DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 16 November 2012

LU ORANG NI APA HAL KUTUK-KUTUK DATIN SERI HJH ROSMAH MANSOR NI BEB ???

Lu orang ni tak boleh ke tengok beliau SENANG sikit... tak HABIS-HABIS lu orang nak MENGUTUK beliau kenapa... lu orang kalau jadi PENCHACAI PAKATAN RAKYAT (PR) pun AGAK-AGAK lah beb... tak SUDAH-SUDAH lu orang DENGKI dengan beliau APA HAL... tak boleh ke lu orang biarkan beliau HIDUP dengan cara WASSATIYAH beliau... dah lah beliau sebagai ISTERI PERDANA MENTERI macam lu orang TAK HORMAT langsung... ini baru beliau nak BERSENAM pun lu orang tak puas hati... jangan lah macam itu beb KESIAN lah sikit kat beliau yang TERUK bekerja membantu SUAMI beliau selaku Perdana Menteri Malaysia... beliau baru nak BERIADAH dah lu orang KUTUK tak tentu pasal... kalau lu orang TAK SUKA jangan TENGOK lah beb... biar gua seorang-seorang aje yang tengok.

Gua tak sanggup betul tengok lu orang kutuk beliau... tak kan lu nak buat sampai FIRST LADY OF MALAYSIA (FLOM) menjadi FIRST LADY OF MALANG beb... dah lah beliau sebagai Isteri Perdana Menteri... kemudian menjadi Menteri kepada PERMATA lepas tu menjadi Pengerusi kepada Isteri-Isteri Menteri dan Timbalan Menteri... tak kan lu orang tak nampak betapa SIBUK nya beliau dengan TUGAS beliau tu... sudah-sudah lah lu orang mengutuk beliau tu beb... jangan sampai gua pun MARAH dengan lu orang kerana TAK MENGENANG BUDI atas JASA kerja-kerja beliau selama ini... nampak sangat lu orang TAK BERSYUKUR dengan apa yang beliau buat keatas NEGARA dan AGAMA ISLAM... sudah lah lu orang tak suka tapi masih nak tengok... kalau gua lain lah beb kerana gua tak kutuk beliau beb... jadi gua boleh lah tengok...   kah kah kah !.


Itu adalah SKRIP biasa bagi PENCHACAI UPAHAN serta BARUA UMNO beb... kalau tak begitu BUNYI nya... bermakna dia orang BELUM KHATAM untuk menjawat jawatan tersebut... kah kah kah... gua rasa FIRST LADY OF MALANG amat bersesuaian buat Datin Seri Hajah Rosmah Mansor ni beb... dan lah orang lain yang KAHWIN beliau yang kena kutuk... ini baru aje beliau MENARI HINDUSTAN pun kena kutuk... tapi memang patut pun beliau KENA KUTUK... sebab kerja-kerja yang beliau lakukan  SALING TAK TUMPAH macam kerja HARAM JADAH... gua PINJAM perkataan yang dah di TREAD MARK oleh suami beliau... kalau lu orang TAK PERCAYA... lu orang boleh TANYA dengan Perdana Menteri Haji Najib apa itu perkatan Haram Jadah... kah kah kah !.


Belum pun sampai seminggu kisah beliau dihari PERKAHWINAN jagoh Badmintan Negara Datuk Lee Chong Wei jadi BUALAN reda... apabila dalam Jamuan Makan Malam Pengantin beliau telah DUDUK di TENGAH-TENGAH di antara PASANGAN PENGANTIN... yang konon nya kata Penchacai Upahan serta Barua Umno itu adalah PROTOKOL... entah dari mana penchacai dan barua Umno BELAJAR itu adalah protokol gua pun tak tahu lah beb... kalau majlis RASMI Kerajaan mungkin ada BETUL nya... tapi yang ini adalah MAJLIS PERKAHWINAN beb... yang sepatutnya Pasangan Penganti duduk BERSEBELAHAN... kah kah kah... yang KESIAN nya apabila ada Penchacai yang cuba nak MEMBANTAH perbuatan RM tersebut tapi terus DISERBU oleh orang-orang RM yang konon nya itu adalah protokol... protokol KEPALA LUTUT lu orang lah beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... walaupun datin seri hajah rosmah mansor ni selalu membuat kerja-kerja bodoh... tapi beliau masih mempunyai penyokong yang lebih lebih daripada beliau... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakn heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. Err.. DS Rosmah dgn DS Najib dulu bersanding tak?

    BalasPadam
  2. RAMAINYA PEMINAT LOSMAH ,HARI PERKAHWINAN CHONG WEI NASIB BEK LCW TAK KENA 'TONYOH' DENGAN BELIAU ;)

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....