DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 7 Disember 2012

KALAU ADA TELOR BAGI AJE LE KAT LEMBU NFC BEB... KAH KAH KAH !


Ceritanya aje HEBAT tapi sebenarnya TELORNYA KECUT yang tak boleh nak dibuat APA-APA... kalau TELOR NAJIB boleh gak dibuat ROTI TELOR tapi gua rasa telor yang nama PAPA GOMO ni langsung TAK BOLEH nak dibuat apa-apa beb... bak kata orang dah lah tak boleh nak dibuat apa-apa lepas tu siap TEMBELANG lagi... kah kah kah... lu orang sendiri pun tahu lah kan macam mana BAU nya TELOR TEMBELANG kalau jenis yang baru tembelang kira ok jugak lagi... tapi kalau yang dah LAMA TEMBELANG macam yang ada kat Papa Gomo... baunya boleh buat lu orang MUNTAH HIJAU beb... weekkkk tuihhhhhh.... kah kah kah !.

Konon nya sebelum kena SAMAN beb dan selepas membuat FITNAH... perggghhhh !!!... cakap kalau dengar boleh rasa macam nak TERKENCING... punya lah BERANI TAHAP GILA BABI dengan siap suruh SAMAN beliau kerana konon nya yang beliau TULIS adalah BENAR dan bukan FITNAH... tapi bila dah betul-betul DISAMAN baru lah TERKELUAR apa yang TERSEMBUNYI iaitu JENIS SPESIS YANG TAK ADA TELOR beb... elok lah tu yang mana beliau pun adalah AHLI PARTI yang BERKETUAKAN pemimpin yang punya telor hanya boleh dibuat ROTI TELOR... kah kah kah !.


Sebenarnya beliau ni adalah jenis manusia yang hidup MENYUSAHKAN HIDUP orang lain... dan jenis menyusahkan tu pulak bukan SIKIT-SIKIT tapi jenis GILA BABI... bermula menyusahkan orang lain dari TULISAN beliau yang SERATUS PERATUS FITNAH... beliau menyusahkan orang lain bemula dari TULISAN sehinggalah sampai beliau DISAMAN... yang tak PASAL-PASAL orang lain kena SAPINA SINI ... yang sedihnya apabila orang yang kena sapina tu boleh dikatakan TAK SEBULU walaupun masih SEKAPAL... namun masih CUBA untuk MENGELAK dari memberi keterangan dengan tak HADIR dihari pertama PERBICARAAN...

...dah lah orang tersebut pernah DITUMBUK oleh yang namanya Papa Gomo ni beb... orang ini juga antara BLOGGER pro Umno/Bn yang TERPINGGIR... tapi disebabkan KERJA-KERJA HARAM JADAH PAPA GOMO beliau yang sama JADI MANGSA... sah lah beb manusia yang namanya Papa Gomo ni bukan setakat MENYUSAHKAN orang yang ada disebelah Pakatan Rakyat (PR) dengan FITNAH beliau... tapi yang DUDUK SATU KAPAL pun turut SUSAH sekali dibuatnya... kah kah kah... tak tahu lah apa punya MALANG nasib MAK BAPAK beliau LAHIRKAN beliau ni... kalau tak boleh memberi SENANG KELUARGA JANGAN LAH MEMALUKAN beb... kah kah kah !.


Lu orang tengok lah nanti apa yang beliau akan PUSING dalam tulisan beliau berkenaan SAMAN RM10 juta oleh Exco Kerajaan Negeri Kelantan iatut Dato' Husam Musa... tapi yang JELAS dan TERANG ialah manusia yang bernama gelaran Papa Gomo ni SALING TAK TUMPAH macam perangai Datuk Seri Haji Najib (DSHN) yang hanya BERANI BERKOKOK  didalam KANDANG SENDIRI... kah kah kah... habiskan hendak mengaku yang beliau adalah Papa Gomo pun beliau TAK MAHU beb... dan LAWAK lagi nya apabila beliau MINTA TANGGUHKAN PERBICARAAN... macam yang selalu beliau KUTUK Datuk Seri Anwar Ibrahim tu beb... kah kah kah !.  SUMBER


hemmmmm..... gomo oh gomo... nasib lu dengan umno macam kembar aje beb... kalau nasib umno sekarang ni seperti nyawa-nyawa ikan... apa ke nasib lu pun begitu beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. PAPAGOMO....adakah kamu seorang insan yang suka "menggomo" anak sendiri dan menabur fitnah kepada orang lain!!! Atau lelaki yang gemar "menggomo" jalang Siam semasa mabuk mabuk minum brandi!!! Katakan wahai anak muda supaya PAPADIL dapat terajang Mamat sekor ni dari dunia blogger selama-lamanya......

    BalasPadam
  2. PATUT SI PEMFITNAH BESAR NI DI HUKUM SULA DAH.

    PEROSA DAN AGAMA

    BalasPadam
  3. muka pecah rumah...nampak mcm gangster ttp hampeh..penakut nak mampusss...elok le tu sama 2 xde teloq..teloq kasi anjing lagi bagus..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....