DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 15 November 2012

DEWAN ULAMA PAS BENAMKAN CITA-CITA PARASIT DAN BARUA UMNO... KAH KAH KAH !


Patut lah PARASIT dan BARUA UMNO yang bilangan nya hanya 00.01 peratus TAK MAHU HADIR dalam MUTAMAR PAS yang Ke-58 di Kota Bahru Kelantan Darul Naim... rupa-rupanya mereka sudah MENGETAHUI yang HASRAT mereka untuk menjadikan PAS dan UMNO berkerjasama atau pun bergabung TIDAK mendapat RESTU dari AHLI-AHLI DEWAN ULAMA PAS PUSAT... patut lah Ketua Kumpulan Parsit ni AWAL-AWAL lagi sudah mengatakan tidak akan hadir beb... konon nya untuk memenuhii JEMPUTAN LUAR NEGERI... rupa-rupanya beliau TAK HENDAK MALU beb... kah kah kah !.


Sebelum ini beb kalau mendengar CERITA dari parasit dan barua Umno ni melalui LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALI UMNO seperti UTUSEX MELOYA, BERITA HAIRAN mahu pun TV3/4... seolah-olah hasrat parasit dan barua Umno ni DIRESTUI oleh Dewan Ulama PAS Pusat yang konon nya PENYOKONG kepada SIPOLAN yang pernah menjadi Timbalan Presiden PAS... saja gua gunakan perkataan sipolan supaya beliau TAK TERSEDAK beb... mana lah tahu sekarang ni beliau tengah BERSIDANG dengan orang-orang Luar Negeri... kalau gua sebut nama beliau tak ke NYANYA beliau beb... kah kah kah !.


Dikatakan juga oleh penyokong parasit serta barua Umno ni juga Ahli-Ahli Umno yang KEMARUK untuk PAS dan UMNO bekerjasama... yang walaupun beliau TIDAK HADIR dalam Muktamar PAS yang Ke58 namun dikatakan yang ORANG-ORANG beliau tetap akan hadir dan mengatakan BANTAHAN terhadap HALA TUJU PAS pada MASA KINI... mungkin ELOK orang-orang beliau yang lingkungan 00.01 peratus tu hadir bagi beliau diberi GAMBARAN SEBENAR sepanjang perjalananMuktamar PAS... jadi SENANG untuk beliau MEMIKIRKAN apa yang patut beliau dan parasit serta barua Umno buat pula selepas ini... kah kah kah !.


Salah satu perkara yang rasa gua beliau dan 00.01 peratus perasit serta barua Umno perlu lakukan ialah KELUAR dari PAS dan MENYERTAI Umno atau pun jikalau mereka TAK MAHU menyertai Umno seperti SAHABAT beliau iaitu SIPOLAN yang telah DIPECAT dari PAS... boleh lah beliau serta penyokong beliau dan sipolan yang dipecat tu TUBUHKAN PARTI BARU... kah kah kah... lepas itu boleh BERGABUNG DAN BEKERJASAMA dengan Umno yang menjadi CITA-CITA dan HAJAT atau pu HARAPAN sejak DULU KINI DAN SELAMANYA... kah kah kah... yang pelik nya mereka ini bukan SETAKAT tak mahu masuk Umno beb... tapi DIKAITKAN dengan Umno pun mereka TAK HENGIN, malang betul lah NASIB lu Umno... kah kah kah !.  FMT

hemmmmm..... apa agak-agak nya komen parasit serta barua-barua umno ni selepas mendengar ketetapan dari dewan ulama pas pusat... apa ayat temberang yang akan mereka gunakan bagi menutup malu dan pembohongan mereka selama ini... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. ketua parasit pegi jumpe anak badak laki najib kat dubai utk mendapat restu

    BalasPadam
  2. Salam Mat Indera

    Pergi dapat malu. Tak pergi 2x malu.

    BalasPadam
  3. Hampa dah tau dia nie sakit dok simpan buat apa lagi tendang saja keluaq buat apa dok mengat kat dia tambah dosa kerin lagi ada bila semua orang meluat kat dia dok kutok macam-macam bahasa,dah tak laghat nak dengaq dah.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....