DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 5 Oktober 2012

AHMAD MAZLAN UGUT, MAZLAN ALIMAN CABAR... AGAK-AGAK LU ORANG BERANI TAK AHMAD MAZLAN, KAH KAH KAH !

Kalau mengikut Perangai Ketua beliau beb... iaitu Presiden Umno yang juga Perdana Menteri Datuk Seri Haji Najid (DSHN) sudah tentu tidak akan disahutnya cabaran Pengerusi Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak) Mazlan Aliman untuk berdebat mengenai Felda Global Ventures Holding (FGVH)... walaupun Sepuluh Kali Umno Mampos... gua ingatkan dulu kat lu orang bahawa Umno pernah Mampos pada tahun 1987... jadi gua tambah Sembilan Kali lagi Umno Mampos beliau tak akan berani kalau Ketua beliau DSHN menjadi Ikutan... sebab dulu pun beliau pernah berkata... yang debat bukan budaya kita bagi menjawap untuk pihak DSHN atas cabaran debat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim... kah kah kah !.

Sebelum itu Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang juga Ketua Penerangan Umno Malaysia ini telah mengugut Pengerusi Anak supaya menghentikan tohmahan dan fitnah ke atas FGVH dan jika tidak, akan berhadapan dengan tindakan undang-undang... kah kah kah... mungkin Ketua Penerangan Umno ni ingat semua orang macam Penyokong Umno yang boleh beliau ugut beb... silap banyak lah kalau itu sangkaan beliau... dengan penyokong umno beliau boleh lah buat ugutan... nak ambil tindakan lah, tak bagi bantuan lah... dan entah apa lagi perkataan yang berbau ugutan... maka akan kecut telor Penyokong Umno tu beb... boleh bla bla bla bla... kah kah kah !.

Tapi beliau lupa beb... yang beliau ugut tu adalah Pengerusi Anak yang terpaksa dipanggil HARAMJADAH oleh Perdana Menteri DSHN dek kerana KEMARAHAN tapi tak dapat berbuat apa-apa kerana apa yang dikatakan Pengerusi Anak tersebut TAK TERBUKTI KESALAHANYA... sekarang ni beliau ada dua pilihan satu pilihan yang beliau buat dengan UGUTAN akan mengambil TINDAKAN UNDANG-UNDANG untuk menbenarkan DAKWAAN beliau bahawa Pengerusi Anak membuat Tohmahan dan Fitnah... manakala satu lagi membuktikan Pengerusi Anak adalah salah dengan MENYAHUT cabaran Debat oleh Pengerusi Anak Mazlan Aliman... kah kah kah !.

Bagi gua beb kalau orang DSHN sudah semestinya Perangai pun macam DSHN... yang berani berkokok hanya didepan KEMERA tanpa memberi peluang orang lain menyangkal dakwaan beliau... berlainan dengan Ketua Pemuda Umno yang bermata selalu RABAK yang boleh dikatakan berani berdebat... itu pun kerana beliau bukan orang DSHN... kalau beliau orang DSHN beliau pun akan berperangai begitu beb... kah kah kah... untuk itu kita tunggu apa jawapan Ketua Penerangan Umno ini untuk cabaran Berdebat... kalau Ugutan beliau sudah disahut oleh Mazlan Aliman dengan kata-kata TIDAK TAKUT dan TIDAK AMBIL PUSING... apa pulak jawapan beliau dengan cabaran debat... kah kah kah !. sumber baca sini


hemmmmm..... selepas panggilan roti najib mungkin akan ada panggilan pulak roti ahmad mazlan pulak kot... minta-minta janganlah beb... maluuuuuuuuu... kah kah kah... tapi sejarah muka tak malu pada pemimpin umno itu biasa beb... lu orang tak percaya tanya hangouts tanya najid@bajet... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....