DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 2 Oktober 2012

SIARAN LANGSUNG CERAMAH MEGA: ROYALTI KE PUTRAJAYA, PENCERAMAH DATUK SERI ANWAR IBRAHIM, TG NIK AZIZ, TG HJ HADI, DATUK HUSAM MUSA SERTA YG LAIN... DARI TV SELANGOR !


Kepada seluruh ahli-ahli Umno/Bn... lu orang jangan lah segan-segan atau pun malu-malu nak dengar Ceramah dari Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) ini beb... ataupun takut nanti dicop Penderhaka selepas direport oleh mata-mata kepada Pemimpin Umno... sebab dia orang tak kan nampak lu orang dengar ceramah ni dari dalam rumah lu orang... jadi tak perlu risau atau takut ok... lapangkan fikiran dan tenangkan minda... kemudian nilai betul atau tidak yang Pemimpin Umno adalah Perompak@Penyamun yang menafikan hak Rakyat Negeri Kelantan yang 95 peratusnya adalah Orang Melayu yang beragama Islam... selamat menonton... kah kah kah !.



hemmmmm..... gua dah selalu dengar pemimpin umno berucap beb... yang terbaru dimasa pembentangan belanjawan 2013 oleh pemimpi wassyatiyah demokrasi terbaik datuk seri hj najib (dshn)... tapi sayang bila datuk seri anwar ibrahim membahaskan belanjawan yang dibentangkan oleh dshn... batang hidung beliau pun tak nampak... apa punya perangai buruk lah pemimpin umno ni... kah kah kah... umporno oerkasam jati betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....