DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 27 Oktober 2012

TS KHALID PENUH KONTROVERSI !!!... MAK AIIII... PENYAMUN NI PUN NAK MENGULAS GAK, KAH KAH KAH !

Lu orang AGAK-AGAK lah boleh PAKAI ke kata-kata PENYAMUN yang dah didapati BERSALAH namun BELUM di menjalani HUKUMAN PENJARA ni beb... seperti BIASA lah yang salalu gua katakan... kalau RAKYAT selain dari UMNO dan ISI PERUTNYA mempertikaikan  MENTERI BESAR SELANGOR DE yang ada sekarang ni... rasa-rasanya gua masih BOLEH DENGAR serta MEMPERTIMBANGKAN DAKWAAN tersebut beb... TAPI BUKAN dari PENYAMUN dari Parti UNITED MUNAFIKUN NATIONAL ORGANISATONS (UMNO) serta ISI PERUTNYA... kerana adalah lebih baik aje DIA orang CERMIN MUKA dia orang tu dulu... dari lu terus MENAMPAK PERANGAI MUNAFIK seperti SYITAN-SYAITAN YANG DIKENALI... kah kah kah !.

LEBIH-LEBIH lagi kalau beliau sebagai PENYAMUN yang sudah DIKENALI dari Parti SYAITAN YANG KENALI... yang bukan hanya oleh PENGUNDI kenal bahkan BUDAK SEKOLAH RENDAH pun kenal siapa beliau... kalau lu orang tanya BUDAK SEKOLAH RENDAH... "murid-murid KENAL tak SIAPA DIA ni"... maka akan DIJAWAP oleh mereka "KENAL CIKGU"... "kalau KENAL siapa dia"... "tak nak SEBUT cikgu"... "kenapa TAK NAK sebut"... "sebab NAMA dia dengan nama yang satu lagi tu SEAKAN-AKAN aje BUNYINYA"... "APANYA yang seakan-akan"... "nama dengan PERANGAI nya seakan-akan cikgu"... "ok lah kalau tak nak sebut TAK APA... tapi PASTI kamu kenal dia"... "ya kenal cikgu"... "kalau kenal tak apa... SEBAB ini boleh dikatakan termasuk dalam MATA PELAJARAN SEJARAH NEGERI SELANGOR"... kah kah kah !.

Tapi dah memang DASAR MUKA TAMPAL KULIT  KHINZIR 14 INCI apa nak buat beb... sebab itu neliau masih boleh MENGULAS dengan KAIA-KATA "Kalau dinilai dari segi PENTADBIRANNYA, saya melihat Abdul Khalid sebagai MENTERI BESAR paling banyak KONTROVERSI antaranya KES HUTANG BANK sebanyak RM66 juta dan beberapa KES LAIN yang kta tahu... dalam ucapan Anwar pada Majlis Makan Malam Keadilan Selangor 2012, Ahad lalu juga ada sebut mengenai PERUNTUKAN RM500 juta yang dikeluarkan Negeri Selangor dan  Negeri Pulau Pinang untuk PEMBINAAN RUMAH KOS RENDAH, tapi saya TAK NAMPAK di mana rumah itu..."

Tambah PENYAMUN ni lagi "jumlah kumpulan wang disatukan Selangor meningkat sehingga RM1,944.01 juta itu diperoleh berdasarkan jumlah kutipan Kerajaan Negeri menerusi CUKAI dan hasil PENDAPATAN NEGERI yang lain, namun tiada SUMBER BARU... kalau kita lihat... kenapa harga rumah di Selangor tinggi ?... ia kerana penilaian harga tanah... PREMIUM TANAH yang TINGGI menyebabkan RUMAH juga dijual dengan harga tinggi... memang dia boleh dapat cukai banyak, tapi RAKYAT TERTEKAN..." kah kah kah... RAKYAT TERTEKAN beb... perghhhh... DASYAT memang DASYAT... betul-betul ULASAN MAUT gua cakap lu... memang DASAR MUKA TAMPAL KULIT KHINZIR 14 INCI beb... kah kah kah !.

Itu sebab gua suruh lu tu DUDUK DIAM-DIAM aje dan BUAT-BUAT BODOH daripada MENGATAL MULUT dan BUAT KERJA BODOH mengulas KEPIMPINAN NEGERI SELANGOR yang ada sekarang... sebabnya beb LU dan UMNO serta seluruh ISI PERUTNYA memang TAK LAYAK nak MENGULAS perkara tersebut beb... dan itu lah HAKIKAT yang LU dan UMNO serta seluruh ISI PERUTNYA kena TERIMA... kerana SEJARAH selepas MERDEKA tak kan dapat lu orang TIPU seperti SEJARAH sebelum Merdeka... iaitu dimasa BAPAK UMNO INGGERS PENJAJAH SEDANG BERKUASA... yang menjadikan BARUA INGGERIS PENJAJAH SEBAGAI PEJUANG KEMERDEKAAN tapi PEJUANG KEMERDEKAAN DITUDUH PENGGANAS dan PENGKHIANAT... kah kah kah !.  sumber SH


hemmmmm..... manusia kalau jahat orang masih tak heran... yang heran nya bila penyamun dan perompak mengaku baik dan macam bagus aje beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. Ini lah muka setan yang lupa dirinya setan. Lawak betul...si Toyol nih.

    BalasPadam
  2. Khir Toyo...diam lebih baik dr berkata2...anda telah didapati bersalah sbb rasuah...org yg didapati bersalah x pyh la nk komen apa2...balik rumah ajak bini sekali cermin diri tu...muka x malu..

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....