DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 6 Oktober 2012

TUDUH GANGSTERISIME KEATAS KHAIRY, MACAM TAK PERCAYA LA PULAK !

Biar betul tuduhan lu orang tu yang kata Ketua Pemua Umno Malaysia Yb Khairy Jamaluddin (KJ) terlibat dalam kegiatan GANGSTERISME... kalau lu orang kata Ketua Pemuda MIC T Mohan serta Menteri Sumber Manusia, Datuk Seri Dr S Subramaniam mungkin gak gua percaya... sebab sejarah MIC yang lama dibawah Kepimpinan Datuk Seri S Samy Vellu yang dikatakan menggunakan GANGSTER KAUM INDIA bagi mengawal kaum India yang cuba menentang kepimpinan beliau... tapi bila lu orang kata Ketua Pemuda Umno Malaysia KJ terlibat... ini yang buat gua pening sikit beb...  kah kah kah !.

Gua pening bukan pasal apa beb... sebab yang lu orang kata terlibat dengan GANGSTERISME ialah Ketua Pemuda Parti Umno Malaysia tu... yang mana Parti tersebut terkenal dengan PAN TIN TUN, BERBUDI BAHASA pendik kata segala yang baik lah ada pada Parti Umno tu... kah kah kah... jadi bila lu orang tuduh Ketua Pemuda Umno Malaysia KJ terlibat dengan GANGSTERISME sukar gua nak PERCAYA beb... apatah lagi sekarang ni Umno dipimpin oleh seorang Pemimpin yang Wassyatiyah Demokrasi Terbaik iaitu Datuk Seri Haji Najib (DSHN)... di tambah lah pulak bila gua tengok gambar ni... macam mana gua nak percaya dengan tuduhan lu orang tu... kah kah kah !.

Jadi lu orang jangan salahkan gua kalau gua tak percaya sekejap dengan tuduhan lu orang keatas KJ ni ya beb... rasa-rasa gua lah lu orang pun mungkin dah tak percaya sikit dengan tuduhan yang mengatakan KJ terlibat dengan GANGSTERISME... kah kah kah... jadi untuk itu beb lain kali CAKAP SIANG PANDANG-PANDANG, CAKAP MALAM DENGAR-DENGAR... sebab siang terang dan boleh melihat... manakala malam pulak gelap jadi apa nak dipandang terpaksa dengar aje le... dan juga lu orang kena ikut cakap Pemimpin Wassyatiyah Demokrasi Terbaik DSHN tu yang selalu ikut SUNNAH RASULULLAH SAW... kah kah kah !.

Sebab itu sekarang ni kalau lu orang nampak Parti Umno dah lebih ISLAMIK dari Parti Pas itu sendiri... mereka sudah ada MAQASID SYARIAH, ULAMA MUDA UMNO, IKUT SUNNAH RASULULLAH SAW... yang mana itu semua adalah hasil daripada TRANFORMASI POLITIK oleh Presiden Umno DSHN yang telah menghasilkan DEMOKRASI TERBAIK ALA WASSYATIYAH... jadi gua pesan lagi kat lu orang ya beb... jangan lah lu orang MENABUR FITNAH dan TUDUHAN YANG TAK MASUK AKAL... ikut lah perangai PENCHACAI UPAHAN UMNO bila buat tuduhan di sertakan dengan BUKTI walaupun VIDEO HITAM PUTIH MACAM FILEM PERANG DUNIA KEDUA... kah kah kah !. sumber baca sini


hemmmmm..... ketua pemuda umno boleh disebariskan dengan tiga naib presiden umno... yang mana mereka ini adalah calon-calon yang bakal mengantikan timbalan presiden umno dan presiden umno... jadi lu orang rakyat malaysia fikir lah sendiri apakah lu orang hendak pemimpin negara malaysia yang seperti ini dimasa akan datang... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....