DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 9 Oktober 2012

SEORANG LAGI PEMIMPIN UMNO SABAH NAK KENA PAKAI PUMPERS BEB... KAH KAH KAH !

Seorang-seorang Pemimpin Umno dari Negeri Sabah dah mula nak terkecing-kencing... kah kah kah... kali ini Naib Presiden Umno pulak iaitu Datuk Seri Mohd Shafie Apdal yang cuba menasihati rakyat Sabah agar tidak terpengaruh dengan hasil kaji selidik Merdeka Centre... bukan nya fitnah tapi hanya kajian Pemimpin Umno dah mula nak terkencing-kencing... kah kah kah... apa punya standard lah lu orang penyokong Umno ada Naib Presiden punya Pemikiran low class... kah kah kah !.

Tapi apa nak buat dah memang hampir 99 peratus Pemimpin yang lu orang pilih punya standard yang sama dengan BN (Bini Najib)... kah kah kah... elok lah tu bercakap pun semasa menghadiri majlis penutup Hari Potensi Kanak-Kanak Tabika Kemas... kerja yang sepatutnya BN boleh buat tapi yang itu lu nak buat... cari lah majlis lain yang lebih mencabar dan bersesuaian dengan Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah yang lu sandang tu beb... sepatutnya lu serahkan lah Majlis tu pada BN... kah kah kah !.

Menurut Naib Presiden Umno yang pernah dikaitkan dengan seorang Artis Jelita ni seperti yang didedahkan oleh Ketua Wanita Keadilan Yb Zuraidah Kamaruddin... dan perkara tersebut dikatakan fitnah oleh Naib Presiden Umno dan Artis Jelita tersebut... di khabarkan pada awal pendedahan oleh Yb Zuraidah yang mereka akan MENYAMAN Yb Zuraidah diatas tuduhan tersebut... tapi dah NAIK MENGANTUK Yb Zuraidah MENUNGGU SAMAN yang TAK KUNJUNG TIBA... mungkin Posmen dah salah hantar alamat kot... kah kah kah...

...kata beliau "rakyat Sabah agar tidak terpengaruh dengan hasil kaji selidik Merdeka Centre, yang mengaitkan kemerosotan tahap kepuasan pengundi Sabah dengan pimpinan kerajaan negeri... apa yang penting ialah kita sama-sama bekerja keras (untuk membangunkan negeri ini) dan bukan hanya berlandaskan kepada penilaian terhadap kita... kerajaan sedia ada mampu melaksanakan tanggungjawabnya dengan baik dan mengajak rakyat Sabah menumpukan kepada agenda pembangunan di negeri ini".

Itu lah pasal bila diberi kepercayaan lu orang tak menyelesaikan dengan sempurna... bila ada kajian macam ni dah lu orang terkencing-kencing nak menafikan... tapi masa kajian populariti 60 peratus Umno/Bn tak ada pulak lu orang katakan tak betul... lu orang hebuh 1Malaysia hasil kajian Merdeka Centre tersebut... macam-maca bunyi yang keluar dari mulut lu orang... rakyat puas hati lah... Kepimpinan Ketua Menteri diterima Rakyat Sabah lah... Tranformasi Datuk Seri Haji Najib berjaya lah... tapi kesudahan nya semuanya bla bla bla bla... kah kah kah !.

Gua rasa kan beb... sekarang ni kalau nak buat perniagaan Pumpers memang bersesuaian... lu orang kena buat pernigaan yang jenis bergerak di setiap Majlis yang dihadiri oleh Pemimpin Umno/Bn... kalau nak jualan menjadi hit ialah lu orang berniaga ditempat seperti Majlis yang dihadiri oleh Naib Presiden Umno iaitu Tadika Kemas... dengan Bapak Budak pun lu orang boleh jual dan ditambah dengan Jualan Bonus iaitu kepada Mak-Mak Budak... bagi digunakan oleh anak-anak mereka... apa macam kalau lu orang nak cuba baik dari sekarang beb... sebab jualan akan menjadi hit lagi dimasa Kempen PRU13 dan jualan bonusnya pulak semasa Keputusan PRU13... kah kah kah !.  sumber baca sini


hemmmmm..... lagi satu gau nak pesan pada sesiapa yang nak berniaga pumpers tu... lu orang kena pastikan ianya jenis boleh takung air sehigga dua liter beb... kerana jenis kencing dia orang ni adalah jenis kencing tak lawas... dah kencing pun masih lagi rasa nak terkencing... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....