DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 14 Oktober 2012

HASAN ALI SEMAKIN MEROYAN BEB, GUA RASA BELIAU NI DAH MULA ADA SAKIT ????... KAH KAH KAH !

Nak dikatakan BODOH tapi beliau ada PHD beb... nak kata PANDAI sebab beliau ada PHD tapi macam BEBAL semacam aje... jadi ahli Parti Pas pun bukan... Ahli Parti dalam Pakatan Rakyat (PR) pun bukan... tiba-TIBA mengeluarkan kenyataan seolah-olah SAYANGKAN Parti Pas... kah kah kah... apa lu nak sibuk-sibuk beb... lu masuk aje dalam Umno yang lu nampak memperjuangkan seperti apa yang lu perjuangkan iaitu ISLAM MELAYU DAN RAJA (IMR)... kan ke kalau Pas tak disukai oleh orang-orang melayu terutamanya Ahli Pas yang untungnya lu dan Umno... apa lu tak nak lu untung ke... kah kah kah !.

Jadi lu tak usah lah nak nasihatkan TG Nik Aziz untuk MELEPASKAN jawatan MURSYIDUL AM PAS tu... sebab nanti yang untung adalah lu dan Umno... kah kah kah... bila TG Nik Aziz tak melepaskan jawatan MURSYIDUL AM PAS yang seperti kata lu bahawa Ahli-Ahli Pas akan KECEWA... dan sudah pasti mereka akan mencari lu untuk dijadikan MURSIDUL AM... mungkin selepas ada Mursidul Am TIBAI akan dijadikan MURSYIDUL AM CIBAI pulak kot... dasar PARASIT TAK TAHU MALU... sebiji Perangai Pemimpin Umno... tapi TAKUT nak masuk Umno... kah kah kah !.

Itu lah yang dialami oleh Bekas Persuurhjaya Pas Negeri Selangor merangkap Bekas Ahli Pas yang dipecat kerana TAK TAHU DIRI dan TAK TAHU MENGIKUTI HALA TUJU PERJUANGAN PARTI... mungkin beliau merasa Ucapan Yb Nasharuddin Mat Isa yang diulas oleh sebahagian Pemimpin Pas akan memberi KEUNTUNGAN POLITIK kepada beliau... yang mana ulasan tersebut diulas seolah membenarkan kata-kata Yb Nasharuddin... namun HAKIKATNYA ia langsung tidak mengiyakan kata-kata tersebut walaupun dari Presiden Pas sendiri. baca sini

Dengan merasa akan mendapat KEUNTUNGAN POLITIK maka hari ini beliau cuba pulak untuk menasihati Mursidul Am Pas Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat supaya MELEPASKAN jawatan MURSYIDUL AM PAS... sudah GILA TALAK agaknya beliau dengan ulasan beliau yang Ahli Pas pun bukan serta Ahli Parti dalam PR pun bukan... untuk itu atas dasar apa beliau GATAL-GATAL MULUT menyuruh TG Nik Aziz melepaskan jawatan MURSYIDUL AM PAS... kah kah kah... selain dari menjadi BARUA UMNO kalau tengok pada kenyataan beliau yang sebiji macam kenyataan Pemimpin-Pemimpin Umno... kah kah kah !. baca sini

Lu kalau nak tahu SAHABAT lu yang masih ada di dalam Pas mungkin akan BEKU tak berapa lama lagi kerana mahu dipecat dengan KENYATAAN LAWAN ARUS dan seperti KENYATAAN PEMIMPIN UMNO... gua harap betul yang Yb Nasharuddin tidak di pecat tapi DIBEKUKAN dari menjadi CALON dalam Pilihan Raya Umum Ke13 (PRU13) nanti... beliau memang TAK LAYAK MENJADI CALON PAS... sudah lah AKTIVITI PAS TAK PERNAH HADIR... PROGRAM PAS TAK NAMPAK MUKA... tiba-tiba keluar GAMBAR dengan PRESIDEN UMNO... jadi JURUBAHASA ARAB... kah kah kah !.


hemmmmm..... mungkin ada penyokong beliau yang tak setuju dengan gua... itu lu orang punya pasal lah beb... yang gua nampak beliau memang dah tak boleh dipercayai sebagai ahli parti pas... tapi memang gua harap beliau tidak dipecat buat masa sekarang supaya beliau beku dan meragan... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

4 ulasan:

  1. Jangan lupa tuan. di akar umbi pun ada yg berperangai seperti kedua2 org tu. Proses pentarbiahan perlu berterusan.

    BalasPadam
  2. Betul tu bro... memang jenis-jenis macam beliau...

    BalasPadam
  3. SPESIS YANG AMAT DISAYANGI UMNO-APCO ! ABU !

    BalasPadam
  4. Kesiah dia...
    Kesian dia.....
    Buat ceramah dah tak laku....
    Buat ceramah orang dah tak datang...

    Maka...
    Kini MEROYAN nak kacau rumah tangga orang.

    kah..kah..kah....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....