DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 15 November 2012

CONTOH AHLI PARTI PAS YANG TERBAIK... INI LAH DIA MANUSIA NYA BEB !!!

Kalau gua katakan beliau PARASIT atau pun BARUA UMNO nanti adalah yang kata gua ni KURANG AJAR lah... TAK BERBUDI BAHASA lah dan macam-macam lagi bla bla bla bla... semua perkataan tersebut cukup SENANG dan SUKA gua dengar beb... tapi apa lagi yang patut gua panggil beliau yang pernah menjawat jawatan Timbalan Presiden PAS serta masih lagi Ahli Parlimen dibawah Parti PAS dan masih menjadi Ahli Pas... mengikut kata beliau yang dilaporkan oleh mk bahawa beliau tidak akan hadir ke Muktamar PAS ke-58 yang bakal berlangsung di Kota Bharu bermula Jumaat... ini kerana beliau memenuhi undangan rasmi ke luar negara... sebab itu gua katakan yang beliau ni adalah CONTOH TERBAIK sebagai Ahli Parti PAS... kah kah kah !.

Kalau beliau tu adalah Ahli biasa atau pun Ketua PAS KAWASAN... mungkin gua tak berapa hairan dan kisah sangat... itu pun kena dilihat juga atas ALASAN apa yang beliau TIDAK HADIR... tapi kalau dah pernah menjawat jawatan TIMBALAN PRESIDEN PAS dan MASIH menjadi AHLI PARLIMEN PAS ditambah lagi beliau juga adalah salah seorang AHLI MAJLIS SYURA... mana mungkin beliau sebagai yang dinyatakan diatas TIDAK HADIR hanya kerana MEMENUHI jemputan LUAR NEGARA beb... sedangkan Persidangan TAHUNAN PARTI berlangsung hanya SETAHUN SEKALI... mungkin kalau Umno dan ISI PERUT nya yang membuat program dan menjemput beliau akan HADIR kot... lebih-lebih lagi kalau Datuk Seri Haji Najib MENJEMPUT beliau... kah kah kah !.

Sebenarnya beliau ni TAKUT pada BAYANG-BAYANG beliau sendiri... konon nya dulu beliau mengatakan mempunyai pengikut di AKAR UMBI... nah sekarang BUKTIKAN dalam MUKTAMAR yang beliau mempunyai pengikut... nyatakan PANDANGAN dan BANTAHAN beliau yang selama ini beliau nyatakan dan dikeluarkan oleh LIDAH SYAITAN YANG DIKENALI UMNO... konon nya beliau lah PEJUANG ISLAM TULIN... kenapa takut hadir... kalau didepan lidah rasmi syaitan yang dikenali fuhhhhh !!!!... seolah-olah beliau lah yang TERBAIK... gua langsung TAK MENYESAL dengan TANGGAPAN gua terhadap beliau ni... biar apa pun kata penyokong beliau kepada gua... gua langsung TAK PEDULI... kerana pada gua beliau ni lebih banyak MENYUSAHKAN dari MEMBANTU Parti PAS... lu orang tak setuju... itu hak lu orang ok... kah kah kah !.

Kalau rasa-rasa dah tak boleh duduk dalam PARTI PAS baik aje le beliau KELUAR dari PAS... untuk apa lagi beliau menjadi Ahli PAS kalau dah tak boleh membantu dan lebih banyak menyusahkan... kan lebih baik beliau keluar dan MENYERTAI UMNO atau pun TUBUHKAN PARTI BARU... selepas itu boleh lah BERGABUNG dengan Umno yang selama ini beliau IDAM-IDAMKAN beb... kan kata beliau ada PENGIKUT... jadi kenapa perlu risau akan SOKONGAN... sebab sudah tentu PARASIT-PARASIT yang ada dalam PAS dan yang sekarang menjadi BARUA UMNO akan menyokong beliau... untuk itu soal sokongan DITANGGUNG BERES beb...  tetapi kalau dah jenis pemimpin yang hanya BERANI MELALAK di depan LIDAH RASMI SYAITAN YANG DIKENALIUMNO... begini lah PERANGAI beliau beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... satu contoh bangang bin bahlul yb pas ni ialah apabila mempertikaikan orang kristian berdo'a... dah nama nya penganut kristian sudah tentu lah agama kristian jadi keutamaan... tak kan orang kristian nak diharapkan berdo'a untuk orang islam... adoi adoi adoi adoi adoi kenapa lah beliau ni beb... kah kah kah... umporno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

13 ulasan:

  1. Dia rasa dia dah penting dah, sebab tu dia pegi luar negara. Apa pun, biar lah dia...tak lama lagi kene pecat la dia tu...sabar je la.

    BalasPadam
  2. Penyakit tak bertelur Najib dah melarat dekat orang ni dah.

    BalasPadam
  3. Salam

    Ada orang jahat, tapi berkesudahan baik.
    Ada oang baik, tapi berkesudahan jahat.
    Mamat ni masuk kategori kedua.

    BalasPadam
  4. seronok baca ulasan tuan tentang barang tak cukup saiz nih. terima kasih

    BalasPadam
  5. Pas bantutkn hajat dia nk jd menteri. Klu pr menang dia thu pluang jd menteri tipis n lg x kumpul harta. Tgk jamil, bru jd menteri kaya raya.

    BalasPadam
  6. Parti Islam Melayu SeMalaysia (PIM)

    Penaung : Tun Abdullah Ahmad Badawi
    Mursyidul Am : Ustaz Harun Taib
    Presiden : Nasharudin Mat Isa
    Timbalan Presiden : Dr. Hassan Ali
    Naib Presiden : Zulkifli Nordin
    Naib Presiden : Osman Jailu
    Naib Presiden : Jamaludin Behrang
    Naib Presiden : Ibrahim Ali Perkasa
    Setiausaha : Nasrudin Tantawi
    Bendahari : Dato Dr. Haron Din.

    BalasPadam
  7. Mangkuk ni tak payah datang pun lagi bagus la...
    Buat menyemak ja...
    Aku dah bebulu sangat dgn mangkuk ni...

    Lebih sudu dpd kuah...

    Mangkuk yang nak meranapkan PAS

    BalasPadam
  8. Nasaruddin ni same je spesis macam Hasan Ali. Dalam dunia politik, manusia jenis ni kite di anggap beruk, di mana pohon lebatbuah nye kesitu lah ia akan melompat.

    Seperti Hasan Ali, beruk ni menunggu untuk di pecat supaye ia bebas melompat ke mane2.

    BalasPadam
  9. dia tunggu pas pecat...dia nak lompat takut langgar bai'ah..itu pasai mcm2 kenyataan dia buat supaya pas pecat dia...pas jgn pecat dia biar meroyan sorang2..........

    BalasPadam
  10. saya rasa ini adalah strategi Nasa untuk memburukkan PAS. Sekiranya beliau dipecat, maka akan lebih 'garang' lah dia menghentam PAS bersama-sama Hassan Jati dan Ibrahim Perkasa.

    Itu sebab dia berani 'mencabar' PAS dengan kenyataan bahawa dia YAKIN PAS tidak akan memecatnya.

    Inilah 'penghijrahan' yang dibuat oleh beliau, tak tahulah sama ada dari 'baik' kepada 'tidak baik' atau sebaliknya. Muktamar PAS wajar memikirkannya dan mempertimbangkan kedudukan beliau dalam PAS.

    BalasPadam
  11. Dari dulu lagi dah aku dok kata mangkok hayun hanya buat onak dalam pati saja tapi PAS pusat takut nak betindak sebab taku jadi macam Hassan Ali tambah-tambah lagi PRU13 nie dah nak dekat ,maka jadilah telan buang lingkup PAS simpan jadi beban PAS, sebab kena jawab semua soalan berbangkit pasal mangkok hayun nie.

    BalasPadam
  12. MANGKUK GEROMBOLAN GENG PERPADUANGGGG ! ABU !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....