DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 1 Oktober 2012

MANUSIA YANG SUCI EMBUN PAGI MENGULAS ANTARA NAJIB DAN ANWAR... GUA TAK NAK GELAK BEB !

Memang dah dibuktikan oleh sistem Keadilan Negara ini bahawa Manusia bernama Tan Sri Rahim Thamby Chik tidak pernah dikaitkan dengan sebarang kes Liwat Meliwat... dan tak secara langsung beliau adalah Manusia Sesuci Embun Pagi dari sebarang kes Liwat Meliwat... maka atas sebab itu beliau sememang wajar mengulas dan memperbandingkan antara dua pemimpin Rakyat masa kini yang bernama Datuk Seri Hj Najib (DSHN) sebagai Perdana Menteri dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) sebagai Ketua Pembangkang... kah kah kah !.

Maka dengan tidak rasa malunya... manusia yang sememangnya mempunyai Muka Malu seperti beliau telah mengulas dan memperbandingkan perihal dua pemimpin masa kini tersebut... dengan kata-kata Anwar adalah Pemimpin yang sering mempertikaikan apa saja yang dilakukan oleh Kerajaan... tetapi rakyat sendiri tahu menilai setiap tindak-tanduk yang dilakukan pemimpin seperti DSAI... yang menjadi penyebab kepada konflik dalam politik Malaysia yang mungkin bermaksud penyebab kepada Nyawa Umno/Bn seperti Telor Dihujung Tanduk... kah kah kah !.

Yang mana menurutnya lagi ia juga telah berjaya mempengaruhi Jenerasi Y iaitu golongan muda yang mempunyai pelajaran tetapi tidak mempunyai penghayatan dan cintakan terhadap negara seperti beliau... ini menyebabkan mereka dipergunakan oleh mana-mana pihak termasuk pembangkang... perggghhh hebat-hebat beb... bila manusia Sesuci Embun Pagi mengeluar pandangan dan buah fikiran... sudah tentu ianya menusuk kedalam kaldu gua beb... kah kah kah... siapa lagi yang hendak didengar pandangan selain dari manusia Sesuci beliau ni beb... beliau memang datang dengan Pakej iaitu Berintegriti, Berwawasan, Berilmu, Bermaruah, Beramal dan akhir Muka Yang Tahu Malu... kah kah kah !.

Sepatutnya lu orang Umno lantik beliau sebagai antara Pemimpin Kanan Dalam Umno... barulah Penyokong Pakatan Rakyat serta Generasi Y akan memberi sokongan kepada Umno/Bn... dan mungkin juga dengan itu DSHN tak Pening Kepala untuk tentukan tarikh Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13)... maka tak timbulah segala Teka-Teki yang dah tak menjadi Teka-Teki lagi disebabkan rakyat dah tahu jawapan nya iaitu PENIPU... kah kah kah... bermula dari "Rasa-rasa macam nak jumpa Agong esok" sampailah dah nak habis tempoh 5 tahun memerintah tapi masih tak jumpa lagi tarikh yang sesuai untuk Umno bagi dibubarkan Parlimen... kah kah kah !.

Berbalik kepada Manusia Sesuci Embun Pagi ni... memang sejarah telah menceritakan beliau adalah antara Pemimpin Umno yang benar-benar menjadi Penyelamat Orang Melayu khasnya Gadis Melayu Bawah Umur... kerana Sayang nya beliau kepada Orang Melayu khas Gadis Bawah Umur trsebut telah berjaya memasukkan Bangsa Cina keturunan Dap kedalam Penjara... Bangsa Cina keturunan Dap tersebut ialah Ketua Menteri Pulau Pinang masa kini iaitu Lim Guan Eng yang dipanggil oleh ahli-ahli yang sama dengan Manusia Sesuci Embun Pagi sebagai Anti Melayu dan Chuavanis Ultra Kiasu... kah kah kah !. sumber baca sini



hemmmmm..... masa gua kecik-kecik dulu... ustad selalu cakap yang malu tu sebahagian dari iman... gua pun tanyalah... macam mana nak tahu orang tu malu dan mempunyai sebahagia dari iman tu ustad... maka kata ustad yang gua faham sekarang ni ialah ciri-ciri orang tersebut sebiji macam rahim thamby chik dan sebahagian besar pemimpin serta penyokong umno... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

7 ulasan:

  1. Kerana cintakan negara lah kami orang muda mahukaN umno dikalahkan dan digantikan dengan PR.

    BalasPadam
  2. Cuba lu ketebalan test kulit muka dia, ada unsur2 kulit babi 14 inci tak...???? hahahha... Haram tu beb...

    BalasPadam
  3. Suci embun pagi apa bayar denda sebab tayang video lucah di Carcosa.

    BalasPadam
  4. sesuci embun pagi
    terlibat kes rogol bdk bwh umo, dilantik jd pengerusi risda, lantik eskay bekal baja utk risda, bila nk sumpah latnat suruh eskay yg wakil...belaja dri kitab mana?..klu dh kepalanya ular, xkan la bdnnya jadi belut...sbb kepala2 ameno bodoh dan teramatlah kejinya, ank2 buah kt bawah reti merempit wat kacau, baling batu, kencing kt gmbr org, maki hamun org, mcm kambing bodoh yg amat budak2 ameno ni..bwk daun nangka, ke lubang taik ikut lagi

    BalasPadam
  5. manusia ini sanggup memancutkan lendir merata-rata.... Cilaka punya orang!!!

    BalasPadam
  6. Muka taik ni 2x5 ngan muka nuar...muka hancur.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....