenapa lah beliau memilih mencontohi cara KUAA yang gua rasa 90 peratus Pemimpin Umno TAK KENAL dan TAK AMBIL PEDULI pun cara KUAA tu MENTADBIR NEGERI atau pun NEGARA... kerana Pemimpin Umno TAK KENAL dan TAK PEDULI cara KUAA Mentadbir Negeri lah yang membuat mereka Mentadbir Negeri dan Negara dengan JUJUR dan IKLAS beb... gua betul-betul SEDIH ni beb... hu hu hu hu hu hu... kah kah kah !.

Oiiii ANAK MYDIN... jangan bila sampai kat Mahkamah nanti lu pun TAK MENGAKU yang itu lu yang cakap... atau lu akan cakap yang cakap tersebut adalah IRAS-IRAS lu yang BANYAK MELAMBAK kat Negari Pulau Pinang tu beb... gua tak nak lah SEJARAH BLOGGER TERSOHOR UMNO yang konon nya BERANI DISAMAN tapi bila disaman TELOR beliau terus jadi KECUT MECUT beb seperti TELOR LEMBU NFC... kah kah kah... jadi gua HARAP-HARAP lu PIKIR-PIKIRKAN lah sebelum lu TINGGAL TELOR yang KECUT MECUT tu kerana KALAH akibat disaman oleh LGE... atau pun lu nak IKUT macam BAKAL BADUAN YANG BELUM MENJALANI HUKUM dengan MEMOHON MAAF setelah hampir 2 tahun kes dibicakan kerana MENFITNAH Exco Kerajaan Negaeri Selangor Yb Ronnie Liu... kah kah kah !. 


hemmmmm..... kata orang melayu dolu-dolu beb... cakap siang pandang-pandang dan cakap malam dengar-dengar... kerana siang terang dan boleh dipandang... mana kala malam pulak gelap ditambah lagi kalau tak ada cahaya... jadi apa yang nak dipandang... terpaksa lah dengar aje beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

7 ulasan:

  1. anak Mydin kaya, apa salahnya sedikit kekayaan "disedekahkan"

    BalasPadam
  2. Ketua Pemuda UMNO PP?. Melayu mana la yg haprak sgt ni lantik bangsa mamak ni jadi ketua org melayu?.

    BalasPadam
  3. ORANG MELAYU UMNO TAK MALU KE?. DAH HABIS DAH PEMUDA MELAYU YG BERKALIBAR UNTUK JAWATAN KETUA PEMUDA UMNO PP. KALAU JAWATAN INI PUN MELAYU UMNO TAK BOLEH NAK PEGANG, DAN TERPAKSA BAGI KAT MAMAK NI, MACAM MANA NAK TADBIR NEGARA INI. PATUTLAH KUCAH LANAH JADINYA NEGARA KU MALAYSIA....TAK PATUT TAK PATUT.

    BalasPadam
  4. BIAR PUTIH SIKIT BILA PUCAT KAT COURT NANTI.

    BARU NAMPAK MCM ANAK MELAYU YANG MEMIMPIN PARTI MELAYU, SEKARANG SEMUA TENGAH KOMPIUS.... ORANG KE ARANG?

    BalasPadam
  5. gua sangat hairan, kenapa melayu p.pinang kebanyakannya gelap dan tidak mempunyai iras kemelayuannya. apakah kerana bahang laut membuat kebanyakan mereka gelap dan tidak mempunyai iras melayu dan tuturkata kemelayuannya.........????

    BalasPadam
  6. MENANG SAMAN BELANJA MAKAN.. - PUNK 5

    BalasPadam
  7. Mamak ni tak perlu jadi Ketua Pemuda UMNO PP, kan lebih elok jual roti canai dan teh tarik je!
    Daey Mamak! tak payah lah lu jadi sesumpah sebab you punya kulit ha, tetap kulit mamak.
    Carilah pokok cheri untuk jual roti canai dan teh tarik kemudian duduk diam2 tau!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....