DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 20 November 2012

DO'A TELAH MEMBUAT UMNO KELANTAN KEPANASAN TERBAKAR... PATUTNYA LU PANGGIL LAH BOMBA BEB... KAH KAH KAH !

Kata orang DOLU-DOLU bila sahaja AZAN BERKUMANDANG... maka dikala itu dikatakan BERTEMPIARAN lah segala KETURUNAN IBLIS dan KETURUNAN SYAITAN... tapi gua tak pasti pulak lah kemana bertempiaran nya dengan keturunan iblis dan keturunan syaitan ni pergi MENYOROK bila mendengar azan... mungkin gua masa tu tak DENGAR habis cerita tersebut... jadi hanya SETAKAT itu sahaja lah yang gua TAHU... nasiblah dalam BAB BERSUCI termasuk NAJIS MUGHALAZAH gua dikira KHATTAM juga lah beb... jadi kalau ditanya oleh budak BAWAH UMUR tak lah gua menjawap ERK... ERK... ERK... lu orang jangan lah GELAK beb... kah kah kah !.

Lagi satu beb untuk tidak menimbulkan KEKELIRUAN... syaitan yang bertempiaran tu bukan nya SYAITAN YANG DIKENALI ya beb... cakap kena TERANG dan JELAS sekarang ni... supaya orang tak SALAH SANGKA... nanti tak PASAL-PASAL pulak syaitan-syaitan yang dikenali TERSEDAK TERBAHAK-BAHAK... takut pulak ada diantaranya mempunyai SAKIT JANTUNG... kah kah kah... lu FAHAM-FHAM aje le beb... Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) dah semakin hampir... untuk itu biarlah diantaranya dapat BERTANDING dalam PRU13 walaupun KALAH dari tak dapat bertanding kerana MENINGGAL DUNIA akibat tersedak terbahak-bahak... kah kah kah !.

Rasa gua lah cerita daripada Umno Negeri Kelantan ni pun tak jauh BEZANYA dengan cerita Azan yang membuat keturunan iblis dan keturunan syaitan bertempiaran swewaktu BERKUMANDANG... cuma kali ini ianya berkisahkan DO'A dan KEPANASAN... mungkin kerana do'a yang dibacakan telah membuat Umno Kelantan KEPANASAN hingga TAK TERTAHAN... kah kah kah... sebab itu mereka telah membuat Laporan Polis berkenaan dengan do'a tersebut... hari ini sahaja mereka dua laporan polis berhubung tindakan PAS membaca do'a untuk menghancurkan Umno dan Barisan Nasional (BN) dan tuduhan bahawa Umno sebuah parti murtad... kah kah kah !.

Apasal orang lain yang BERDO'A lu orang yang KEPANASAN beb... kah kah kah... tak YAKIN ke lu orang dengan PERJUANGAN Umno lu orang beb... kata ALLAH BERSAMA UMNO... apa perlu nya lu orang MENGGELABAH dan MEMGGELUPUR beb kalau BETUL perjuangan Umno DIREDHAI ALLAH SWT... apa lu orang TAK YAKIN dengan KEKUASAAN ALLAH YANG MAHA MENGETAHUI apa yang ada DILANGIT dan apa yang ada DIBUMI... apa kata gua cadangkan kat lu orang supaya membaca balik do'a tersebut kepada PAS kerana PAS telah MENGINAYA UMNO seperti yang lu orang SEBAR-SEBARKAN 1 MALAYSIA... kah kah kah !.

Atau pun kalau lu orang TAK SANGGUP untuk membaca do'a yang dibaca oleh PAS tu... lu orang BERDO'A aje BALIKAN do'a tersebut kepada PAS dan MOHON perlindungan dari ALLAH SWT supaya do'a PAS tersebut tidak DIMAKBULKAN... kah kah kah... ini tidak beb... yang lu orang tunjukan ialah MENGGELABAH dan MENGGELUPUR seolah-olah sudah PASTI yang do'a tersebut DIMAKBULKAN tanpa SEKATAN dan HIJAB... kah kah kah... yang lagi satu PELIK dan AJAIB nya ialah apabila yang bertaraf ULAMA dalam Umno pun sama BINGAI dengan PENCHACAI UPAHAN... kalau PIMPINAN Umno tu lu orang jangan ceita lah beb... sebab mereka sendiri pun akui yang Umno ni 99 peratus  ahlinya adalah BANGANG BIN BAHLUL... kah kah kah !.


hemmmmm..... sebenarnya beb tak payah dido'akan oleh pas pun umno ni pernah mampos... antara sebab utama nya ialah mereka dilahirkan sekali dengan kembar mereka iaitu phd (perangai hasad dengki)... tak kan itu pun lu orang umno tak tahu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb... heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Perjuangan PAS kini sudah jadi apa.....buat apa ada pengundi/penyokong PAS jika kepimpinan PAS tidak mahu memikul tanggung-jawab sebagai pemimpin(PM). Kemana perjuangan tentang negara Islam, Hudud, Keadilan dan Kebajikan hendak dihumbankan. Apakah PAS mengharapkan pada PKR-DAP untuk melaksanakannya.....
    Apa sebenarnya perjuangan PAS kini. Bersiasah dengan kebencian melampau terhadap UMNO/Melayu/Islam hanya untuk ke Putrajaya. Setelah kuasa siasah UMNO/Melayu/Islam pecah, kuasa mentadbir negara pula PAS ingin menyerahkan kepada mereka(DAP-PKR) yang terlihat kini tidak ada keadilannya.

    Semoga tidak menjadi kenyataan bahawa PAS itu hanya pecacai tegar/khadam bagi DAP-PKR.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....