DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 8 November 2012

MANGKUK AYUN BERLENGAS NI JAWAP SOALAN DARI YB TUA KUTUK TAK SEDAR DIRI... KAH KAH KAH !

Siapa TAK KENAL dengan keda-dua mereka ini iaitu satu nya Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Mashitah Ibrahim yang TERKENAL dengan FITNAH beliau terhadap Presiden Pas Datuk Seri Haji Abdul Hadi Awang (DSHAHA) dalam satu ARTIKEL beliau yang disiarkan oleh Sinar Harian kemudian nya DIKELUARKAN dari SIARAN akhbar tersebut... dimana KINI ianya masih dalam PROSES MAHKAMAH setelah Presiden Pas tersebut MENYAMAN beliau berkenaan FITNAH tersebut... mungkin kerana BERLENGAS dengan SAMAN tersebut beliau AGAK MENYEPI seketika tapi hari ini beliau TAMPIL dengan BERGAYA dalam PERSIDANGAN DEWAN RAKYAT bagi MENJAWAP soalan-soalan yang dikemukakan oleh AHLI-AHLI PARLIMEN.

Yang kedua nya ialah  TUA KUTUK TAK SEDAR DIRI Yb Datuk Mohamed Aziz (Umno/Bn- Sri Gading Johor) yang pernah MENYARANKAN Pengerusi Bersama BERSIH 2.0 Datuk S. Ambiga DIGANTUNG HIDUP-HIDUP semasa Persidangan Parlimen SEISI yang lepas... iaitu selepas Perhimpunan Bersih 2.0 yang mendapat SAMBUTAN yang LUAR BIASA dari RAKYAT... mungkin beliau BERDUA hari ini MERASA akan mendapat SEDIKIT KEUNTUNGAN berkenaan Isu Yb NURUL IZZAH ANWAR yang dituduh oleh LIDAH SYAITAN UMNO iaitu UTUSEX MELOYAKAN cuba MENGGALAKAN ORANG MELAYU ISLAM MURTAD... cukup CANTIK apabila Timbalan Menteri yang KAKI FITNAH menjawap Soalan dari Ahli Parlimen TUA KUTUK TAK SEDAR DIRI... kah kah kah !.

Yang ISU cuba DIBANGKITKAN pula ialah isu TUDUHAN terhadap Yb Nurul Izzah Anwar yang dikatakan oleh LIDAH SYAITAN UMNO yang MENCIPTA RECORD sebagai AKHBAR yang PALING BANYAK DISAMAN KERANA FITNAH dalam MALAYSIA atau pun mungkin dalam DUNIA... konon nya Yb Nurul Izzah cuba menggalakan MURTAD dikalangan Orang Melayu Islam yang selama ini TERKENAL sebagai PENGANUT AGAMA ISLAM PALING TAAT DALAM DUNIA dari DULU, KINI dan mungkin SELAMANYA... tapi dengan SARANAN Yb Nurul Izzah mungkin dimasa AKAN DATANG orang Melayu Islam akan TIDAK seperti Orang Melayu Islam SEKARANG... yang MENGAMALKAN cara hidup ISLAM SEBENAR hasil perjuangan PARTI UMNO selama ini... kah kah kah !.

Ini lah yang dinamakan Timbalan Menteri MANGKUK AYUN BERLENGAS berjumpa Yb TUA KUTUK TAK SEDAR DIRI... berdiri sama Tinggi dan duduk sama Rendah... yang satu bagi SOALAN BODOH dan satunya bagi JAWAPAN BANGANG... elok betul lah beb sama BANGANG BIN BAHLUL... apa standard membawa isu akhbar FITNAH LIDAH SYAITAN UMNO melainkan hanya untuk MEMANJANGKAN FITNAH tersebut... kah kah kah... baik lu orang NASIHATKAN aje Ahli-Ahli Umno yang dah lama SESAT dari MENAMBAH DOSA lagi beb... tu Presiden lu orang tu... SURUH beliau masuk balik KELAS FARDHU AIN EDISI NAJIS MUGHALAZAH... kerana gua rasa Presiden lu tu TERSALAH MASUK KELAS atau pun MASUK KELAS TAK IKUT PERATURAN... kah kah kah !.

Sepatutnya Presiden lu tu masuk dulu kelas fardhu ain... tapi beliau tak masuk... yang beliau masuk ialah kelas WASSATIYAH, MAQASID SYARIAH dan kelas IKUT SUNNAH RASULULLAH SAW dan bla bla bla bla... kah kah kah... tapi gua TAK PASTI beliau KHATTAM atau tidak... sebab yang gua dengar beliau pun ada juga masuk KELAS HARAM JADAH... kah kah kah... entah BETUL atau TIDAK itu gua TAK PASTI lah beb... kerana kalau beliau masuk kelas yang PASTI rasanya PASTI beliau TAHU berkenaan NAJIS MUGHALAZAH dan tidak memberi jawapan ERK... ERK... ERK... semasa DITANYA oleh BUDAK BAWAH UMUR tempoh hari... kah kah kah... apa punya bahlul lah lu orang beb... konon nya nak jadi PEJUANG AGAMA ISLAM 1 MALAYSIA... tapi dalam UMNO pun banyak yang MUNAFIK beb... kah kah kah !.  sumber mk


hemmmmm..... lu orang kalau tak puas hati itu lu orang punya pasal lah beb... sebab pada gua itu lah gambaran wajah umno yang sebenar iaitu munafikun... kalau lu orang tak puas hati jugak... lu orang boleh pergi mampos aje beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

5 ulasan:

  1. Best tul baca entry lu bro... Tabik spring lah utk lu, toiyoiyoiyoinnggg.....!!!!

    BalasPadam
  2. Gua mmg meluat habis dgn Aziz ni.. Spesis tak tahu malu, tak ada komitmen, kering idea...lagi nak duduk dlm parlimen konon nak perjuangkan nasib bangsa, khhaaakkk ptuiiihhh!!!!

    BalasPadam
  3. Betina yang cantas bulu kening ni
    bercakap mengenai HUKUM ISLAM???
    F**K you!!!!

    BalasPadam
  4. pompuan yg sorang ni tak layak cakap pasal hukum Islam. bila dia cakap, akn ada sesuatu yg tak kena dn bnyak komen drpd org yg lebih arif ttg Islam.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....