DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 6 November 2012

SAH HASAN ALI MEMANG JENIS MANGKUK AYUN BERTINGKAT... KAH KAH KAH !

Wah HEBAT betul Pejuang Akidah yang bernama HASAN ALI ni beb... macam ini lah yang dinamakan Seorang Pejuang Akidah... yang mempunyai DERIA yang SENSITIF terhadap permasalahan UMAT ISLAM di Malaysia... beliau ni kalau hidup dizaman-zaman KHALIFAH-KHALIFAH ISLAM selepas KEMANGKATAN RASULULLAH SAW mungkin beliau diantara NAMA yang akan jadi BAHAN SEBUTAN oleh UMAT MANUSIA dizaman ini terutamanya Umat Islam... seorang yang TEGAS... BERANI... JUJUR... PANDAI serta TAK BEBAL BERTINGKAT... kah kah kah !.

Mungkin beliau ni dilahirkan sebagai MANUSIA ISTIMEWA yang boleh MENAFSIRKAN kenyataan orang berkenaan AKIDAH dengan hanya berpandukan LAPORAN LIDAH SYAITAN UTUSEX MELOYA... yang menjadikan setiap ahli Paktan Rakyat (PR) sebagai MUSUH POLITIK yang perlu DIFITNAH... kah kah kah... bila dikatakan beliau BARUA UMNO maka CEPAT-CEPAT beliau NAFIKAN... bila DISARANKAN menyertai Umno beliau kata TAK HENDAK dan masih mahu bersama PAS... kah kah kah !.

Tapi setiap ISU yang beliau BANGKITKAN boleh dikatakan semua nya dari HASIL dari FITNAH lidah syaitan Umno... bahkan beliau pula cuba MENAMBAH dan MEMUTAR BELITKAN apa yang telah DIPUTAR BELITKAN oleh LIDAH SYAITAN RASMI UMNO tersebut... sudah-dah lah Hasan Ali oiii... lu TAK MALU ke menjadi PENYAMBUNG dan PENYEBAR kepada FITNAH LIDAH SYAITAN UMNO... mungkin lu pun dah MENGAMBIL SEBAHAGIAN TUGAS PENYEBAR FITNAH LIDAH SYAITAN UMNO tersebut... kah kah kah !.

Ataupun perkataan MALU sudah lu KUBURKAN sebaik sahaja lu DIPECAT dari PAS... dan kemudian nya mengambil WAJAH UMNO yang TAK TAHU MALU TAHAP TAMPAL KULIT KHINZIR 14 INCI untuk KEGUNAAN lu... kah kah kah... semakin lu banyak mengeluarkan kenyataan semakin banyak lah RAKYAT mengenali lu sebagai BARUA UMNO yang menyorokan WAJAH TAK TAHU MALU TAMPAL KULIT KHINZIR 14 INCI dengan WAJAH PEJUANG AKIDAH... kah kah kah !.

Cuba lah lu orang BAYANGKAN beb... jikalau Nurul Izah Anwar adalah INDIVIDU yang melakukan AKSI seperti KELAKUAN salah seorang PEWARIS RAJA serta BAKAL KETUA AGAMA ISLAM... gua rasalah mahu Hasan Ali ni ROADSHAW satu DUNIA... kah kah kah... kerana ini saja JALAN TERBAIK buat beliau untuk MENYAMBUNG SISA-SISA NYAWA POLITIK beliau bagi menghadapi PIlihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang bakal tiba tak lama lagi... sebab itu gua katakan Hasan Ali ni jenis MANGKUK AYUN BERTINGKAT... kah kah kah !.

Walaupun beliau TAK MAHU menyertai Parti UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATIONS (UMNO)... tapi beliau ni lebih KEDEPAN dalam MEMBELA UMNO dari ahli Umno itu sendiri... sebab itu bila mengulas ISU-ISU FITNAH yang dibuat oleh LIDAH SYAITAN UMNO... orang yang akan MULA-MULA mengulas antara nya adalah beliau... bukan nya Jamil Khir atau pun Fathul Bari Mat Yahya yang telah menjadi ULAMA sedia ada dalam Umno... jadi gua rasa TAK SALAH  seperti apa yang gua panggil beliau...  kan kan kan kan kan.... kah  kah kah !.  sumber SH


hemmmmm..... lu kalau tak puas hati hasan ali... lu boleh boleh pergi mampos aje beb... memang dalam politik musuh tak selama nya musuh dan kawan tak selamanya kawan... tetapi tak mustahil juga musuh akan selama nya musuh dan kawan akan selamanya kawan ok... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeee... A B U.

9 ulasan:

  1. Barangkali kerana perangai kedajalannyalah menyebabkan Allah yang maha mengetahui setiap rahsia kejadian menjadikan wajah Hasan Ali seburuk-buruk manusia. Lihatlah hidungnya yang dompak kembang kempis semasa sedang menabur fitnah melakukan kerja jahat. Lihatlah kerutan serta kehodohan seburuk-buruk wajah manusia sewaktu beliau sedang berdrama minggu ini menangis akan nasib anak bangsa dan agamanya.

    Semoga Allah memelihara kita dari mendapat keburukan di dunia dan akhirat. Biarlah ketentuan Tuhan ke atas makhluk Hasan Ali ini menjadi iktibar kepada setiap insan supaya tidak berbuat jahat.

    BalasPadam
  2. HA sebenarnya bukan bodoh ttp banganggg (10 x bodoh)...hahahahah

    BalasPadam
  3. Tak usah dok layan sangat badut ni...! buang masa aje..!

    BalasPadam
  4. buat la apapun. jgn harap la umno nak bg ko mana2 kerusi utk bertanding.

    BalasPadam
  5. Alang-alang selok PEKASAM biarlah sampai ke seJATI alang-alang aku dah ditendang dari Parti biarlah aku jadi gila babi.

    BalasPadam
  6. Apa yang saya faham akidah (iman) tu adalah hak ALLAH SWT. Kita sesama hamba tak akan mengetahui akidah seseorang.
    Siapa Hassan Ali ni boleh tahu akidah orang? Agaknya mungkin dia rasa dia orang hebat sebab ada PhD..tapi PhD dia ni lebih kepada Perangai hasad Dengki je sebab itu masa dalam PAS dia rasa dia yang paling hebat....Kesian pada manusia yang macam ini.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....