DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 9 Oktober 2012

PERGGGH !!!... INI BARU BETUL-BETUL ANAK BAPAK, KAH KAH KAH !

Untung betul Situa Kutuk Tak Sedar Diri ni beb... yang dari muda sampai ketua hinggalah diumur-umur rumah kata pergi kubur kata mari kerjanya asik nak menipu tapi masih mempunyai seorang anak yang mengakui kata-kata beliau... Susah lu orang nak jumpa dalam zaman langit terbuka ataupun zaman maklumat dihujung jari sekarang ni yang seorang anak mempunyai Pendapat dan Pandangan yang sama dengan bapaknya... sebab itu gua katakan yang Datuk Mukhriz ni betul-betul ANAK BAPAK... mereka betul-betul Sehati Sekata dan Sependapat... kah kah kah !.

Mungkin lu orang dah tahu cerita ni... tapi sebagai penyedap cerita, gua ulang aje le... sedangkan Firaun yang dikatakan seorang Raja yang hebat dengan Pembinaan Piramid yang menjadi Kekaguman Manusia Dunia hingga hari ini pun tak mampu mendidik anak angkat beliau iaitu Nabi Musa As supaya sependapat dengan beliau... walaupun beliau telah membesarkan Nabi Musa sejak dari kecil dengan penuh kasih sayang serta kemewahan... dimana Nabi Musa As membesar didalam Istana Firaun dan sudah tentu Nabi Musa As Makan Makanan yang dipunyai oleh Firaun... tapi masih menentang Firaun... kah kah kah !.

Penentangan Nabi Musa As bukan setakat berbalah pendapat macam antara Tun Madey dengan anaknya yang bernama Datin Paduka Marina tu... tapi Penetangan membawa sehingga Bapak Angkat beliau yang membesarkan beliau dengan PENUH KASIH SAYANG DAN KEMEWAHAN DIDALAM ISTANA Mampos di Telan Gelombang Biru Laut Merah... apakah Nabi Musa As Tak Bersyukur dengan  segala kasih serta kemewahan yang telah Firaun beri dan curahkan kepada beliau... kah kah kah... itu lu orang sendiri kena jawap lah beb... kerana Penafsiran Syukur ni memang selalu dimainkan oleh Manusia Haramjadah seperti PEROMPAK PENYAMUN DAN PENYAGAK... kah kah kah !.

Apa pulak lah gua ni melalut sampaikan ke kisah Nabi Musa As dan Firaun ni... kah kah kah... berbalik pada kisah Anak Bapak kepada Tua Kutuk Tak Sedar Diri tu... beliau mengatakan serta menyamakan pihak yang merusuh di Mesir sebelum ini merupakan NGO yang sama memberi sumbangan dana kepada portal berita Malaysiakini dan pertubuhan Suara Rakyat Malaysia (Suaram)... bantuan dana itu bertujuan mempromosi demokrasi diperjuangkan NGO terbabit namun pada masa sama di belakang mereka bukan orang menghormati demokrasi tetapi mencetuskan peperangan di beberapa negara... pendapat yang sama juga keluar dari mulut Bapak beliau... kah kah kah !.

Menurut beliau lagi "Mereka berbuat demikian atas sebab ingin menguasai sumber minyak, jauh sekali dalam pemikiran mereka untuk memperjuangkan kebebasan bersuara, keadilan sosial demokrasi yang sekadar menggunakan istilah itu bagi mengelirukan kita... antara NGO asing yang dikenal-pasti seperti National Endowment for Democracy (NED) dan Open Society Institute (OSI) di bawah kelolaan penyangak mata wang George Soros"... kan gua dah cakap beb apa yang beliau katakan sama seperti apa yang dikatakan Bapak Beliau... memang bertuah Tua Kutuk Tak Sedar Diri tu dapat anak macam beliau beb... kah kah kah !. sumber baca sini

Patutlah beliau mahukan anak beliau tu menjadi Presiden Umno seterusnya menjadi Perdana Menteri ataupun setidaknya menjadi Ketua Pembangkang andai kata Umno/Bn kalah dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti... kerana anak beliau ni memang yang jenis Ikut Kata serta sependapat dengan beliau... setidak-tidaknya gua rasa beliau sudah ada Senarai Susunan Kabinat Bayangan jika ditakdirkan UMNO/BN MENANG CIPUT atau pun PARAS-PARAS HIDUNG... kerana gua pasti nasib Datuk Seri Haji Najib akan sama seperti Tun Abdullah (Mr. CLean) yang bukan saja Jawatan Ketua Pembangkang beliau tak dapat... bahkan Jawatan Presiden Umno pun akan DITENTANG jika tak letak jawatan... wakakaka... muuuuuuuah... kah kah kah !.


hemmmmm..... jiakalau umno/bn kalah dalam pru13 nanti... kemungkinan akan terjadi dua perkara amat lah besar beb... satu banyak yang lari keluar negara tanpa disuruh... kedua banyak yang mati terkejut... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

3 ulasan:

  1. MEMANG SAH BAPAK BOROI ANAK RINTIK ;)MAMAK KALU MAMAK JUGA DAA ! ABU !

    BalasPadam
  2. hahaha dasar pencacai pakatan x baca ker kenyataan tun mengenai kes ni..sejak bila tun berkawan dengan soros?buktikan lah

    BalasPadam
  3. Tanpa nama 6:35...
    Gua ada baca kenyataan dia... tapi gua rasa itu semua kenyataan dari bekas ketua UMAT MUNAFIK NO OTAK... PENIPU... kah kah kah...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....